Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe, Pyro og svartmetall går ikke bra. Han ene karen sa jo han var redd for svartmetall og likte ikke å spille det på programmet. Hardeste de karene hører på er vel nettopp Slipknot. Asbjørn Slettemark har jo endel peiling, men..nei. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Yes. Hørt nyskiva? Hakke fått hørt den ennå nei, ern like smooth som det andre? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dagspass til lørdagen på Inferno anskaffet Nesten kun for å se <code>. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lørdagen er da jeg også garantert skal dit. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hmm.. egentlig bare torsdag som frister, Negura, Kampfar, Meshuggah og Pestilence. Ellers er det lite som er av interesse, foruten Earth på onsdag. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Septic Flesh hadde vært litt fett og fått med seg, men har ikke råda. Og da må det prioriteres Endret 9. februar 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gleder meg til nye skiva av Lamb of God Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei! Tenkte jeg kunne promotere litt for noen venner av meg. De spiller prog metal https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1073133 Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fantastisk. "Mordecai" er kunst. Helt korrekt! Men min personlige favoritt akkurat nå, må nok være Selkies: The Endless Obsession hakket bedre, selv om det ikke er store hakket heller. Soloen i Selkies er noe av det kuleste jeg har hørt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fantastisk. "Mordecai" er kunst. Helt korrekt! Men min personlige favoritt akkurat nå, må nok være Selkies: The Endless Obsession hakket bedre, selv om det ikke er store hakket heller. Soloen i Selkies er noe av det kuleste jeg har hørt! De er også flinke med sine covere. "Bicycle" av Queen, f. eks. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hakke hørt hele, men jævla smooth den nye til Ephel Duath Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gleder meg til nye skiva av Lamb of God Leak i forrige uke... Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gleder meg til nye skiva av Lamb of God. Sjæl ass! Set to Fail er digg... Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg vurdere å kjøpe meg et Exodus album, noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg vurdere å kjøpe meg et Exodus album, noen som har noen anbefalinger? Bonded by Blood med Paul Baloff, gromt! Thrash-pensum! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=VHA0GuvgbEM...feature=related Den? Den er helt annerledes enn den som er på myspace Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Disembowelment: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 10. februar 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=VHA0GuvgbEM...feature=relatedDen? Den er helt annerledes enn den som er på myspace Det kom en remake av platen i år, i tillegg til at de spilte inn hele platen til et live album på nittitallet en gang. Så det kan være tre versjoner av samme sang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 sjekk ut Blotted Science - The Machinations Of Dementia grise bra instrumental skive! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå