Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det viktige er da faen ikke hva du syntes om bandene tutte, det er jo han som spør etter anbefalinger! Faen jeg blir sint. Jeg anbefalte dem ikke til deg. Trivium var heller aldri nevnt, Trivium er ikke thrash for meg og har lite til felles med black tide.

 

De har ikke noe med Thrash å gjøre engang spør du meg. Og det var en som dro opp Trivium.

Lenke til kommentar

Angående thrash så likte jeg Municipal Waste veldig godt men Black Tide var ikke for meg. Det var litt for "ungt" for meg. Men folk må jo få lov å komme med anbefalinger så lenge det er metal av en eller annen form, selvom det er sukkersøt tenåringsmetal. :p

 

Men jeg er enig i at Black Tide ikke virket mye som thrash metal. Mere pop metal egentlig.

Lenke til kommentar
Angående thrash så likte jeg Municipal Waste veldig godt men Black Tide var ikke for meg. Det var litt for "ungt" for meg. Men folk må jo få lov å komme med anbefalinger så lenge det er metal av en eller annen form, selvom det er sukkersøt tenåringsmetal. :p

 

Men jeg er enig i at Black Tide ikke virket mye som thrash metal. Mere pop metal egentlig.

 

Municipal Waste er krem. Sjekk Ghoul.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal noen alltid dra opp dritt som Trivium ...

 

du er råkul assa. virkelig helten min. Hvordan blir jeg så kul som deg?

 

av alle mennesker på denne jord, må vel Metal-fans være de som klarer å tollerere andres musikksmak?

eller er du trangsynt?

 

 

Edit:

anbefaler A gunshot to the head of the trependation, Pull harder on the strings of your martyr, Become of the Dragon, og selvølgelig Blinding Tears will break the skies

 

 

btw, noen som har hørt Blinded Colony? :)

 

edit 2: leif

Endret av madeo
Lenke til kommentar
Hvorfor er det alltid krangel her? :roll:

Fordi tråden har en blanding av folk som elsker Metallica og Trivium + de folka som hører på bare obskure undergrunnsband.

Feil.

-Det er noen fjorten år gamle folka som nettopp har oppdaget metall og tror de er Tr00 som faen, uten å forstå at de er totalt patetiske.

-Det er noen som tror alt populært er dårlig, bare fordi det er populært. Alt må være ukjent for å være phet, elles suger det deluxe fordi folka i bandene er sellout som faen.

-Også er det vi som kan like alt, men likevel forstår at band ala Trivium er elendig shit, når folk snakker om god gammel thrash. Kopier er kopier, for hver kopi blir kvaliteten dårligere. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...