Abigor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg har aldri hørt Trivium før, men skjønner av videoen at det er av typen "liksomsinna" band. Det vil si, de er bare sinna så lenge de får penger for det. Endret 8. mars 2009 av Abigor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvem bryr seg om de er sinna eller ikke Hvorfor er det alltid krangel her? Fordi tråden har en blanding av folk som elsker Metallica og Trivium + de folka som hører på bare obskure undergrunnsband. Feil. -Det er noen fjorten år gamle folka som nettopp har oppdaget metall og tror de er Tr00 som faen, uten å forstå at de er totalt patetiske. -Det er noen som tror alt populært er dårlig, bare fordi det er populært. Alt må være ukjent for å være phet, elles suger det deluxe fordi folka i bandene er sellout som faen. -Også er det vi som kan like alt, men likevel forstår at band ala Trivium er elendig shit, når folk snakker om god gammel thrash. Kopier er kopier, for hver kopi blir kvaliteten dårligere. Sånn er det bare. Ja, det er på en måte det jeg sa, bare en flott utdypning. Er enig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvem bryr seg om de er sinna eller ikke Abigor Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvem bryr seg om de er sinna eller ikke Enig, samma om de er sinte vell! Musikken er bra, og det er det som tells Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Dr Jacoby: Noen andre som har hørt Blinded Colony? riktig nok bare en plate med låt i, og vokalen jobber nå (ironisk nok) med å produsere låter for britney spears.. men fader å han kan synge! trivium<3 Endret 8. mars 2009 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Skal på tog i en halvannen time. Vil ha lange episke sanger jeg kan høre på> Wintersun - Sadness And Hate Wintersun - Beautiful Death Keep of Kalessin - The Rising Sign Machine Head - Halo (kommer ikke på mer ) Kom med forslag! Edge of Sanity - Crimson, samt Crimson II, begge låtene varer rundt 40 minutter. Ta med deg en utskrift av lyrics også. Light of Day, Day of Darkness er fantastisk. Beste Green Carnation har gjort. Absolutt enig. Må være skuffende å ha endt opp så trangsynt Anathema.Du kan nok være ganske sikker på at flere biter på agnet enn som tar deg seriøst Hihi (...du bomma) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mastodon - Divinations (Video) Konge!! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kreftframkallande! Det der var verre enn Trivium³. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kul nok den der, dog ikke sånn musikk jeg kan høre på lenge. Vokalen er også ganske så kjedelig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 me like! Gleder meg til den nye plata kommer ut. Divinations er det første jeg har hørt fra den nye plata. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sjuk video. haha. Men rått det instrumentale partiet mot slutten da, ellers var det heller labert. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sitter og hører på Mötley Crüe på rommet, mamma kommer inn fordi hun kjenner igjen musikken og sier "De skal spiille i Norge snart." "Åh?" "Ja, følger du ikke med eller?" Blunker og går ut. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mötley Crüe, metal? Måtte ta en pause fra popmusikken min (hurra for popmusikk!) for å høre på litt melodisk svartmetall (hurra for melodiske metallsjangre!), etter at jeg kom til å trykke på den bedritne Mastodon-linken litt lenger oppe på sida her. Se filmen hos Youtube Black trance! Hat Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mötley Crüe, metal? Hard Rock/Heavy/Glam, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Mötley Crüe, metal? Måtte ta en pause fra popmusikken min (hurra for popmusikk!) for å høre på litt melodisk svartmetall (hurra for melodiske metallsjangre!), etter at jeg kom til å trykke på den bedritne Mastodon-linken litt lenger oppe på sida her. Se filmen hos Youtube Black trance! Hat Opeth og Trivium burde vell da være noe? (Dere som hater Trivium så mye trenger ikke komentere..) Endret 8. mars 2009 av M-Gard Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som har peiling på hvor Vinterriket sin nye plate kan bestilles? Denne: http://www.metal-archives.com/release.php?id=220751 Har release i mars og vill gjerna ha muligheten til og skaffe meg denne. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er Vinterriket noe da? Hørt en del om det, men ikke giddi å sjekka noe ut. Tysker med bm\ambient og norsk bandnavn, skeptisk... Scorene var jo veldig varierte på metal archives i allefall Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kreftframkallande! Det der var verre enn Trivium³. Mastodon værre enn Trivium? Nå vel... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er Vinterriket noe da? Hørt en del om det, men ikke giddi å sjekka noe ut. Tysker med bm\ambient og norsk bandnavn, skeptisk... Scorene var jo veldig varierte på metal archives i allefall jo vill si det, om du liker Black/Ambient da selvfølgeli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå