Saddlefall Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ohh, ny MDB, me wants! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Me wants 2.. Men må nok vente til i morgen til å lytte gjennom. Har noe å glede meg til etter skolen da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hørte også snakk om fela var tilbake. Synthdama har vel lært seg å spille fele også. Var liksom aldri det samme med synth strings-lyd istedet for felesoloene til Martin. Men hun nekta å etterligne felelyden hans på synth, for det ikke høres ekte ut og bare en dårlig etterligning av Martin sine vakre melodier. Hu er nok ikke like midtpunkt på scenen som Martin var når han spilte fele. Sto fremst på scenekanten med fela og headbanga mens han spilte. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Se filmen hos Youtube Dette er spesielt. I like it Nutcases Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hørte også snakk om fela var tilbake. Synthdama har vel lært seg å spille fele også. Var liksom aldri det samme med synth strings-lyd istedet for felesoloene til Martin. Men hun nekta å etterligne felelyden hans på synth, for det ikke høres ekte ut og bare en dårlig etterligning av Martin sine vakre melodier. Hu er nok ikke like midtpunkt på scenen som Martin var når han spilte fele. Sto fremst på scenekanten med fela og headbanga mens han spilte. De fikk inn ei ny ei på fele og synth sist sommer, og spilte med henne hvertfall i Lillehammer, og midtpunkt var hun hvertfall ikke. Hadde foretrukket Alexander Rybak fremfor henne. Edit: Den nye til MDB høres bra ut. Første låta gir vibber i retning av "Turn Loose The Swans". Gleder meg til å høre hele. Endret 25. februar 2009 av khalif_of_kalif Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ikke like mye dreis over gnikkinga, men skiva er ganske så depressiv/ nedstemt så på en måte så er det passende. Førsteinntrykket er positivt, synes dette er noe av det bedre MDB har prestert på lenge. The Locust har jeg ikke hørt siden "Plague Soundscapes", ser de har kommet med en ny fullengder siden det *kremt* den må jeg høre litt på. Endret 25. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Åja, har ikke fulgt med dem særlig mye siden Martin forsvant ut. Men lette etter News om endringer i bandet når jeg hørte det skulle være fiolin på ...sire men fant ingen verdens ting. Tenkte hun forrige synthdama bare hadde klipt seg siden forrige band-bilde Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vilken MDB plate er den beste? har egentli aldrig hørt noe av dem Må vell till og sjekke dem ut. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 For violinelskerne: http://www.myspace.com/neobliviscaris Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vilken MDB plate er den beste? har egentli aldrig hørt noe av dem Må vell till og sjekke dem ut. Turn Loose the Swans The Angel and the Dark River Trinity - mest fordi I am the bloddy earth er på den skiva, resten er så som så.. Like Gods of the Sun The Light at the End of the World Er de skivene jeg hører mest på av MDB, noe mest av nostalgi, men veldig mye bra musikk på disse skivene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vilken MDB plate er den beste? har egentli aldrig hørt noe av dem Songs of darkness words of light Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kan ikke fordra MDB, sippemusikk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Insomnium er anbefalt, doom/death Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg greier ikke å høre på doom (foruten Candlemass) når det ennå er lyst ute, blir helt feil.. ender med at jeg blir rastløs ettersom min metabolismen er for høy. Nei, doom er musikk for de sene nattetimer, når hele verden sover. Ne Obliviscaris demoen virket lovende, Insomnium er i min bok ikke doom/ death, virket mer som det var generisk melo-death. Endret 26. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Doom gjør meg ikke deppa, det gjør meg glad fordi det er så fett og seigt. Får av og til frysninger når det kommer et skikkelig blodfett, tregt parti der ALT klaffer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Så lenge det ikke er gother-doom med barberblader og rosetorner er det fett som faen. Jo jævligere jo feitere. Sitter med debuten til Khanate på øret nå. AUDIOTERROR! Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Doom er i grunn ganske fin chille-musikk. Blir som sagt i godt humør og alt er bare perfekt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Skikkelig grom-doom skal ha et skarptrommeslag hver 10. sekund max, og så dyp kakemonstervokal at du ikke hører hva han sier. Og gjerne litt "aaaaah"-synth for å understreke noen partier. Det er stort sett eneste genren jeg liker kakemonster. Endret 26. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skikkelig grom-doom skal ha et skarptrommeslag hver 10. sekund max, og så dyp kakemonstervokal at du ikke hører hva han sier. Og gjerne litt "aaaaah"-synth for å understreke noen partier. Det er stort sett eneste genren jeg liker kakemonster. Nå ble jeg nysgjerrig, link? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Se filmen hos Youtube Noe ala dette kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå