Petrvs Romanvs Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg våkner opp hver morgen med melis i buksa etter å ha drømt om at Pestilence - Resurrection Macabre har lekket ut, 16 mars my ass Endret 4. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Se på Dimmu Borgir. De lever på pengene nå og er kjent worldwide. Og det er black metal. Dimmu Borgir er ikke black metal, i følge Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De har beveget seg mer og mer vekk fra Bm, men de har vel noen bm-elementer igjen. Dimmu er mer symfonisk/ekstrem metal eller noe. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Tv2 nyhetene brukte Dimmu Borgir sang når inslaget om lotte vinnerene i verdalen var^^ Endret 4. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De var andre generasjons bm. kaller ikke de black nå. Men som sagt symfonisk extrem metal Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 og hvordan er det med metalfansen og hår/skjegg og jobb? Aldri vært noe problem. Jobber som selger på Elkjøp og får bare posittive kommentarer hehe. Og LP spiller har vi til 995,- også med USB Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) og hvordan er det med metalfansen og hår/skjegg og jobb? Jeg har langt hår i ræva. Ingen grunn å prøve å fornærme e.l. Smil What? Uaktuelt å smile, han må jo se så ond som mulig ut sånn at han kan imponere alle hardcore black metal-vennene sine. Endret 5. mars 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Litt pes på Nycomed fordi vi må gå med hårnett (kundene vil visst ikke ha hår i tablettene sine )..Men et hårstrikk og lage en ball bak så gårre greit. Endret 5. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 og hvordan er det med metalfansen og hår/skjegg og jobb? Aldri vært noe problem. Jobber som selger på Elkjøp og får bare posittive kommentarer hehe. Og LP spiller har vi til 995,- også med USB Det var jævlig billig. Hadde vært fett med en sånn en. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Ikkje så verst pris Tror eg må ha meg en slik en, har bestillt meg endel Lper nå Selger dere på alle elkjøp butikker, eller nettet og? Endret 5. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Silencer - Slow kill in the Cold. Litt på slutten der er det en mann som sier: I, I.. got blood on my hands(!) I, I.. got blood on my hands(!) Noen som vet hvor dette er fra? en film? edit: Noen andre som gleder seg? Endret 5. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Enda en ny <code>-låt ute! Dæven det blir digg å se de live. Endret 5. mars 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 F*en så bra Machine Head er. Aldri gitt dem noe lyttetid, men tok med The Blackening på jobb i dag. Konge skive! *metalface* Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Skal prøve de Noen fans som kan anbefale sanger av de? Prøvde å finne en review men kom opp med dette: For the past year, I've been calling Machine Head's "The Blackening" the most overrated album of 2007 without hearing the whole thing. Today, I listened to the whole album and I was right. Lost my appetite. All because of listening to this abomination. People have been raving about Machine Head's latest record, "The Blackening." Some have been comparing it to Metallica's early material. Some have even gone so far to say it's the greatest metal album ever. But I want to say this. I would rather eat a KFC bucket of my own shit than to listen to The Blackening again. Haha. Stopper ikke meg å høre Endret 5. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes du rett og slett skal sette på hele The Blackening. Jeg liker'n veldig! "People have been raving about Machine Head's latest record(...)" Han er da tydeligvis en av de få som ikke liker den! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 leste at de før var nu-metal og nå groove (?) Skal se om jeg liker den òg. ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nja, vet ikke helt hvor jeg skal putte dem, men nu-metal? LOL! Trash vil jeg si. Med en hel del andre elementer. Kan ikke påstå de har funnet opp kruttet på nytt, men det er en jævla god metalskive! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Nja, vet ikke helt hvor jeg skal putte dem, men nu-metal? LOL!Trash vil jeg si. Med en hel del andre elementer. Kan ikke påstå de har funnet opp kruttet på nytt, men det er en jævla god metalskive! Haha du ''hyper''(på engelsk) meg opp, gleder meg xD. Det var de som spilte med Bodom i februar i Oslo? Endret 5. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hmm. Var ikke det Cannibal Corpse? Machine Head varmet opp for Slipknot iallefall. I tillegg til Children of Bodom. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sant. Noen som vet om et metalband som synger om kjærlighet, tap, osv? Tekster som Killswitch Engage bruker, Insomnium og Norther. Ikke kom med HIM takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå