Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tenkt seg på Oslo Live-festivalen fra første til fjerde juli? Opeth spiller fredag tredje, og ettersom at jeg var for ung til å dra og høre dem på Rockefeller førstkommende tirsdag, er det jævli' digg å se dem for mindre enn en hundrings!

Lenke til kommentar

Bor på Kreta for tiden, så jeg har begynt å sjekke ut Gresk sortmetall. Rotting Christ er sinnsykt bra til tider. Hver eneste plate er en stor utvikling fra den forrige musikalsk. Liker best de tidligere platene, i all sin rå herlighet, men alt er av høy kvalitet og absolutt hørbart.

Og så har jeg sjekket ut Necromantia. Har bare fått tak i en plate, men den var også svært morsom.

Lenke til kommentar
Noen som har tenkt seg på Oslo Live-festivalen fra første til fjerde juli? Opeth spiller fredag tredje, og ettersom at jeg var for ung til å dra og høre dem på Rockefeller førstkommende tirsdag, er det jævli' digg å se dem for mindre enn en hundrings!

Det er 18-årsgrense på Oslo Live også tror jeg.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Slayer - Reign in Blood for litt siden og sitter å hører på den nå. Den er bare rå og jeg skulle ønske jeg oppdaget Slayer når jeg var yngre. Altså jeg hørte jo Metallica, Megadeth og Flotsam & Jetsam tilbake i åra men jeg var aldri egentlig borti noe Slayer av ukjente årsaker.

Så for noen måneder siden så kjøpte jeg meg South of Heaven billig og må bare si jeg har blitt hekta. Andre her som liker Slayer og Thrash Metal? Og noen anbefalinger av nyere band som viderefører denne gode sjangeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...