Tobo-Potato Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ho ho, måtte sette på Hieronymus Bosch - Equivoke (2008) enda en gang til i dag, har sikkert hørt skiva tredve ganger uten å gå det minste lei. De fleste tech-death band blir fort mye øs og lite orginalitet, men denne skiva er faktisk.. ja, bare hør selv: Monad Hecatomb Det der virka ganske tøft! Skal ned på Kompaniet nå, albumanbefaling annet enn Equivoke? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tror nok du må importere det selv, men Kompaniet har sikkert nyeste Melvins. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) synes Blotted Science - The Machinations Of Dementia er et must. bassisten fra Cannibal Corpse er også med. men tviler på at du får den på kompaniet eller The Ocean - Precambrian det tøffeste album coveret ever, kjøp det selv om du ikke liker musikken Endret 14. februar 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) NYTT HIERONYMUS BOSCH ALBUM???? HEEELVEETEEEE EDIT: 2008, jaja, siste jeg hadde var fra 2005, gleder meg jævlig. EDIT2: Slenger på noen godsaker jeg: Se filmen hos Youtube Endret 14. februar 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 2008, jaja, siste jeg hadde var fra 2005, gleder meg jævlig. Skiva er ganske så fersk, kom på tampen av '08. Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Noen tips til gode nettsteder med oversikt over kommende utgivelser, evt. konserter og andre musikknyheter? Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 du kan ta en titt på metalstorm.ee. OK side helt til du ikke gidder å følge med lenger.. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har hørt en del på Hieronymus Bosch på MySpace nå, og jeg digger det! Noen som har vært i Denmark Street i Soho i London? Jeg skal til London i midten av mars, og denne gata er kjent for sine mange musikk- og instrumentbutikker, så dit skal jeg! Kanskje det er en metallbutikk av noe slag der som selger plater av mindre kjente band som Hieronymus Bosch? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Noen tips til gode nettsteder med oversikt over kommende utgivelser, evt. konserter og andre musikknyheter? Alle tips mottas med takk. gunleik lagde denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 "have released" Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ho ho, måtte sette på Hieronymus Bosch - Equivoke (2008) enda en gang til i dag, har sikkert hørt skiva tredve ganger uten å gå det minste lei. De fleste tech-death band blir fort mye øs og lite orginalitet, men denne skiva er faktisk.. ja, bare hør selv: Monad Hecatomb Det der virka ganske tøft! Skal ned på Kompaniet nå, albumanbefaling annet enn Equivoke? Between The Buried And Me bør sjekkes ut. Spesiellt skiva "Colors". Den er FANTASTISK! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 15. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvis man skal sjekke ut Between The Buried And Me kan man ikke komme utenom Mordecai. Denne sangen er fantastisk, hør hele. Halveis i sangen tar den en fantastisk vending. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Between the Buried and Me virker tøft det! Har jo hørt en del om dem, men ikke av dem. Ettersom de var en del av Progressive Nation-turnéen bør det jo være bra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 De har mange sider, bare hør Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ser at Ulver skal på scenen for første gang på 15 år, hmm.. kanskje dra til Norsk Litteraturfestival på Lillehammer Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 De har mange sider, bare hør Se filmen hos Youtube Jeg elsker Us and Them coveren jeg... Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vakkert. Between the Buried and Me blir å sjekke ut. Det er albumet Colors som er anbefalt? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Vakkert. Between the Buried and Me blir å sjekke ut. Det er albumet Colors som er anbefalt? Det er etter min mening et mesterstykke fra start til slutt. Beste plate i 2007 for min del(Edit: Etter PT's FoaBP). Alaska er også ganske bra, men kvaliteten på albumene synker gradvis jo lenger bakover du går. Endret 15. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ok. Enig i at Fear of a Blank Planet, for de som ikke er fans og kan alle forkortelser, var et veldig godt album, sammenlignet med andre Porcupine Tree-album og andres i 2007. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg går innom dette communityforumet av og til, men til min forskrekkelse er det titt og ofte dere ikke snakker om Pink. hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå