michael691 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg skjønte bare ikke helt hvor han fikk det fra. At jeg ler? Det sa jeg aldri. edit: Hva er meningene dine rundt det da nypus? Endret 10. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå betyr ditt inntrykk svært lite for mine meninger om saken da. Regner ikke med at Jørn Stubberud sitt intrykk påvirker dine meninger heller da. Øysttein var en drittsekk, så skjønner ikke hvorfor du har lagt din elsk på ham. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg skjønte bare ikke helt hvor han fikk det fra. At jeg ler? Det sa jeg aldri. edit: Hva er meningene dine rundt det da nypus? Jeg synes ikke følelsene mange har rundt saken er så mye å finne morsomt jeg da, og var vel det jeg ville ha frem. Om Nyhus f.eks kjente Øystein var det en ganske respektløs måte å svare han på, og for endel andre blir det som en provokasjon, og vanskelig å se ironien i. Nå betyr ditt inntrykk svært lite for mine meninger om saken da. Regner ikke med at Jørn Stubberud sitt intrykk påvirker dine meninger heller da. Øysttein var en drittsekk, så skjønner ikke hvorfor du har lagt din elsk på ham. Han må vel få mene det han vil han, så får jeg mene det jeg vil. Vi har alle våre grunner sikkert Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Varg fortjener vel da faen ikke å gå fri han.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Selvfølgelig gjør han det, og det er jo også derfor han slippes fri. Burde skjedd for lenge siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Når man dreper et annet menneske holder ikke unnskyldning som "han var bare en tennåring!" (jada du var så ironisk så..). Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Når man dreper et annet menneske holder det ikke å si at fengsel til evig tid er løsningen. Han har sittet inne lenge nok nå! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Han får jo prøveløslatelse(typo?), så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Han har jo gitt uttrykk for at han ikek vil ha noe med mennesker å gjøre når han kommer ut. Han vil flytte langt til skogs, og ikke være i nærheten av mennesker i det hele tatt. Sysle med sitt. Tviler på han er like fralig som han var. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Å sysle med sitt alene uti skogen er vel ikke akkurat bra for noen, spesielt ikke noen som har sittet i fengsel i lang tid. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er klart at folka her inne veit kva som er best for Vikernes. Dei veit det faktisk betre enn Vikernes sjølv. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Når man dreper et annet menneske holder ikke unnskyldning som "han var bare en tennåring!" (jada du var så ironisk så..). Kanskje han tente et par kirker også? Å sysle med sitt alene uti skogen er vel ikke akkurat bra for noen, spesielt ikke noen som har sittet i fengsel i lang tid. Han har jo 3 døttre + en kone. De får han på beina Endret 10. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En kjedelig debatt er det hvertfall. Noe nytt? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bare så alle får hørt Stonegard før ablumene eventuelt slutter å selges (vet ikke om det skjer jeg men..). Heavy, melodisk, RÅTT! From Dusk Till Doom (Gammel mix) Se filmen hos Youtube Arrows Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er klart at folka her inne veit kva som er best for Vikernes. Dei veit det faktisk betre enn Vikernes sjølv. Skal godt gjøres å finne en bedre samling av fritidspsykologer og livsretningsveiledere. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er klart at folka her inne veit kva som er best for Vikernes. Dei veit det faktisk betre enn Vikernes sjølv. Fortalte bare hva han sa i et intervju jeg leste, jeg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Flytte til skogs alene? Trodde Vikernes skulle flytte å bli bonde med kone og barn. Hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Isis med Panopticon er evig rått. rått! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Isis med Panopticon er evig rått. rått! Enig. Nye plata blir heftig! Endret 10. mars 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå