M-Gard Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=VHA0GuvgbEM...feature=relatedDen? Den er helt annerledes enn den som er på myspace Det kom en remake av platen i år, i tillegg til at de spilte inn hele platen til et live album på nittitallet en gang. Så det kan være tre versjoner av samme sang. Hvilken versjon er det folk liker best? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=VHA0GuvgbEM...feature=relatedDen? Den er helt annerledes enn den som er på myspace Det kom en remake av platen i år, i tillegg til at de spilte inn hele platen til et live album på nittitallet en gang. Så det kan være tre versjoner av samme sang. Hvilken versjon er det folk liker best? Orginalen. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) "RESPLENDENT GROTESQUE" release date confirmed! "The Grotesque Ascend (to break the day and all the images of day)" Andrew Nicol "We have just begun to navigate a strange region; we must expect to encounter strange adventures, strange perils." — Arthur Machen (The Terror) We are happy to announce that our toil of sweat, blood and many a teardrop has been given a shot at freedom and redemption by the good folks at Tabu Records. The release date for Norway will be April 6. And UK/Europe will be May 4. This also includes Australia. We are still waiting for word from Japan and the US but we'll keep you informed as soon as we know . . . Those of you who will be at Inferno Festival will get a chance to purchase the new album and hear some of the new tracks performed live before your very own eyes as we headline the John Dee stage on the last night. You can catch us between the metal of Grand Magus and the black of Carpathian Forest where we will offer you a flavour of a slightly different fare. Jeg tror jeg dør! Det ligger også teaser på myspacen til <code>, men får ikke hørt før jeg kommer hjem. Endret 12. februar 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hørtes smooth ut! Det lille man fikk høre. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ahh, Kvohst er en gud på vokal. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Oooh! Teasern hørtes slettes ikke dum ut! Endret 12. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvorfor i helvete har ikke jeg sjekket ut <code> før?? Her har man gått glipp av noe hører jeg! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da har jeg bestillt hammerfalls nye album. Gleder meg (release 20. Feb). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 <code> var dritbra. Noen som vet hva jeg snakker om når jeg leter etter bandet Glint postet her en gang (tror jeg). Det var uber brutalt, teknisk-ish musikk uten vokal (mener jeg å huske .. ) Bildet på myspacen var en jente med kniv eller noe. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Da har jeg bestillt hammerfalls nye album. Gleder meg (release 20. Feb). Urk! Jeg fikser ikke Hammerfall! Sorry, men jeg klarer dem bare ikke! Altfor klisjefyllt... De spiller forøvrig konsert på Rockefeller 23. Mars om du ikke visste det... Edit: Herreguud så deilig hovedriffet i Meshuggas "Bleed" er!! Endret 12. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som vet hva jeg snakker om når jeg leter etter bandet Glint postet her en gang (tror jeg). Det var uber brutalt, teknisk-ish musikk uten vokal (mener jeg å huske .. ) Bildet på myspacen var en jente med kniv eller noe. Nevermind, fant det ut. "Gnaw their tongues". Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som vet hva jeg snakker om når jeg leter etter bandet Glint postet her en gang (tror jeg). Det var uber brutalt, teknisk-ish musikk uten vokal (mener jeg å huske .. ) Bildet på myspacen var en jente med kniv eller noe. Nevermind, fant det ut. "Gnaw their tongues". Ser ikke helt hva som er "uber brutalt, teknisk-ish" ved dem... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er experimental black metal med tekniske bråke-buldre lyder. Det ER brutalt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Brutalt, ja. Men ikke UBER brutalt Finnes mer brutale greier enn det der.. Det er liksom ikke toppen a brutalitet! Og når du sier teknisk tenker jeg mer på tekniske ferdigheter blandt musikerne.. Hadde du sagt elektroniske/industriale bråkelyder kunne jeg vært enig. *Kværrulant* DETTE derimot er teknisk, og brutalt! (og rimelig melodisk og langt ifra så mørkt som bandet ditt ) Fatter ikke alt hatet rundt dette bandet.. I like! Se filmen hos Youtube Endret 12. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det kan være uber-brutalt selvom det finnes noe som er mer brutalt. Og ja, jævla kverrulant Jeg har sagt bråkelyder. Den musikken der var kjedelig. SÅååå vanlig.. :/ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er det tekniske som fascinerer meg ved dem.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sjekk ut All Shall Perish. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg posta forøvrig feil sang.. Oppdatert nå.. Men det er jo ganske likt. All Shall Perish er forresten fett det også! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ASP - The Spreading Disease har noen utrolig fete trommer i seg. Vel verdt å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå