Bytex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Slayer har det med å gi ut plater med 2-3 superfeite låter, og resten fillermateriale. Men for all del, man må jo høre igjennom det som ikke er superhits også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har aldri satt meg helt inn i Slayer, men å mislike Raining Blood er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Fant nettopp denne på youtube. Nytt Glorior Belli album i 2009? Det året her ser ut til å bli fett hvertfall. Endret 16. februar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 The title of the new Troll album will be. Neo-Satanic Supremacy. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvilken sterk albumtittel. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Finnes mange mye værre spør du meg. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Drep de Kristne, for eksempel? Endret 16. februar 2009 av Arrosiach Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Mange metal-tekster får meg til å trekke på smilebåndet, et godt eksempel er: Dream Evil - The Book Of Heavy Metal (March Of The Metallians) I'd sign - a contract with the devil I've tried - for so very long I'd die - to become immortal that's why I sing this song Am I a wannabe? - have I no dignity. Who'd give up all my life.. to be In the book of heavy metal.. metal! In the book of heavy metal In life - I have no religion besides the heavy metal gods wear nothing but black skin tight leather My skin's clad with Metal studs Am I a wannabe? - have I no dignity. I give up all my life to be.. In the book of heavy metal.. metal! In the book of heavy metal Some twenty years ago, the goods put down there feet, So firmly in to the ground that no man of sword nor pen, could ever chains the rules upon which The very fundament of metal was made. Read all about it, in the book of heavy metal Read all about it, in the manual Read all about it, in the book of heavy metal Read all about it Don't need no flashy house, no kids/car or ugly wife the only thing I want, is what my parents don't need no widescreen TV, No in all honesty the only thing I want to be (to be or not to be) In the book of heavy metal - In life - metal! In the book of heavy metal - to death - metal! I've signed - a contract with the devil I'd like to become a star I'd die - to become immortal That's why I play the guitar Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Mange metal-tekster får meg til å trekke på smilebåndet, et godt eksempel er: Dream Evil - The Book Of Heavy Metal (March Of The Metallians) Fjollete tekst, men eg synest nå musikken er ganske fet eg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dream Evil sin Made of Metal er også fantastisk cheezy. "I am so fucking metal, so is my wiiiiiiiiiife (damestemme) I am his wiiiiiiiife" Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sangen er moro og fengende, skulle kanskje ha memorert teksten til neste vorspiel :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 @ Betong, Fredag 20 Februar, CC:100,- KOM! OM DU TØR! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kom og bli sodomert av mannen i midten? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jepp du burde passe deg, Ygg er en slem, slem mann. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ser at Ulver skal på scenen for første gang på 15 år, hmm.. kanskje dra til Norsk Litteraturfestival på Lillehammer Billetter bestillt som bursdagsgave til kjæresten, etter hans ønske. Blir fint. =D Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ser at Ulver skal på scenen for første gang på 15 år, hmm.. kanskje dra til Norsk Litteraturfestival på Lillehammer billætta i båx! I came buckets. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HOHOH, Ulver live. Det må jeg få med meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Aååååh så sinna. Altfor mye arghghhhh. Jeg tørr ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå