Abigor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Trodde først det var snakk om Vinterland med nytt album - det hadde vært noe! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Dem er vist i gang med nytt dem og. Og skal gji ut Welcome To My Last Chapter på nytt! Det blir bra. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen som har sett noe nytt om Until The Light Takes Us? Rart at de har hatt screening i Sverige og USA osv. men ikke i Norge der det selveste emnet holder til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Sikkert fordi norsk svartmetall er 20x mere populært i utlandet enn i Norge. Hvertfall historien. I Italia f.eks. går fans rundt og tror alle nordmenn flyr rundt i skogen med langt svart hår hele året. har snakka med noen rimelig desillusjonerte italienere som har vært på ferie i Norge. De hadde bare sett EN blackmetal-kar hele dagen i Oslo. Var sååå skuffa. Den ene typen hadde mere fingerklør og fancy Avalon-stæsj på seg enn 5 svartmetall-band tilsammen. Endret 9. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, sant Nå kom jeg til å tenke på Immortal i skogen :!: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) ``I Italia f.eks. går fans rundt og tror alle nordmenn flyr rundt i skogen med langt svart hår hele året`` Haha Endret 9. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det var noe av det artigste med Elm Street om sommeren før i tiden det, Å se alle tyskere og italienere osv som hadde spart et helt år bare for å reise til norge å se heltene sine. Nesten samtlige ble ganske skuffa når det var veldig lite sminke,nagler og ondskap, og mest fyll og fest Memories... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) De jeg traff var ei jente og kjæresten (dama var forresten dødsheit). Typen holdt på irritere vettet av meg med å sitte og fikle med alle avalon-smykkene sine konstant. Han hadde sånne fingerklør som han tok av og demonterte og tok på igjen hele tiden. Og dama satt kun og preika om Immortal og om vi hadde møtt noen fra kjente band og hvor fett det måtte være å bo i et land som har så mye bra musikk, se dem ute hver dag eller treffe dem på turer i den norske fjellheimen.. Ble helt satt ut over hvor "fanboy" de var for nordmenn. Traff også ei gresk jente på Wacken i 1999 som hadde samme fascinasjonen for nordmenn. Jeg var liksom noe helt spesiellt siden jeg var norsk og hadde tatt noen pils på Elm street med Fenriz. Selvsagt ble det noe på meg også, da Endret 9. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha! Pulings på wacken er nasty! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 På wacken er man relativt sveiseblind så da går det meste greit. Dere har forresten alle misforstått metal. It's not about the anger, it's about teh luuuuuuuuuuuuv: Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Feil. Hvordan får man filmer fra youtube inn i innlegget? Endret 9. mars 2009 av M-Gard Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sitter her og lader opp til morgendagen nå. Ser dog DVD'en i originalform. Blir herlig! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Feil. Hvordan får man filmer fra youtube inn i innlegget? Trykk på BB Code-Help Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vikernes ute på prøve Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Overskrift imorgen: "Vikernes overfalt av gamle Mayhem-fans" Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 saken mot Vikernes er så jævla latterlig. livstidsdom for et mord? eventuelt for manglende karisma og langt hår. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vikernes er og blir en vits. Forbanna tulling som har fortjent hvert år han har sittet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vikernes er og blir en vits. Forbanna tulling som har fortjent hvert år han har sittet. Finnes en god del mennesker som har begått værre handlinger enn han som bare sitter noen få år. Satt opp i mot de, er jeg ikke enig med deg, men Norge har generelt alt for milde straffer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Vikernes er og blir en vits. Forbanna tulling som har fortjent hvert år han har sittet. Finnes en god del mennesker som har begått værre handlinger enn han som bare sitter noen få år. Satt opp i mot de, er jeg ikke enig med deg, men Norge har generelt alt for milde straffer. Er mer personlig enn at jeg tenker så mye på hva som er rett straff. For meg er han en død vits uansett, og hadde det vært opp til meg hadde man bare gitt fyren et nakkeskudd der og da. Feil man døde på Tøyen den kvelden desverre. Endret 10. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 "Feil mann" døde? Nå var vel begge to, slik mitt inntrykk er, premieidioter til den store gullmedaljen. Vikernes virker mer moderat og voksen nå, og han fortjener en ny sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå