NightKeeper Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Lady GaGa - Pokerface er faktisk irriterende fengende. Hvertfall når man hører den 17.000 ganger på div. utesteder. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Akkurat hvordan lager en et instrument med pcen Prometherion? Vel. Man ser ikke Britney med et eget band, gjør man? Hu får trommene sine lagd i studio. Man hører ikke pop med en distortet gitar. La meg demonstrere: Se filmen hos Youtube Hører du Hellhammer's herlige blast beats eller ''tekno trommer''? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Haha, da var dagen min gjort. Forresten, proven wrong. Se filmen hos Youtube Endret 22. februar 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Har Zyklon noe mer àla An Eclectic Manner? Melankolsk altså. Det lurer jeg og på. Den er så bra. Edit: Tror kanskje det er en liten mulighet for at Britney spiller på sex. Endret 22. februar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Metall krever hvertfall ekstremt talent. De fleste andre sjangere bruker datalagde instrumenter For eit jævlig dødfødt utsagn. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Når metall blir generalisert og stigmatisert, trenger ikke det bety at vi som liker metall skal gjøre det med all annen musikk. Da kan vi ikke forvente at folk skal ha forståelse for vår musikksmak heller. Endret 22. februar 2009 av Arrosiach Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Vel. Man ser ikke Britney med et eget band, gjør man? Hu får trommene sine lagd i studio. Man hører ikke pop med en distortet gitar. Er da tonnevis med pop band som bruker en eller annen form for fuzz på gitaren, og Britney er en av de mange. Er også mange metal band som bruker trommemaskin også btw, uten at man anser det som pop. Når du drar alle andre musikksjangere enn metal til Britney spears sier det også litt at kanskje din musikkhorisont ikke akkurat er veldig stor. Om du mener metalfolket er de med mest "peiling" på å spille, hva med Jazzfolket, eller Country for å nevne noen? Man finner tonnevis med grisedyktige mennesker blandt disse sjangerene (og flere), og jeg tror vi metalfolk skal slutte å tru vi er så eksepsjonelle musikere bare fordi man kan spille raskt. Hører du Hellhammer's herlige blast beats eller ''tekno trommer''? Savner du Hellhammer sine blast beats i Britney Spears sin musikk? Hva ville du sagt om Hellhammer begynte å spille for Britney? Er han like "herlig" da? Endret 22. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hører du Hellhammer's herlige blast beats eller ''tekno trommer''? Savner du Hellhammer sine blast beats i Britney Spears sin musikk? Hva ville du sagt om Hellhammer begynte å spille for Britney? Er han like "herlig" da? Du forstår ikke poenget Britney eller andre artister (JEG SIER IKKE ALLE) > Computer Hellhammer (De fleste band i rock/metall/country/reggae f.eks. > armer og bein Endret 22. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Metall krever hvertfall ekstremt talent. De fleste andre sjangere bruker datalagde instrumenter For eit jævlig dødfødt utsagn. Du ser kven som skreiv det? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hører du Hellhammer's herlige blast beats eller ''tekno trommer''? Savner du Hellhammer sine blast beats i Britney Spears sin musikk? Hva ville du sagt om Hellhammer begynte å spille for Britney? Er han like "herlig" da? Du forstår ikke poenget Britney eller andre artister (JEG SIER IKKE ALLE) > Computer Hellhammer (De fleste band i rock/metall/country/reggae f.eks. > armer og bein Ok så forstår jeg ikke poenget ditt, men hva mener du da med at de fleste andre sjangere bruker data til å produsere sin musikk? Et flertall av sjangere som er nevnt etter du kom med din påstand har vært produsert med armer og bein, så gjerne kom med de fleste sjangerene du sikter til. Endret 22. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Britney Spears - Toxic er uansett mer interessant enn mesteparten av det som klassifiseres som metal, så basert på den vil jeg si at computer > armer og bein. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hahaha! Denne ædle form af Musique, skal ei skiændes af Komputer-Ulyde og similær Visvas. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skjer med Britney Spears i Metaltråden? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hører du Hellhammer's herlige blast beats eller ''tekno trommer''? Savner du Hellhammer sine blast beats i Britney Spears sin musikk? Hva ville du sagt om Hellhammer begynte å spille for Britney? Er han like "herlig" da? Du forstår ikke poenget Britney eller andre artister (JEG SIER IKKE ALLE) > Computer Hellhammer (De fleste band i rock/metall/country/reggae f.eks. > armer og bein Ok så forstår jeg ikke poenget ditt, men hva mener du da med at de fleste andre sjangere bruker data til å produsere sin musikk? Et flertall av sjangere som er nevnt etter du kom med din påstand har vært produsert med armer og bein, så gjerne kom med de fleste sjangerene du sikter til. Okei. Se på rap. Hvem lager beats? et programvare på pc. Se på rock. Hvem lager ''beats''? trommeslageren. Det viser jo mer talent å egenprodusere musikk med fysiske holdninger enn et par museklikk Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hahaha! *img* Denne ædle form af Musique, skal ei skiændes af Komputer-Ulyde og similær Visvas. Haha, takk Edit: @ Prometherion: Mener å ha sett en rapper live hvor de hadde en mann bak et trommesett som lagde de lydene. Og Anaal Nathrakh bruker en maskin Endret 22. februar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Okei. Se på rap. Hvem lager beats? et programvare på pc. Se på rock. Hvem lager ''beats''? trommeslageren. Det viser jo mer talent å egenprodusere musikk med fysiske holdninger enn et par museklikk I rap har de ofte trommeslagere live da, men jeg skjønner hvor du vil hen. At Rap,Pop og Techno type musikk skal være hva du anser som "de fleste sjangere" var en teit påstand, men du virker som det kanskje egentlig ikke var det du mente å påstå. Du nevner jo en bråte sjangere selv som ikke bruker annet enn armer og ben, så da har vi vel fastslått det nok finnes nok sjangere i begge leire. Nå er det ikke slik at å lage de stilartene som du mener bare er et musklikk unna, faktisk er det da. Produsering av musikk krever en viss form for talent uansett, og selv om jeg anser meg selv som en habil musiker, skjønner ikke jeg bæret av samplere og andre ting de bruker i sine sjangere. Skal man dra det langt bruker jo både metalfolk og rap/techno folket synther, som kan sees på som et rent digitalt instrument, eller datainstrument som du kaller det. Synes det kan være like imponerende å høre noen i disse "hjernedøde" sjangerene som har komponeringen sin i orden som et metalband jeg da, og det gjelder vel egentlig alle sjangere. En komponering krever både kunnskap og feeling som ingen maskin eller mus kan gi deg, og de beste i hver sin sjanger er der av en grunn Endret 22. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Og Anaal Nathrakh bruker en maskin Men ikke Live. Ang Electric Manner, mener faktisk på å ha hørt at Gojira har noen lignende. Mener enda at det er enda en sånn låt på Aeon og en på World ov Worms. Forøvrig min favoritt Zyklon sang(som jeg har lagt ut) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dersom promteterionz er i stand til å kalle dette talentløst bør han pakke seg selv inn i Matrix-frakken til Ihsahn og hive seg selv uti Drammenselva. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Off topic: Fantastisk sang Acrid. Er ikke ofte jeg får dilla på en sang etter første gjennomhøring. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Vel. Man ser ikke Britney med et eget band, gjør man? Hu får trommene sine lagd i studio. Ah, skjønner. Men er det ikke forstyrrende for artistene? Må jo bli masse bråk, kanskje til og med saging og spikring. Det må jo være distraherende for de som spiller inne musikk i nevnte studio Dersom promteterionz er i stand til å kalle dette talentløst bør han pakke seg selv inn i Matrix-frakken til Ihsahn og hive seg selv uti Drammenselva. Hoi, ganske fett det der. Endret 22. februar 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå