Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert fordi norsk svartmetall er 20x mere populært i utlandet enn i Norge.

Hvertfall historien. I Italia f.eks. går fans rundt og tror alle nordmenn flyr rundt i skogen med langt svart hår hele året. har snakka med noen rimelig desillusjonerte italienere som har vært på ferie i Norge. De hadde bare sett EN blackmetal-kar hele dagen i Oslo. Var sååå skuffa.

 

Den ene typen hadde mere fingerklør og fancy Avalon-stæsj på seg enn 5 svartmetall-band tilsammen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det var noe av det artigste med Elm Street om sommeren før i tiden det,

Å se alle tyskere og italienere osv som hadde spart et helt år bare for å reise til norge å se heltene sine.

Nesten samtlige ble ganske skuffa når det var veldig lite sminke,nagler og ondskap, og mest fyll og fest :p

 

Memories...

Lenke til kommentar

De jeg traff var ei jente og kjæresten (dama var forresten dødsheit). Typen holdt på irritere vettet av meg med å sitte og fikle med alle avalon-smykkene sine konstant. Han hadde sånne fingerklør som han tok av og demonterte og tok på igjen hele tiden. Og dama satt kun og preika om Immortal og om vi hadde møtt noen fra kjente band og hvor fett det måtte være å bo i et land som har så mye bra musikk, se dem ute hver dag eller treffe dem på turer i den norske fjellheimen..

 

Ble helt satt ut over hvor "fanboy" de var for nordmenn.

Traff også ei gresk jente på Wacken i 1999 som hadde samme fascinasjonen for nordmenn. Jeg var liksom noe helt spesiellt siden jeg var norsk og hadde tatt noen pils på Elm street med Fenriz. Selvsagt ble det noe på meg også, da :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Vikernes er og blir en vits.

Forbanna tulling som har fortjent hvert år han har sittet.

Finnes en god del mennesker som har begått værre handlinger enn han som bare sitter noen få år. Satt opp i mot de, er jeg ikke enig med deg, men Norge har generelt alt for milde straffer.

 

Er mer personlig enn at jeg tenker så mye på hva som er rett straff.

For meg er han en død vits uansett, og hadde det vært opp til meg hadde man bare gitt fyren et nakkeskudd der og da.

Feil man døde på Tøyen den kvelden desverre.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...