Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De sa vel også at det var mer skummelt å gå på rød mann utenfor Rockefeller enn å være inne på konserten, men det er nå så..

 

Forundrer det deg da?

 

Politiet i Bergen sa etter Metallica ifjor at det var den roligste konsertkvelden de hadde hatt noensinne.

 

Det var mindre bråk i Bergen sentrum den kvelden enn det vanligvis er på en kveld i uken om sommeren.

 

Men det var altså 23 000 Metallica-fans i byen.

Lenke til kommentar

Melo Death av typen finsk diaré er noe av det som i fremtiden blir like harry og pinlig å se tilbake til som puddelrock er nå. Heldigvis er puddelrock bedre enn alle melodeath bandene idag som spiller musikk for å tjene seg raske penger. Makan til kommersielt og talentløs sjanger.

Lenke til kommentar
Speaking of Troll.

Herlig musikk syns jeg.

Fant igjen "Drep de kristne" sist jeg var hjemme og jeg må bare si at jeg elsker den plata der ^^

 

Spesielt "I saler av sten", "Naar solen blekner bort" og "Kristenhat".

 

Dra på inferno på lørdagen ;)

He he, Inferno er i Oslo, er det ikke?

Dyrt å komme seg fra Steinkjer til Oslo for det :p

 

Dessuten, lørdag er det k(l)assefest for å feire at vi er ferdige med blokk 3, kan nesten ikke gå glipp av det ^^

Lenke til kommentar
Er dette harry så vet ikke jeg hva du har røyka

Vi snakker om en musikksjanger som blir finansiert av foreldrene til fansen.

 

kilde til påstand? Tviler på at melo er den eneste sjangeren av band som prøver å bli kjente ;) Fins utallige undergrunds melo band. Se på Dimmu Borgir. De lever på pengene nå og er kjent worldwide. Og det er black metal.

Lenke til kommentar
Melo Death av typen finsk diaré er noe av det som i fremtiden blir like harry og pinlig å se tilbake til som puddelrock er nå. Heldigvis er puddelrock bedre enn alle melodeath bandene idag som spiller musikk for å tjene seg raske penger. Makan til kommersielt og talentløs sjanger.

 

Raske penger?

Du forsvarer den sjangeren som her til lands oversvømmes mest av band som tror de skal tjene letttjente penger av å ha norwegian black metal på coveret og kalle seg kvist og granbar og what not.

Gjerne vis til at melo death sjangeren er en enklere sjanger å bli berømt i enn black metal siden du er så skråsikker, men mitt tips er at du ender på det motsatte ;)

Lenke til kommentar

Melodeath som Bodom, in flames nå til dags er regnet som fjortissmetall har jeg vell og merket :)

 

 

Men OMT: FY FAEN jeg klarer ikke å la vær å høre på Embrace of The Endless Ocean. Må være verdens fineste metal sang. Hør hele før dere har noe å si om det!

 

og hvordan er det med metalfansen og hår/skjegg og jobb?

Lenke til kommentar
og hvordan er det med metalfansen og hår/skjegg og jobb?

 

Aldri på min 29 år opplevd at hår, skjegg eller tattoveringer har vært et problem med å skaffe jobb. Nå har ikke jeg prøvd i yrker med veldig streng policy på utseende, men mitt intrykk er at det er så vanlig med langhåra gutter at det sjelden har noe å si.

Og tror nok det er fjortisser selv som påstår at en sjanger er fjortiss, for når man blir litt voksen bør man ha vokst fra slike trangsynte påstander ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...