Bytex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mao høres de ut som Children of Bodom. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mao høres de ut som Children of Bodom. Tidligere Bodom/Kalmah ja. Bare at Kalmah hadde mer ''kraft'' i stemmen. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er helt utrolig hvor lik musikken som kommer ut av Finland er. Det blir ganske kjedelig i lengden! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Njaa, ville helst klagd på Death Metal fra USA, nesten det samme der også. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva syntes dere om Kalmah? Vil bare vite den generelle oppfatningen av det bandet av denne trådens brukere. Liker de nyere platene, men de første blir alt for powermetal-aktig for meg. CoB er bæsj. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Er helt utrolig hvor lik musikken som kommer ut av Finland er. Det blir ganske kjedelig i lengden! Slik er det i alle land når en sjanger får en viss suksess da. Mange følger med lasset. Slik var det i norge da alle skulle spille inn skiver på 4 spors med så dårlig lyd som mulig, og slik var det i sverige med Gøteborg soundet, hvor alle prøvde å leke At the Gates kopier. Det vil etterhvert jevne seg ut da populæriteten ikke kan dekke enda flere band, og bandene selv må komme med litt egne ideer igjen. Edit: La til quote. Endret 3. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Og slik er det over hele verden med pop Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Og slik er det over hele verden med pop Høres ut som en ganske trangsynt tankegang. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det aller meste av pop jeg har hørt er veldig sammenlignbart. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det aller meste av pop jeg har hørt er veldig sammenlignbart. Da har du ikke hørt mye eller bra pop. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pop er alt fra Beatles til Britney, så det ska'kke være lett. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I pop musikken kan det jo samenlignes litt med når brit-popen ble populær. Plutselig dukker det opp mange band som nesten ser og høres likt ut, og alle får sine 15 minutter med fame. Det er kun de få og beste som overlever slike perioder, og det samme vil nok skje med den finske stilen. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det aller meste av pop jeg har hørt er veldig sammenlignbart. Da har du ikke hørt mye eller bra pop. Det skal jeg ikke nekte på ^^ Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ey, pop? Det hører vel ikke hjemme her! Hehe Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hahaha! Fant akkurat et fantastisk band! Austrian Death Machine. Bandet er rett og slett en "hyllest" til Arnold Swartznegger. Siste kiva, Total_Brutal, har låter som "I Am A Cybernatic Organism, Living Tissue Over (Metal) Endoskeleton", "Get To The Chopper" osv. Høres kansje mest latterlig ut, men det er faktisk ganske feit trash/metalcore! Sjekk ut: www.myspace.com/austriandeathmachine Endret 3. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har sett det coveret før.. Det er sideprosjekt til en grindcore vokalist, As I Lay Dying..? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke er det bra muzak, og ikke er det morsomt. Terningkast: Nei. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, jeg tar det for det det er; et useriøst prosjekt. Gøyalt! Kan bli gøy på fest! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har sett det coveret før.. Det er sideprosjekt til en grindcore vokalist, As I Lay Dying..? Grindcore, wat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå