Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ikke kom med HIM takk. Dette er en metal-tråd, så tror ikek du skal bekymre deg for det. Kan desverre ikke hjelpe deg. Tekster bryr ejg meg null om. Det er det musikalske som opptar meg. Hva har folk å si om Scar Symmetry, forresten? Melodisk Death. Vet det er mye skvip, men jeg synes faktisk SS er veldig bra. Muligens fordi de er et snev progressive. Og gitarsoloene er jo til å få ståtiss av. http://www.myspace.com/scarsymmetry Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Machine Head ligger vel et sted mellom metalcore og thrash. Ikke så lett å sette i en bås. "Clenching the fist of dissent", "Aestetics of hate" og "halo" er sanger du kan begynne på fra the blackening. Litt pes på Nycomed fordi vi må gå med hårnett (kundene vil visst ikke ha hår i tablettene sine )..Men et hårstrikk og lage en ball bak så gårre greit. haha, tenker du ser skikkelig digg ut på jobb=) (kiwiuniformen derimot, den er hawt). Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Halo er etter min mening en av de svakeste låtene på skiva. Wolves derimot. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Har aldri hørt om eller på Scar Symmetry. Skal sjekke det ut men hvis det er enda en av disse nu-metal banda så spyr jeg. @Prometherion: Angående metal med fokus på tap, kjærlighet og sorg osv så ville jeg anbefale My Dying Bride - The Angel and the Dark River. De spiller Doom Metal og er en av de bedre "moderne" Doom Metal banda som jeg vet om. Hvis du liker klassisk Doom Metal så er Candlemass også utrolig bra. Plata deres Nightfall er å anbefale. Det er en av de store Doom Metal-klassikerne. Jeg har ikke deltatt mye i denne tråden før selvom jeg er metalhead og har vært på dette forumet lenge men fra nå av skal jeg være med på "leken". Mine favorittkategorier er: Heavy Metal Doom Metal Thrash Metal Black Metal Viking Metal Melodic/Death Metal \m/ Endret 5. mars 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Du bør ta en lytt på Scar Symmetry. Enten elsker du det, eller så hater du det. De er en gjeng eldre karer som er ekstremt teknisk flinke. Ang. My Dying Bride: Fantastisk band! Så dem i sommer. Prometherion, du bør også ta en lytt på Katatonia. Ett av mine favoritter innen doomen. Endret 5. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg liker ikke trangsynte metalheads. Speaking of metal, noen som har hørt noe av det nye til Mastodon? Devinations og Oblivion er feite!! Gleder meg latterlig mye til skiva nå. Sjæl ass! Bare atten dager igjen... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bestilt skiva eller? Jeg bestilte den megapakke fra hjemmesiden dems. Håper jeg var kjapp nok til å få signert bilde! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg hører på litt Scar Symmetry nå og det er høres ok ut. Men det er nok sånt jeg blir fort lei av. Litt for melodisk og pop. Jeg liker det litt råere. EDIT: Eller for å forklare det litt bedre.. Jeg liker skitten musikk. Og det er ikke metal eller rock hvis det ikke er skittent. Hvis det er rent så er det pop. Men det er bare min mening. Feks: AC/DC er skitnere enn Scar Symmetry selv om sistnevnte er hardere. Derfor får jeg en bedre headbangingfølelse av AC/DC enn jeg får av et band som Scar Symmetry. Når jeg sier rent så mener jeg stuerent. Endret 5. mars 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Liker ting litt råere selv, egentlig, men SS er de jeg går til når jeg vil høre noe melodisk, lett fordøyelig, med ekstremt råe gitarsoloer. Edit: Skal også nevnes at jeg liker best forrige skiva, Pitch Black Progress, da den ikke er så pop som nyeste, Holographic Universe. Endret 5. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg fikk ståkuk av refreng riffet til Halo. Plata var fantastisk! 9/10 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Dagens gode gjerning. EDIT: Eller for å forklare det litt bedre.. Jeg liker skitten musikk. Og det er ikke metal eller rock hvis det ikke er skittent. Hvis det er rent så er det pop. Men det er bare min mening. Ser poenget ditt. Jeg er altspisende, så jeg setter pris på både skitten og ren musikk. Men å kalle alt som er rent for pop blir feil for meg, for jeg liker ikke pop. Endret 5. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ny <code> sang ute på myspacen! SPRUT! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skjer med Carniwhore for tiden tutte? noe på gang? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ny <code> sang ute på myspacen! SPRUT! Følg med'a! (forrige side ) Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 http://www.myspace.com/scarsymmetry Takk for linken, meget hørbart Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kan noen anbefale noe av Gloomy Grim? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dette er en metal-tråd, så tror ikek du skal bekymre deg for det. Kan desverre ikke hjelpe deg. Tekster bryr ejg meg null om. Det er det musikalske som opptar meg. har mer innstrykk av at dette er en black metal tråd, ikke så innmari stort spenn på sjangere i denne tråden. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Helt enig. Ganske mye black her ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hender det diskuteres litt go' 80s i ny og ne da. Jeg liker å poste vids av Yngwie Malmsteen og Scorpions en gang i blant. Eruption \m/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå