Deadringer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 MetallicA!!!! Klassisk 14-15år gammel "metallfan". Og folk lurer på hvorfor mange synes metallica er fjortismetal? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Av nyere thrash band kan du jo sjekke ut Municipal Waste og kanskje Black Tide. Sikkert hørt om begge. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Noen som har tenkt seg på Oslo Live-festivalen fra første til fjerde juli? Opeth spiller fredag tredje, og ettersom at jeg var for ung til å dra og høre dem på Rockefeller førstkommende tirsdag, er det jævli' digg å se dem for mindre enn en hundrings! Det er 18-årsgrense på Oslo Live også tror jeg. Det er det, men jeg blir myndig i mai, så det er jo greit! Endret 6. mars 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 MetallicA!!!! Klassisk 14-15år gammel "metallfan". Og folk lurer på hvorfor mange synes metallica er fjortismetal? For meg er Metallica det bandet eg oppdaget og elsket i 1984-85-86. Eg driter fullstendig i kor mange fjortiser som liker bandet nå. Bedre at de hører på Metallica enn hælvetes Madcon ihvertfall Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 MetallicA!!!! Klassisk 14-15år gammel "metallfan". Og folk lurer på hvorfor mange synes metallica er fjortismetal? For meg er Metallica det bandet eg oppdaget og elsket i 1984-85-86. Eg driter fullstendig i kor mange fjortiser som liker bandet nå. Bedre at de hører på Metallica enn hælvetes Madcon ihvertfall Oppdaget ikke Metallica på 80-tallet jeg, men liker også bandet uansett hvor mange fjortiser som hører på det. Kanskje er jeg en av dem? Var jo snakk om thrash så kan ikke da unngå Metallica. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg likte Metallica på midten av 90-tallet(da var jeg riktignok bare 10 år +/- litt), men nå i ettertid liker jeg bare enkeltlåter. De er ikke lenger hva de engang var. Jeg liker derimot DM ganske godt. Mulig det er av nostalgiske årsaker. Endret 6. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg likte Metallica på midten av 90-tallet(da var jeg riktignok bare 10 år +/- litt), men nå i ettertid liker jeg bare enkeltlåter. De er ikke lenger hva de engang var. Jeg liker derimot DM ganske godt. Mulig det er av nostalgiske årsaker. Enkeltlåter? Dei 4 første er jo ein parademarsj av gode låter, og Black Album, samt DM er meget bra album også. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg likte Metallica på midten av 90-tallet(da var jeg riktignok bare 10 år +/- litt), men nå i ettertid liker jeg bare enkeltlåter. De er ikke lenger hva de engang var. Jeg liker derimot DM ganske godt. Mulig det er av nostalgiske årsaker. Enkeltlåter? Dei 4 første er jo ein parademarsj av gode låter, og Black Album, samt DM er meget bra album også. Du må gjerne ha en annen mening enn meg. Ikke noe vits i å dra det videre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kanskje er jeg en av dem? Du er det. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Noen andre som har hørt Blinded Colony? riktig nok bare en plate med låt i, og vokalen jobber nå (ironisk nok) med å produsere låter for britney spears.. men fader å han kan synge! trivium<3 Endret 6. mars 2009 av madeo Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Etter å ha hørt på dem der Best of av Moonspell så begynner jeg og få sansen for musikken. Nå skal jeg snart bevege meg til ekte album. Hvilkne er å anbefale? Elsker btw sangen Alma Mater Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som liker Daylight Dies? Doom/Prog/Death. Det er som Opeth med melankolske elementer. Rett og slett jævlig bra. Anbefaler alle her for de som liker doom og Opeth Mener du at Opeth IKKE har melankolske elementer? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Etter å ha hørt på dem der Best of av Moonspell så begynner jeg og få sansen for musikken. Nå skal jeg snart bevege meg til ekte album. Hvilkne er å anbefale? Elsker btw sangen Alma Mater Eneste Moonspell albumet jeg har hatt sansen for er Wolfheart. Endret 6. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ser at den har en god Tracklist. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Wolfheart eller Irreligious. Og Wolfheart, ettersom du liker Alma Mater. Endret 6. mars 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 MetallicA!!!! Klassisk 14-15år gammel "metallfan". Og folk lurer på hvorfor mange synes metallica er fjortismetal? For meg er Metallica det bandet eg oppdaget og elsket i 1984-85-86. Eg driter fullstendig i kor mange fjortiser som liker bandet nå. Bedre at de hører på Metallica enn hælvetes Madcon ihvertfall Oppdaget ikke Metallica på 80-tallet jeg, men liker også bandet uansett hvor mange fjortiser som hører på det. Kanskje er jeg en av dem? Var jo snakk om thrash så kan ikke da unngå Metallica. Så enig. Det første innlegget som blei quota er et typisk innlegg fra en som nettopp har begynt å høre på metal. Men eg bryr meg veldig lite i hvor mange "fjortiser" som hører på dem. Jeg er nå 14 (snart 15) år selv, og har hørt på Metallica i nærmere 4-5 år. Så jeg vet ikke om jeg blir regnet som en av de "fjortisene"? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg ville sagt hvis du hadde fått andre til å vite at du har hørt på de i 4-5 år så ja. Men hvis de tror du er newb i metal så ja da kvaliviseres det nok som fjortiss hvis jeg ikke har missforstått. Sleng i Avenged sevenfold, nyeste Bodom og pantera edit: fjernet quote. Jeg redigere 99 prosent av postene min jo wtf. Endret 6. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Avenged Sevenfolds to siste plater er küng. Alt av CoB er küng. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Moonspell er et sånt band som har to veldig forskjellige perioder. Ala Ulver. De første skivene var mere dødsmetall med growling, så switcha de til poshy goth-rock med cleanvokal plutselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå