Midnight_walker Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 "Hail To England" og " Sign Of The Hammer" er mine favoritt Manowar-album. Mountains er en av de beste metal-balladene syns jeg... Bridge Of Death er også en knall-låt. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Death! Er et svært bra band, men ikke veldig death metal da. Om det var bandet du mente ? Ha-ha! Hæ? NEI, DET ER BLEKK METTEL. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Må si at jeg virkelig har fått sansen for Agalloch. Avslappende musikk å høre på. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Rofl... Ten Masked Men, driver de bare med cover låter? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg heller mere mot enkelte låter enn hele album når det gjelder Manowar. Hvert album har alltid hatt et par-tre kanonlåter og resten fyllstoff. Fra den første er såklart Battle Hymn en favoritt. Kings of Metal har mye sjeft, og Hail to England har også veldig mye bra låter. Har ikke fått helt teken på alt som er kommet etter The Triumph of Steel, med sin fantastiske 28 minutters Achilles, Agony and Ecstasy in Eight Parts. Så har man enkeltlåter innimellom som Cult of the Damned, Brothers of Metal, March of Revenge (spesiellt den rolige delen gir meg frysninger), Hatred, Carry On..er så mange klassikere egentlig. Jeg kommer på nye låter hele tiden så skal slutte å editere nå På konserten i Oslo for et par år siden var første gangen jeg så store, godt voksne karer med hestehale og hells angels-jakker grine av glede. Ja, Manowar har mange fete låter.. Gleder meg til konserten på Kvinesdal Rock. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Noen som kan anbefale meg noe av Moonspell? Har hørt litt av hvert av de på youtube nå, og de jeg likte best var vel Opium, Full Moon Madness og Alma Mater. Endret 11. mars 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Litt love til folket Endret 11. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Ikke så ille den Killswitchen, men så er jeg old school og føler trangen til å klage Endret 11. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Korn sammen med lil Wayne? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Anslaget var ikke så ille, men etter hvert så begynner jeg å tenke på referansene. Endret 11. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vokalisten i Killswitch har iallefall en heidundranes feit stemme! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Likte vokalisten, for lite av soul-metal nå til dags. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Korn sammen med lil Wayne? Trangsynt og dømmende? Endret 11. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Mer gangsyn og bedømmende Edit: Tja, nå ble det litt anderledes, men hvorfor ta seg så nær av ting? Fuck'em! Edit II: Har postet den før, men... Se filmen hos Youtube Endret 11. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette er en fin sang. Spol til 0:36 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du vil nok oversjå det når du får hår på tissen. Beyond The Unknown er ein av dei feitaste ekstremmetallskivene som nokon gong er laga. Hvis du hadde hatt litt hud på kukhodet hadde du visst bedre enn å høre på jesusmetall. Trodde lobotomi var ulovlig nå til dags? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Når det kommer til Daath så blir jeg provosert ettersom jeg har kjennskap til Choronzon, må ærlig innrømme at jeg blir provosert og roter i skuffen etter poserstempelet. Denne sangen gir meg mer: Se filmen hos Youtube Får lyst til å rive hue av den det måte være, og ta meg gooooood tid til det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ny <code> låt ute for de som er kule. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva er det beste DeathMetal bandet? Når det kommer til ren death er Vader favoritten her i huset, ellers er Torture Division jævlig knall. Skal det være megaekstremt er The Berzerker phet som phaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå