Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er en metal-tråd, så tror ikek du skal bekymre deg for det. ;) Kan desverre ikke hjelpe deg. Tekster bryr ejg meg null om. Det er det musikalske som opptar meg.

har mer innstrykk av at dette er en black metal tråd, ikke så innmari stort spenn på sjangere i denne tråden.

Så er jo skikkelig BM også helt overlegent i forhold til de andre sjangerene, så det er ikke så rart :o)

Endret av luser32
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg har en helt annen oppfattning om BM, skal ikke legge ut om det her, da blir jeg vell halshugd

Lenke til kommentar

ang. black metal. Var det ikke Alice Cooper som sa i et intervju:

I went to Norway once. And i saw this black metal magazine and it was all these badass looking tough guys with corpsepaint trying to look scary as hell. and when i saw this one guy with his mother shopping together: oh hello mr cooper, have a nice day!

Litt teit at han disser corpsepaint og norsk black metal da han selv bruker tonn med sminke.

Men han er en legende :blush: You have to say.

Lenke til kommentar
ang. black metal. Var det ikke Alice Cooper som sa i et intervju:

I went to Norway once. And i saw this black metal magazine and it was all these badass looking tough guys with corpsepaint trying to look scary as hell. and when i saw this one guy with his mother shopping together: oh hello mr cooper, have a nice day!

Litt teit at han disser corpsepaint og norsk black metal da han selv bruker tonn med sminke.

Men han er en legende :blush: You have to say.

Han mener vel man ikke klarer å se skumle ut, og det provoserende med hele greia som han klarte å lage er liksom ikke der lenger. Derfor syntes han de så duste ut bare.

Slik mener jeg å huske det intervjuet.

Kerry King hadde vel også noen ganske bastante meninger om akkurat den saken, og var vel langt på vei enig med mr.Cooper.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

En ting som har gått helt i glemmeboka er funk- crossover metal, mest kjent er vel Faith No More og Primus. Mange band derimot hører jeg sjelden nevnt, tenker på Suicidal Tendencies, Infectious Grooves, Living Colour, 24-7 Spyz, Fishbone... speaking of -> linky.

Må ærlig innrømme at dette er enorm mye bedre enn dagens NU-metal, den er bare en degenerert versjon av hva som nådde sin topp ved begynnelsen av nittitallet.

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar
Dette er en metal-tråd, så tror ikek du skal bekymre deg for det. ;) Kan desverre ikke hjelpe deg. Tekster bryr ejg meg null om. Det er det musikalske som opptar meg.

har mer innstrykk av at dette er en black metal tråd, ikke så innmari stort spenn på sjangere i denne tråden.

Sant. Og de som er blackheads er ikke akkurat veldig "åpne" for annen musikk. Det er iallefall min oppfatning. "Skal det være i nærheten av metal, må det være svart som natta".

Men det kan vi da gjøre noe med? Jeg tar lett på meg jobben å "spamme" forumet med annet jeg!

Jeg liker godt BM selv også. Så er det sagt. Men jeg klikker ikke mentalt om man poster noe med clean vokal. :p

Nok om det.

Ny <code> sang ute på myspacen! SPRUT!

Merker jeg gleder meg til å kunne sette på denne skiva i sin helhet! Irriterer meg noe ganske ekstremt at jeg ikke får tatt turen på Inferno.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...