Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bare 2 MA-plater, en gammel liveplate og..domination var det det den het tro?

Den har hvertfall en sinssvakt kul låt som er bare sånn synth og militæraktige trommer med masse brøling. Har ikke hørt skiva på sikkert 10 år nå, men.

 

Det stemmer. Da har du Domination og Entangled In Chaos. To grisegode skiver.

 

Hatework er songen du likar. Sett den ein runde i spelaren. Dominate, Where The Slimes Live, Dawn Of The Angry, This Means War, osv. Skiva er full av godbitar.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Det er lenge siden jeg har ferdes her på forumet, og det har virkelig blitt langt bedre. Damn! Er dette altså den nye "Backstage"? Jeg får vel begynne å følge litt med her igjen. En egen kategori for konserter og greier. Da blir det enda enklere å få med seg de framtidige, interessante konsertene i nærmiljøet. :wee:

 

Og siden jeg først er her. Er det noen her som vet om noen band som ligner på Grimfist?

 

Grimfist er ganske unike med sin heavy- thrash- black- death-metal.

 

Du kan jo kanskje prøve deg på Cobolt 60 - Meat Hook Ballet. To folk frå Blood Red Throne, men langt meir thrasha.

 

Bassisten i BRT er en litt pussig skrue, i alle fall live.

Lenke til kommentar

Den fyren irriterte meg noe inni granskauen også, var like før jeg tok "tanga-trond" kompisen hans og kasta han inni han der jeg sto.

Makan til irriterende kasting og pressing skal man lete lenge etter.

 

 

og ikke nok med det, de skulle liksom lige og headbange over skuldrene på folk også, før han tok tak i nakken til en random fyr og slengte nakken hans rundt og opp.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Den fyren irriterte meg noe inni granskauen også, var like før jeg tok "tanga-trond" kompisen hans og kasta inni han der jeg sto.

Makan til irriterende kasting og pressing skal man lete lenge etter.

 

Ye.. Trudde han lille kammeraten hans var ei jente først, helt til han pressa seg inn mellom meg og kammeraten min.. Da fikkn gjennomgå..

Lenke til kommentar
Den fyren irriterte meg noe inni granskauen også, var like før jeg tok "tanga-trond" kompisen hans og kasta inni han der jeg sto.

Makan til irriterende kasting og pressing skal man lete lenge etter.

 

Ye.. Trudde han lille kammeraten hans var ei jente først, helt til han pressa seg inn mellom meg og kammeraten min.. Da fikkn gjennomgå..

 

 

Jau, han forflytta meg fra nærmeste plassen nær høytaleren på høyre side til bak i mengden, snål fyr.

 

 

var på nippet til å bare ta tak i han og slenge han bakover, men fant ut at det var ikke verdt bråket med tanke på konserten.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...