Bytex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Minner meg om en Dimmu-plakat jeg så på Sound of Noise. Shaggy satt på en trone med bandet rundt seg og gjorde sånn "lissom-sinna" ansikt, men det så egentlig ut som han satt på dass og trøkka skikkelig. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hehehehe. Enkelte skikkelige ebil bilder har en tendens til å bli (u?)frivillig morsomme. Eg velger å tro at det som regel viser sans for humor Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 I Whip sitt tilfelle er det bare kødd hvertfall Vurderer Ulver selv, men er usikker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Ja tror nok det er en god porsjon selvironi der. Når ex-bandet mitt skulle ta bandbilder til platecover hos en proff fotograf, fikk vi instrukser som "okay gutta, se TØFFE ut nå, virkelig vis kamera at dere er tøffe"..eh ja. Da blir det fort sånne "sitte-på-do-og-trøkke" ansiktsuttrykk. Og trommisen som var litt mere tettbygd enn oss andre fikk bare beskjed om være "barskingen" i bandet siden han så litt mere barsk ut. Man går jo vanligvis ikke rundt og tenker "hvordan ser barsking-uttrykket mitt ut egentlig?" Endret 18. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hmm.. 450 kroner for Ulver var en jævla stiv pris, men.. once in a lifetime opportunity. Kommer sikkert til å angre som en hund hvis jeg ikke kommer meg nedover, får vel bare gå for det og ikke tenke økonomi. Noen andre som har hørt nye Obscura - Cosmogenesis som kom i går? Endret 18. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen andre som har hørt nye Obscura - Cosmogenesis som kom i går? Jaujau, er egentlig ikke glad i "sånn type" musikk, men satan så fett det var. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fyfaen stefar var passe drittsekk. Stakk på AC/DC i dag helt spontant, og fikk en billett for 200 spenn utafor døra. Løp rett inn. Han fortalte ikke en gang at han skulle dit. JEG KUNNE VÆRT DER Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Wut? Hvor spilte de? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Telenor arena, nye stadion til stabæk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Trodde konserten var lenge til, eller er det to kanskje.. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Til sommeren på Valle også. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fyfaen stefar var passe drittsekk. Stakk på AC/DC i dag helt spontant, og fikk en billett for 200 spenn utafor døra. Løp rett inn. Han fortalte ikke en gang at han skulle dit. JEG KUNNE VÆRT DER Haha, 200? Glemte du en null eller skal jeg finne frem repet? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 AC/DC: Norwegian Concert Begins And Ends In 'Chaos' - Feb. 18, 2009 The Norwegian media is reporting that tonight's (February 18) AC/DC concert at the Telenor Arena at Fornebu, just outside Oslo, started and ended in chaos. Before the show, people ran along the E18 (European route which runs from Craigavon in the United Kingdom to Saint Petersburg in Russia, passing through Norway, Sweden, and Finland) and formed a long queue, which started in Bygdøy and ended at the concert arena. The show reportedly ended with bottles being thrown at police and some of the 23,000-strong crowd tearing down a fence on Snarøyveien, allowing them to walk down the congested road. There were also reports of several fights after the concert. Police vehicles at the site were the bottle-throwers' primary targets. Linky til dagbladet også: http://www.dagbladet.no/2009/02/18/nyheter...politi/4923065/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fyfaen stefar var passe drittsekk. Stakk på AC/DC i dag helt spontant, og fikk en billett for 200 spenn utafor døra. Løp rett inn. Han fortalte ikke en gang at han skulle dit. JEG KUNNE VÆRT DER Haha, 200? Glemte du en null eller skal jeg finne frem repet? to hundrede norske kroner. Rett utafor. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Wow, for en drittsekk. Og sjansen for å være så heldig to ganger er..? Ikke slått deg at han ikke hadde/ville ta seg tid til det? Skaff din egen billett i stede for å klage da vel. Dream Evil - The Book Of Heavy Metal Aldri hørt noe av Dream Evil før, men selv om teksten og videoen var totalt tåpelig var låta ganske fet. Bra rytme og shit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dream Evil er rett og slett bare koselig 80-talls powermetal. Intet mere, intet mindre. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Synd Sabaton bare er så mye bedre! Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Synd Sabaton bare er så mye bedre! Jeg er fullstendig enig, men jeg mener selv at Sabatons styrke ligger i krigshistorie-platene deres. Ikke låter som Metal Machine og slike. Irriterer meg at jeg ikke har fått sett dem live enda... Edit: Mangla et ord der. Endret 19. februar 2009 av FixedFrequencies Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dem spillte faktisk live i den nermeste byen min (Haugesund) for en måneds tid siden, men eg hadde ikkje hørt om dem før så var ikkje på konserten Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Fy faen dette blir et bra år. Først AC/DC og nå Ulver! Blir dyrt men det er faen meg verdt det. Suger ganske mye å bo oppi nord når man skal på konsert. gikk 3000 i bare reising for å komme meg til AC/DC.. Endret 19. februar 2009 av Soundchaser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå