Skogslik Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nice. Skal bli fet å høre. Likte sangene på Myspacen edit: fjernet quote. Danke, blir mye bedre en det på myspacen. Bra saker, likte vokalen vertfall Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dæven! Den nye Samael-skiva er feit! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Dæven! Den nye Samael-skiva er feit! Fortsatt trommemaskin der i gården ? (pcen takler ikke Myspace) Samael for meg er Blood Ritual og Ceremony of Opposite. Låter plastikk det som kom etter han la trommene på hylla til fordel for trommemaskina. Endret 5. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dæven! Den nye Samael-skiva er feit! Fortsatt trommemaskin der i gården ? (pcen takler ikke Myspace) Samael for meg er Blood Ritual og Ceremony of Opposite. Låter plastikk det som kom etter han la trommene på hylla til fordel for trommemaskina. Line-up: † Vorphalack: Guitar and Vocals † Xytraguptor: Drums, Keyboards and Programming † Makro: Guitars † Masmiseîm: Bass Går ut ifra at det betyr at trommene spilles. Høres jo litt industriellt ut, men det er jo meningen. Jeg liker skiva! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er litt forelska i Ansur om dagen. Noen som har hørt noe serlig på dem? Elsker mixen av "BM", progrock og jazz! http://www.myspace.com/ansursiteStart på The Tunguska Incident! Helt middelmådig musikk. Kara i bandet er hyggelige de, slått av en prat med de etter et par konserter, men selve musikken ekke no stort. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sinnsykt dyktige folk, og hyggelige som Nyhus sa over her. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Line-up:† Vorphalack: Guitar and Vocals † Xytraguptor: Drums, Keyboards and Programming † Makro: Guitars † Masmiseîm: Bass Går ut ifra at det betyr at trommene spilles. Høres jo litt industriellt ut, men det er jo meningen. Jeg liker skiva! Da er det fortsatt trommemaskin. jaja, får sjekke det ut når jeg får sjansen, men har mine tvil da. Ingenting kommer opp mot To our Martyrs. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har ikke stor kjennskap til Samael. Bare sjekka ut nye skiva, og likte det jeg hørte. Noen som har hørt den nye My Dying Bride-skiva? Eller, er den ute i det hele tatt enda? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg har ikke stor kjennskap til Samael. Bare sjekka ut nye skiva, og likte det jeg hørte. Se filmen hos Youtube Dette er Samael for meg Endret 5. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 The URL contained a malformed video ID. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 The URL contained a malformed video ID. Fikset Legg merke til trommisen så skjønner du hvorfor det var synd de gikk over til trommemaskin. Makan til headbanging mens han spiller Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Oooh. I like! Ser poenget ditt ang. trommis nå. Fra hvilken skive er dette? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette er Samael for meg Det var en jævlig fet låt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Oooh. I like! Ser poenget ditt ang. trommis nå. Fra hvilken skive er dette? Ceremony of Opposites Likte dere dette er det Ceremony skiva og Blood Ritual som kom før som er verdt å sjekke ut Endret 6. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå høster jeg godene av denne tråden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Samael har gjort seg fortjent til sin plass i Black Metal historien de, selv om de har forandret seg ganske mye i negativ retning etter de ble techno frelst. Synd da de har en særegen sound som det hadde vært spennende å sett utvikle seg. Er nok mange som ser på Samael som et ganske nytt band, men de har faktisk vært i scenen like lenge som de tidligste norske BM banda, så nye er de på ingen måte. Er et av de banda jeg helst skulle ønske og sett live med orginal setup, men er nok redd det håpet forsvant for noen skiver siden. Greit liveband er de fortsatt da. Endret 6. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk for tips og liten innføring i Samael! I'm off! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Litt godteri fra Brazil Hva syns dere ? Endret 6. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Krisiun er sataniske dødmetallkonger! Oppdaga dette bandet da jeg kjøpte AssassiNation. Har skaffa meg hele diskoen nå, men bare fått hørt Conquerors Of Armageddon som jeg synes var et solid slag i magen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ordet krisiun får meg til å tenke på kviser og dødsmetal For dere som ikke viste det skal Ihsahn spille på Oslo Live festival 3. juli også Endret 6. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå