CypheroN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vel. Man ser ikke Britney med et eget band, gjør man? Hu får trommene sine lagd i studio. Ah, skjønner. Men er det ikke forstyrrende for artistene? Må jo bli masse bråk, kanskje til og med saging og spikring. Det må jo være distraherende for de som spiller inne musikk i nevnte studio LOL Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva ville du sagt om Hellhammer begynte å spille for Britney? Er han like "herlig" da? Mener han har spilt for Sissel Kyrkjebø Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 LOL Forhåpentligvis tar Prometherion hintet snart. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 KoK begynner å komme seg live nå, de gangene jeg har sett dem har det skuffa abnormt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva ville du sagt om Hellhammer begynte å spille for Britney? Er han like "herlig" da? Mener han har spilt for Sissel Kyrkjebø Jan Axel har vel gjort veldig mye rart gjennom årene, men Sissel har jeg ikke hørt om at han har gjort. Blir ikke overrasket uansett om det stemmer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 LOL Forhåpentligvis tar Prometherion hintet snart. "Hu får trommene sine lagd i studio" Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Merkelig med Keep Of Kalessin, har aldri følt noe for musikken deres. Er det uvanlig å synes at musikken deres er så kjedelig? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Synes de er ganske digg, jeg. Litt catchy riffing, samtidig jævli mektig. Hver kar i bandet er egentlig ganske flinke til det de gjør i bandet. Edit: Snakker om de to siste albumene og Reclaim-EPen nå. Har ikke hørt noe av de tidligere albumene. Endret 22. februar 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har heller ikke helt fått teken på KoK, men er villig til å prøve flere gjennomlyttinger før jeg gir opp. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Reclaim er det beste de har gitt ut til dags dato. Attila er småfrekk bak mikken. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Og Frost bak slagverket, om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Her er hvertfall en grunn til at jeg er glad jeg er på den riktige siden: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det gamle av KoK er ganske bra, Reclaim epn det beste de har gjort og Armada er helt ok.. Men Kolossus suger hest, for et makkverk. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg syntes Armada er en god plate. En rekke gode sanger, blant annet the black uncharted og tittelsporet. Kolossus virker kjedelig, jeg hørte litt på myspace før jeg fant ut at jeg hadde lyst til å bruke penga på noe annet.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det uvanlig å synes at musikken deres er så kjedelig? Jeg synes også den er døll, så unormalt er det nok ikke. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dersom promteterionz er i stand til å kalle dette talentløst bør han pakke seg selv inn i Matrix-frakken til Ihsahn og hive seg selv uti Drammenselva. Hmm. Det var akkurat det. Det er sånt jeg IKKE kaller talentløs. Men hvis den sangen der var laget i Magix så er det ikke akkurat så stort talent. Var vist en missforståelse der Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ok, hvis du absolutt skal rakke ned på alt som er laget av datamaskiner, så kan du jo vise hvor enkelt og talentløst det er. For å lage en god låt ved hjelp av datamaskiner trengs det mye kunnskap om musikk. Det er like vanskelig å lage en god låt, uansett om man bruker gitar eller softsynth. Du tror det er så jævlig enkelt å lage musikk, og at alt avhenger av det tekniske, noe det absolutt ikke gjør. Er mye av musikken til Black Sabbath simpel? Ja. Er mye av musikken til Black Sabbath god? JA. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du tror det er så jævlig enkelt å lage musikk, og at alt avhenger av det tekniske, noe det absolutt ikke gjør. Joda, det er sjempeenkelt altså! http://research.microsoft.com/en-us/um/red...ects/songsmith/ Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hører nå på Lamb of Gods nye album som kom ut i dag. Virker lovende så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå