793 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 13. mars 2009 av 793 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ser ut som navnet virkelig betyr noe for Wintersun. ''Time'' er nok en gang forsinket ALL WINTERSUN SHOWS CANCELLED There has come again unexpected problems with technology, which will make finishing the "Time" album even more harder than it has been. Which will delay it even more. There..s also some personal problems concerning my apartment. Because of all the problems, I have fallen under a serious amounts of stress, which is sometimes causing me "writer..s blocks". This album making is now turned into such a "risky business", that I have no choise, but to cancel Summerbreeze and Bloodstock. The thing is, the album has to be done first, before we can play any shows. Playing just old songs after many years isn..t something we want to do and what probably no one wants to see. After the album has been mixed, I need to mix again a "backuptrack livemix" (of the synths&orchestrations). Then we have to of course practise the new songs and arrange them into "live format" (especially mine and Teemu..s guitar parts). We also need to update our humble live gear. All these arrangements take time, so we don..t want to risk it, that we might have to cancel the shows last minute. It must be done now and put finishing the album the number one priority. After the album is done, we will start booking shows again. I know there..s lots of disappointed people and I have to apologize. But I hope that you..ll understand my decision under these circumstances. I have to put the album first and finish it before we play any shows. Thanks for listening! Jari Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Utruligt hvor lang tid det skal ta :/ Orker nesten ikkje vente mer på den plata nå. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha. De begynte i 2005. De trenger besøk fra Darkthrone som lager et album under en uke ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal jo være håndtverk alle i bandet er fornøyd med også, da. Det værste som finnes er ei plate bandet eller enkeltmedlemmer ikke kan stå for og ikke er 100% fornøyd med på alle delene. Kanskje de blir som Metallica, som bruker 5-6 år mellom hver plate. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Norther er et band som ikke skuffer meg hvertfall Warlord (2000) Released (2001) Dreams of Endless War (2002) Unleash Hell (2003) Mirror of Madness (2003) Spreading Death (2004) Death Unlimited (2004) Solution 7 (2005) Scream (2006) Till Death Unites Us (2006) No Way Back (2007) N (2008) Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Amerikansk thrash med hardcore-elementer og screamo-vokal? Langt frå fasiten. Et Death Metal band? Korrekt. Eitt steg vidare. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Så ut som et tidlig 90-talls death metal band. Death Angel? Men nok om det. Det er FREDAG. Så da rocker vi til med en skikkelig glad partylåt Se filmen hos Youtube Endret 13. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Så ut som et tidlig 90-talls death metal band. Death Angel? Death Angel er eit thrash-band. Men nok quiztull. Bandet er Chronic Decay. Fann ingenting på YouTube, så dykk får spore det opp på Google. Chronic Decay - Ecstasy In Pain+blogspot -> Google Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Men nok om det. Det er FREDAG. Så da rocker vi til med en skikkelig glad partylåt[tube] Den låta der var gørrkjedlig etter min mening. Det skjedde jo ingenting! Nå er jeg heller ikke noen fan av powermetal da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Neida, bare 2 av de beste vokalistene i bransjen på samme scene orgasme for meg, kjedelig for deg. Sånn er livet. Stoppa du etter 10 sekunder? Endret 13. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fikk Iron Maiden-assossiasjoner nå, Bytex. Ikke noe negativt altså. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen her som liker Amon Amarth, Kalmah, Dimmu Borgir, Cannibal Corpse og Sonic Syndicate? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Neida, bare 2 av de beste vokalistene i bransjen på samme scene orgasme for meg, kjedelig for deg. Sånn er livet.Stoppa du etter 10 sekunder? Jeg så hele. Jeg synes låta var kjedlig. 2 av de beste vokalistene i bransjen? Ja. Bra låt? Nei. Går ut ifra at du har et nostalgisk forhold til denne musikken, men for meg blir det enormt kjedelig. Spesiellt instrumentalt. Vokalt sett gjorde de jo jobben sin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jepp det henger sammen med min kjærlighet for 80-talls musikk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen her som liker (...) Sonic Syndicate? Nei, nei, nei, nei ... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som har noe til overs for Týr? Jeg liker miksen av folkemusikk og progmetal. Og all stjelingen fra gammel nordisk historie. Er i utgangspunktet ikke noen fan av folkemetall, men etter min mening skiller Týr seg ut fra mengden. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tjaa, har faktisk sansen for det nyeste albumet, er ikke så glad i de gamle. Prøver å lytte gjennom Eric, The Red, men er ikke så glad i progressiv metall. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Meir info her! Endret 13. mars 2009 av Neslepaks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) En låt fra den ene av de to vokalistene sitt hovedband, Edguy. Jeg hopper i stolen av glede og roper MYSTERIA! Endret 13. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå