Joakim Skurk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ok. Enig i at Fear of a Blank Planet, for de som ikke er fans og kan alle forkortelser, var et veldig godt album, sammenlignet med andre Porcupine Tree-album og andres i 2007. I og med at du har Deadwing som avatar, regnet jeg med at du tog'an Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 hvorfor ikke? Fordi det i denne tråden blir OT, men setter heller på orginalen av Fresh Garbage enn Pink sin versjon Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ok. Enig i at Fear of a Blank Planet, for de som ikke er fans og kan alle forkortelser, var et veldig godt album, sammenlignet med andre Porcupine Tree-album og andres i 2007. I og med at du har Deadwing som avatar, regnet jeg med at du tog'an Eg tog 'an, eg tog 'an! Det har bare kommet klager fra folk som ikke er så kjent med forkortelsene til forskjellige band. Går helt fint for meg! Sitter nå og hører på Orchid av Opeth. Fy faen som det bandet har utvikla seg! Selv liker jeg det av yngre dato best. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg foretrekker også tidlig Opeth foran det nye prog-greiene. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 hvorfor ikke? Fordi det i denne tråden blir OT, men setter heller på orginalen av Fresh Garbage enn Pink sin versjon har Boris covret Fresh Garbage? den er ikke på Pink iallfall. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg foretrekker også tidlig Opeth foran det nye prog-greiene. Dumt av meg, mente faktisk eldre dato, altså nyere. Det er det progga som er digg, men de første albumene er jo gode de òg. My Arms Your Hearse er favoritten av de eldre utgivelsene. Nå er det Deadwing som gjelder. Det er digg det! Spesielt etter å ha blitt ditcha av jenta jeg liker... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jævlig hekta på Machine Head for tia. Ensformig vokal, standard sound, jalla partier og altfor mye metalcore. Men faen så rått! The Blackening er fet, "HALO" er heftig! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 har Boris covret Fresh Garbage? den er ikke på Pink iallfall. Pink som i plata til Boris og ikke artisten Pink, ja da blir saken en annen. Tror ikke Boris har gjort en cover av Spirit, men kan ikke si noe for sikkert. Nå fikk jeg lyst til å høre på Smile igjen, ikke fått helt taket på den, men prøver igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ah, med "yngre" leste jeg "mens de var unge". Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ah, med "yngre" leste jeg "mens de var unge". Så hva er riktig å si om det eldste, yngre eller eldre dato? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Opeth av nyere dato tar ikke helt av, midtperioden (ca. rundt Still Life) er best i mine ører. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan vel si at Opeth bare blir bedre og bedre, de har fulgt en kronologisk kvalitetskurve. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Opeth av nyere dato tar ikke helt av, midtperioden (ca. rundt Still Life) er best i mine ører. Enig. My Arms, Your Hearse, Still Life og Blackwater Park er bandets topp tre utgivelser, alle tre sånn ca. fra midtperioden dems. Men synes ikke de har blitt verre med årene. Watershed er en nedtur fra f.eks. Ghost Reveries ja, men er så langt i fra en dårlig plate. I mine øyne har Opeth ennå ikke laget en dårlig plate, og holder formen veldig bra vil jeg si. Eneste nedturen(e) er at bandmedlemmer som Peter Lindgren og Martin Lopez forlot bandet. Endret 15. februar 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jævlig hekta på Machine Head for tia. Ensformig vokal, standard sound, jalla partier og altfor mye metalcore. Men faen så rått! The Blackening er fet, "HALO" er heftig! Machine Head kan aldri toppe Burn My Eyes skiva si i mine ører. Selv om det nyeste er en veldig forbedring fra søla de har vært nede i etter BME, blir det ikke i nærheten. Makan til produksjon som BME skiva skal man lete lenge etter, kongelyd Endret 15. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Nyere Opeth har tapt seg litt i forhold til deres tidligere verker. De har blitt mer pollerte og dynamiske. Nei, likte det gamle, unge og fortsatt ustødige Opeth bedre. Men missforstå meg rett, jeg synes Watershed er ei god skive. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Planlegger å kjøpe en Slayer skive, noen forslag? Hørte også ganske mye på dem for noen år tilbake, men sluttet. Har nå begynt å høre på det igjen. Hørt mye bra om Reign In Blood, er den best? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Planlegger å kjøpe en Slayer skive, noen forslag?Hørte også ganske mye på dem for noen år tilbake, men sluttet. Har nå begynt å høre på det igjen. Hørt mye bra om Reign In Blood, er den best? Kjøp førsteskiva. Knallgod den. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) De fem første platene til Slayer er alle kjempegode. Men Reign in Blood, South of Heaven og Seasons in the Abyss er nok de beste. De vil også være de beste å starte med vil jeg tro. Endret 15. februar 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Slayer har ennå til gode å gi ut ei dårlig skive. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 de har óg til gode å gi ut en skikkelig god en. takke meg til Stormtroopers of Death og Anthrax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå