Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja tror nok det er en god porsjon selvironi der. Når ex-bandet mitt skulle ta bandbilder til platecover hos en proff fotograf, fikk vi instrukser som "okay gutta, se TØFFE ut nå, virkelig vis kamera at dere er tøffe"..eh ja. Da blir det fort sånne "sitte-på-do-og-trøkke" ansiktsuttrykk. Og trommisen som var litt mere tettbygd enn oss andre fikk bare beskjed om være "barskingen" i bandet siden han så litt mere barsk ut. Man går jo vanligvis ikke rundt og tenker "hvordan ser barsking-uttrykket mitt ut egentlig?"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hmm.. 450 kroner for Ulver var en jævla stiv pris, men.. once in a lifetime opportunity. Kommer sikkert til å angre som en hund hvis jeg ikke kommer meg nedover, får vel bare gå for det og ikke tenke økonomi.

Noen andre som har hørt nye Obscura - Cosmogenesis som kom i går?

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

AC/DC: Norwegian Concert Begins And Ends In 'Chaos' - Feb. 18, 2009

The Norwegian media is reporting that tonight's (February 18) AC/DC concert at the Telenor Arena at Fornebu, just outside Oslo, started and ended in chaos. Before the show, people ran along the E18 (European route which runs from Craigavon in the United Kingdom to Saint Petersburg in Russia, passing through Norway, Sweden, and Finland) and formed a long queue, which started in Bygdøy and ended at the concert arena. The show reportedly ended with bottles being thrown at police and some of the 23,000-strong crowd tearing down a fence on Snarøyveien, allowing them to walk down the congested road. There were also reports of several fights after the concert. Police vehicles at the site were the bottle-throwers' primary targets.

Linky til dagbladet også: http://www.dagbladet.no/2009/02/18/nyheter...politi/4923065/

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Fyfaen stefar var passe drittsekk. Stakk på AC/DC i dag helt spontant, og fikk en billett for 200 spenn utafor døra. Løp rett inn. Han fortalte ikke en gang at han skulle dit. JEG KUNNE VÆRT DER

Haha, 200? Glemte du en null eller skal jeg finne frem repet?

to hundrede norske kroner. Rett utafor.

Lenke til kommentar

Wow, for en drittsekk. :roll:

Og sjansen for å være så heldig to ganger er..? Ikke slått deg at han ikke hadde/ville ta seg tid til det? Skaff din egen billett i stede for å klage da vel.

Dream Evil - The Book Of Heavy Metal

Aldri hørt noe av Dream Evil før, men selv om teksten og videoen var totalt tåpelig var låta ganske fet. Bra rytme og shit.

Lenke til kommentar
Synd Sabaton bare er så mye bedre!

Jeg er fullstendig enig, men jeg mener selv at Sabatons styrke ligger i krigshistorie-platene deres. Ikke låter som Metal Machine og slike. Irriterer meg at jeg ikke har fått sett dem live enda...

Edit: Mangla et ord der.

Endret av FixedFrequencies
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...