Anathema Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Avenged Sevenfolds to siste plater er küng. Alt av CoB er küng. Omagad, get ouz of her! ...Håper ingen biter på agnet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Må være skuffende å ha endt opp så trangsynt Anathema. Du kan nok være ganske sikker på at flere biter på agnet enn som tar deg seriøst Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Skal på tog i en halvannen time. Vil ha lange episke sanger jeg kan høre på> Wintersun - Sadness And Hate Wintersun - Beautiful Death Keep of Kalessin - The Rising Sign Machine Head - Halo (kommer ikke på mer ) Kom med forslag! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness Heile albumet er ein times lang låt. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Light of Day, Day of Darkness er fantastisk. Beste Green Carnation har gjort. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Må være skuffende å ha endt opp så trangsynt Anathema.Du kan nok være ganske sikker på at flere biter på agnet enn som tar deg seriøst Synes du virker mer trangsynt enn Anathema. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ikke bare er det det beste GC har gjort, men også en av tidenes beste låter. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Må være skuffende å ha endt opp så trangsynt Anathema.Du kan nok være ganske sikker på at flere biter på agnet enn som tar deg seriøst Synes du virker mer trangsynt enn Anathema. Ser du meg skrike ut om noen liker en litt annen sjanger i metallen enn meg? Kan godt være trangsynt jeg, men er i hvertfall såpass voksen at jeg har lært meg at smaken er som baken, og at det ikke finnes noen fasit på rett og galt. Slike kommentarer er jo ikke ment som noe annet enn å trå på den andres musikksmak er den vel? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Å si at alt av CoB er kung oppfattes jo ikke som noe annet enn en innbydelse til tramping. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Å si at alt av CoB er kung oppfattes jo ikke som noe annet enn en innbydelse til tramping. Eller sarkasme. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Å si at alt av CoB er kung oppfattes jo ikke som noe annet enn en innbydelse til tramping. Hvorfor det om det er hans mening? Han kan jo ikke ta hensyn til at tråden har mange idioter i såfall. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Skal på tog i en halvannen time. Vil ha lange episke sanger jeg kan høre på> Wintersun - Sadness And Hate Wintersun - Beautiful Death Keep of Kalessin - The Rising Sign Machine Head - Halo (kommer ikke på mer ) Kom med forslag! . Jeg la den ut på youtube for en stund siden og. Herlig sang Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor skal noen alltid dra opp dritt som Trivium og Black Tide da folk snakker om thrash? FYSJ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor skal noen alltid dra opp dritt som Trivium og Black Tide da folk snakker om thrash? FYSJ! Du har vært der du og tenker jeg.. vi alle har. Disse folka er der nå. Det er ingen grunn til å opptre "elitisk" av den grunn. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor skal noen alltid dra opp dritt som Trivium og Black Tide da folk snakker om thrash? FYSJ! Du har vært der du og tenker jeg.. vi alle har. Disse folka er der nå. Det er ingen grunn til å opptre "elitisk" av den grunn. Jeg har aldri hørt på sånn dritt, og ja, jeg ER elite! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vel.. Du har værtfall vært en del Metallica-fjortis-fansen en gang Fant en verre en her oh haha Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 De fire første til Metallica liker jeg. Og du eier tydligvis ikke humor. Synd... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor skal noen alltid dra opp dritt som Trivium og Black Tide da folk snakker om thrash? FYSJ! Second. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå