Deadringer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jo.Stormblåst originalen, Enthroned Darkness Triumphant og For All Tid hadde tydelig black metall vokal. Å, beklager, dumme meg. Jeg som trodde det var forskjell på svartmetallvokal og daumetallvokal. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Veit ikke om Lamb of God er godtatt blandt dere "hardinga", men jeg synes de nye låtene er grisetøffe! Spesielt "Set to fail". Fyttirakkern! Likte ikke forrige skiva, med unntak av noen enkeltlåter, men har stor tro på den nye!http://www.myspace.com/lambofgod Har begynt å høre litt Lamb of God på nettet, og det er ganske så tøft! Skal kjøpe det kommende albumet så fort som mulig. Digger spesielt Set to Fail som deg! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Inferno 09s line up: Meshuggah, Paradise Lost, Carpathian Forest, Pestilence Samael, Septic Flesh Azarath, Benea, Reach, Black Comedy, Blood Red Throne, Code, Deathhammer, Dew-Scented, Earth, Execration, Eyes of Noctum, Grand Magus, Helheim, Kampfar, Keep of Kalessin, Koldbrann, Krypt Kraanium, Manhattan Skyline, Mencea, Negura Bunget, Pantheon I, Ramesess, Root, Sahg, Sarke, Seregon, Swallow the Sun, Taetre, Terrordrome, Troll, Unearthly Trance, Vicious Art, Vreid, Vulture Industries, Vörgus, Warlord, Ørkenkjøtt, Årabrot Dårlegaste line-up-en dei nokon gong har hatt. Faktisk ikkje eitt spanande band. Deathhammer, Carpathian Forest og BRT er alltid fint live det, men dei kan eg sjå 150 andre dagar i året. Hørt Azarath noen gang da Neslepaks, tror det kan være noe for deg. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dårlegaste line-up-en dei nokon gong har hatt. Faktisk ikkje eitt spanande band. Deathhammer, Carpathian Forest og BRT er alltid fint live det, men dei kan eg sjå 150 andre dagar i året. Kan ikke kalle Pestilence hverdagskost. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dårlegaste line-up-en dei nokon gong har hatt. Faktisk ikkje eitt spanande band. Deathhammer, Carpathian Forest og BRT er alltid fint live det, men dei kan eg sjå 150 andre dagar i året. Kan ikke kalle Pestilence hverdagskost. Pestilence UTAN van Drunen. Like interessant som ein høgtalar utan lyd. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.infernofestival.net/festival/lineup.aspx Lørdagen på Rockefeller er digg da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som har noe info om den nyeste til 1349? Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Pestilence UTAN van Drunen. Like interessant som ein høgtalar utan lyd. Hvis jeg vil se apekatter, drar jeg heller til Kristiansand. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Pestilence UTAN van Drunen. Like interessant som ein høgtalar utan lyd. Hvis jeg vil se apekatter, drar jeg heller til Kristiansand. Velkomen skal du vere. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 For dere som ikke har sjekka ut Between The Buried And Me enda, sjekk ut blogginnlegget mitt i signaturen min. Til dere som har sjekka det ut, hva synes dere? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fantastisk. "Mordecai" er kunst. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke mye snakk om Tinitus her, det er det eneste radioprogrammet som spiller metal. Jeg hører nesten aldri på det, de prøver å treffe en masse som ikke har så mye tilfelles utenom at vi hører på metal. Så har de i tillegg fokus på ny metall og der er det ikke så mye interessant. Spessielt når de skal ha intervjuer med de mest populære bandene. Skulle gjerne hatt et radioprogram som satset ekslusivt på thrash, death og black, og gjerne gammelt fremfor nytt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilken kanal på Tintius på? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tinitus ble vel historie når P3 la om profilen sin her i høst? Hun ene dama var jo ut å sutret i media over nordmenn og tankemåtene våres, så nå dro hun sin vei eller noe i den duren. Var vel hr Mosleth som mente programmet ikke hadde en fremtid i kanalen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilken kanal på Tintius på? Nrk P3, hver onsdag 20:00 til 22:00. Du kan høre gamle sendinger på nett her: NRK P3 nettradio Søk på Tinitus nederst i vinduet. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke mye snakk om Tinitus her, det er det eneste radioprogrammet som spiller metal. Vil tru det er fordi det er eit ubrukeleg program med to ubrukelege kvinnfolk som spelar ubrukeleg musikk. Kreft er meir hyggjeleg enn det programmet der. Få tilbake Gro. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Joda, Tinitus er dødens og om det ikke alt er borte skal det av sendeplanen snart LINKY Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg ser at Håkon Moslet sier at Pyro nå må ta over svartmetallen, det blir hvertfall helt ubrukelig. Husker de kåret et Slipknot-album for årets utgivelse for en stund tilbake. Endret 9. februar 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå