Dr. Jacoby Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Pleier de å selge merch på rockefeller? danko jones lørdag=) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 De selger stort sett merch på rockefeller ja. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har tenkt seg på Oslo Live-festivalen fra første til fjerde juli? Opeth spiller fredag tredje, og ettersom at jeg var for ung til å dra og høre dem på Rockefeller førstkommende tirsdag, er det jævli' digg å se dem for mindre enn en hundrings! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bor på Kreta for tiden, så jeg har begynt å sjekke ut Gresk sortmetall. Rotting Christ er sinnsykt bra til tider. Hver eneste plate er en stor utvikling fra den forrige musikalsk. Liker best de tidligere platene, i all sin rå herlighet, men alt er av høy kvalitet og absolutt hørbart. Og så har jeg sjekket ut Necromantia. Har bare fått tak i en plate, men den var også svært morsom. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hør Zemial. Jævlig fete riff. Face of the Conqueror \m/ Også har du Astarte, men jeg er overbevist om at de er bedre i senga enn på scenen. Endret 6. mars 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Pleier de å selge merch på rockefeller? danko jones lørdag=) Jeg har enda til gode å være der på konsert hvor det ikke ahr blitt solgt merch. Og jeg ahr vært der maaange ganger. ahr = har Endret 6. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Et hvert band med respekt for seg selv slger merch på konsertlokalene sine. Rockefeller er ingen untak, og det selges alltid merch til banda. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Me loves. Er jeg alene? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du er ikke alene Den plata har jeg. Jævlig bra. Kan sammenlignes med Emperor og tidlig Dimmu Borgir Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hør Zemial. Jævlig fete riff. Face of the Conqueror \m/ Også har du Astarte, men jeg er overbevist om at de er bedre i senga enn på scenen. Har ikke kommet meg til noen av dem. Zemial har vært på listen min, men Astarte vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå er det så mye god musikk er at jeg blir svimmel i hodet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har hørt rykter om når man kan forvente en ny Symphony X skive? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som liker Daylight Dies? Doom/Prog/Death. Det er som Opeth med melankolske elementer. Rett og slett jævlig bra. Anbefaler alle her for de som liker doom og Opeth Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke hørt, men hørt om. Skal sjekkes ut! Noen som har hørt rykter om når man kan forvente en ny Symphony X skive? Års tid tenker jeg. Ren gjetting, tho. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har tenkt seg på Oslo Live-festivalen fra første til fjerde juli? Opeth spiller fredag tredje, og ettersom at jeg var for ung til å dra og høre dem på Rockefeller førstkommende tirsdag, er det jævli' digg å se dem for mindre enn en hundrings! Det er 18-årsgrense på Oslo Live også tror jeg. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Et hvert band med respekt for seg selv slger merch på konsertlokalene sine.Rockefeller er ingen untak, og det selges alltid merch til banda. ja ok. Ble nettopp 18, har vært på en haug av festivaler men aldri inne=) Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kjøpte meg Slayer - Reign in Blood for litt siden og sitter å hører på den nå. Den er bare rå og jeg skulle ønske jeg oppdaget Slayer når jeg var yngre. Altså jeg hørte jo Metallica, Megadeth og Flotsam & Jetsam tilbake i åra men jeg var aldri egentlig borti noe Slayer av ukjente årsaker. Så for noen måneder siden så kjøpte jeg meg South of Heaven billig og må bare si jeg har blitt hekta. Andre her som liker Slayer og Thrash Metal? Og noen anbefalinger av nyere band som viderefører denne gode sjangeren? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Legion of the Damned!! Det er litt Death vokaler også men jævlig bra saker. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sepultura er blandt mine favoritter. Veldig fan av Slayer og Megadeth også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå