Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er fine priser på musikk dvder der ja. fik Cannibal Corpse: Centuries Of Torment til 120kr der. koster jo over 300 på cdon :p

Har sett alle uten om Slipknot sin nå, utrolig fornøyd :D

Dette tvinger meg til og spør: Er den bra? Ser at den har 3 discer, så, hvordan har de klart og lage 3 discer? :p

 

 

Ja, syns den er veldig bra! 1 disken er en 3 timers dokumentar om bandet, der bandet selv snakker om første demo og til siste plata (kill)

 

Disk 2 er stappfull av Live show, veldig gøy og se på!

 

Disk 3 inneholder litt ekstar ting, som der dem snakker om album coverene, og andre cannibal corpse ting. veldig bra :)

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Ånei! De selger plater og spiller inn i et ordentlig studio med gode teknikere! Det vil vi ikke ha noe av! Det er først og fremst at musikken ikke er like god som gjør at Dimmu er kjipere enn før. De gode låtene gjør at Darkthrone er kule, men jeg tror egentlig den elendige produksjonen deres skyldes at de ikke er så fullt habile musikere. Kan ta feil der. ;)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Ikke distorted gitar? Tull.

Lenke til kommentar
Ånei! De selger plater og spiller inn i et ordentlig studio med gode teknikere! Det vil vi ikke ha noe av! Det er først og fremst at musikken ikke er like god som gjør at Dimmu er kjipere enn før. De gode låtene gjør at Darkthrone er kule, men jeg tror egentlig den elendige produksjonen deres skyldes at de ikke er så fullt habile musikere. Kan ta feil der. ;)

Så lenge det høres best ut slik, er det ikke no vits å mixe alt til en blåkopi av platebransjens "suksess"-mal:-)

Endret av luser32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...