michael691 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Thrash = Legion of the Damned, Slayer. Resten er søppel. Dimmu Borgir thrash? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Fælt så bastant du var i kveld da Prometherion, Slayer har tapt seg de senere åra, men med Lombardo så.. Psychopathy Red lover bra Endret 7. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Thrash = Legion of the Damned, Slayer. Resten er søppel. Dimmu Borgir thrash? Du har hørt all thrash altså, nice. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dimmu Borgir thrash? Ja, vokalen er veldig thrash-aktig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Er fine priser på musikk dvder der ja. fik Cannibal Corpse: Centuries Of Torment til 120kr der. koster jo over 300 på cdon Har sett alle uten om Slipknot sin nå, utrolig fornøyd Dette tvinger meg til og spør: Er den bra? Ser at den har 3 discer, så, hvordan har de klart og lage 3 discer? Ja, syns den er veldig bra! 1 disken er en 3 timers dokumentar om bandet, der bandet selv snakker om første demo og til siste plata (kill) Disk 2 er stappfull av Live show, veldig gøy og se på! Disk 3 inneholder litt ekstar ting, som der dem snakker om album coverene, og andre cannibal corpse ting. veldig bra Endret 7. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fælt så bastant du var i kveld da Prometherion, Slayer har tapt seg de senere åra, men med Lombardo så.. Psychopathy Red lover bra eg hører ikke på thrash unntatt det som ble nevnt. Så, bastant ja. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Og siden du ikke hører på de andre banda så er de per definisjon søppel? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Og siden du ikke hører på de andre banda så er de per definisjon søppel? Av det jeg har hørt, ja. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Knegg. Kom plutselig på det "legendariske" russiske hårmetal-bandet Gorky Park. Se filmen hos Youtube Dårligere ble det vel knapt, men denne herjet Ti i skuddet på... åttitallet? Nittitallet? Noe sånt. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Og siden du ikke hører på de andre banda så er de per definisjon søppel? Av det jeg har hørt, ja. Men du har ikke hørt all thrash, ergo er ikke alt søppel. svinepelz: Ja, det er alt for lite dansing, marsjering på stedet og knespark i moderne metal! Ekke slikt kult lenger?! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Og siden du ikke hører på de andre banda så er de per definisjon søppel? Av det jeg har hørt, ja. Ny avater og greier! Men, finnes jo mye bra thrash der ute! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Og siden du ikke hører på de andre banda så er de per definisjon søppel? Av det jeg har hørt, ja. Ny avater og greier! Men, finnes jo mye bra thrash der ute! Mhm Dette er jævlig bra: blanding av black/thrash Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dimmu Borgir blir nevnt som Thrash metal? Jaja... Nå har jeg hørt det også.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dimmu Borgir thrash? Haha, var det ikke du som mente children of boredom var thrash? Vel, dimmu er minst like thrash, og det sier sitt. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Black Metal = Darkthrone, Burzum. Resten er søppel. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fjern Burzum, og så kan vi begynne å legge til litt mer god svartmetall. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Symfoni-black. Symfoni ekstrem metal. De bruker ikke distorted gitar lenger, produksjonen er høy, kommersiell i metall scenen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ånei! De selger plater og spiller inn i et ordentlig studio med gode teknikere! Det vil vi ikke ha noe av! Det er først og fremst at musikken ikke er like god som gjør at Dimmu er kjipere enn før. De gode låtene gjør at Darkthrone er kule, men jeg tror egentlig den elendige produksjonen deres skyldes at de ikke er så fullt habile musikere. Kan ta feil der. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Ikke distorted gitar? Tull. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ånei! De selger plater og spiller inn i et ordentlig studio med gode teknikere! Det vil vi ikke ha noe av! Det er først og fremst at musikken ikke er like god som gjør at Dimmu er kjipere enn før. De gode låtene gjør at Darkthrone er kule, men jeg tror egentlig den elendige produksjonen deres skyldes at de ikke er så fullt habile musikere. Kan ta feil der. Så lenge det høres best ut slik, er det ikke no vits å mixe alt til en blåkopi av platebransjens "suksess"-mal:-) Endret 8. februar 2009 av luser32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå