CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gnaw er flott musikk. Bra bilde også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som har peiling på sanger som Aura Noir pleier og spille live? skal se dem i april! dem har ikkje spillt live på 4 år nå. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nytt Dream Theater album til sommeren, mer om dette her. Nå synes jeg DT i det nye milleniumet er ganske kjedelig, Systematic Chaos var sånn passe og ble fort glemt. Kan ikke si at jeg håper på det helt store, men kommer til å sjekke den ut. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som har peiling på sanger som Aura Noir pleier og spille live? skal se dem i april!dem har ikkje spillt live på 4 år nå. Ganske spredt, vannskelig å si. Kommer nok an på om Aggressor skal være med eller ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nei han skal vist ikkje være med. Apollyon og Blasphemer skal vertfall være med. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nei han skal vist ikkje være med. Apollyon og Blasphemer skal vertfall være med. Han er nok der, men mulig han ikke synger. Deep tracts og merciless spilelr de nok en del fra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det som er så koselig med å være hjemme alene er akkurat det jeg gjør nå: At høytaleren får yte sine ferdigheter fult ut Mayhem with mercy! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hehe, Naboene mine (Meget kristne frikirke folk uten tv som vanligvis spiller salmer på pianoet hver kveld) Ble litt lei av Holy Diver på full guffe hver gang jeg var alene hjemme Syns nesten synd på dem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du får gå ut på gata og skremme noen gamle damer også. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Referanser til piratkopiert materiale fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nytt Dream Theater album til sommeren, mer om dette her. Nå synes jeg DT i det nye milleniumet er ganske kjedelig, Systematic Chaos var sånn passe og ble fort glemt. Kan ikke si at jeg håper på det helt store, men kommer til å sjekke den ut. FøFaen! Dette blir kjekt! Selv om jeg også ikke synes Systematic Chaos var helt det store er jeg ganske sikker på at gutta klarer seg flott gjennom dette også. Dream Theater er et av mine favorittband og jeg kan ikke si at Octavarium og Train of Thought var noe av mindre kvalitet enn det de har komponert tidligere. Tror derfor ikke at bandet er på vei ned i et mørkt hull. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Trålet Dagbladet.no for musikknytt i dag, og kom over et fett norsk band, Haust: http://www.myspace.com/haust Nekrogroovepunk, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Håhå, den 30. Mai skal jeg se Ulver live! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Litteraturfestivalen Der var billettene bestilt, så nå skal de straks hentes! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 http://www.litteraturfestival.no/index.php...;catid=85:fokus Litteraturfestival faktisk..tror ikke det blir black metal-ulver som spilles der. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 sykt! Fikk plutselig veldig lyst til å besøke Lillehammer. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Herlig å få Ulver bare to-tre meget gode steinkast unna. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ho ho, måtte sette på Hieronymus Bosch - Equivoke (2008) enda en gang til i dag, har sikkert hørt skiva tredve ganger uten å gå det minste lei. De fleste tech-death band blir fort mye øs og lite orginalitet, men denne skiva er faktisk.. ja, bare hør selv: Monad Hecatomb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå