Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var for litt sida noen rykter om at Arcturus begynte å komme seg på beina igjen og til og med holdt på med låtskriving. Var en her, som jeg nå har glemt navnet til, som hadde prata med Jan Axel. Så, noen som har noen flere Arcturus-rykter å fortelle om? Venter spent på om det faktisk hadde blit mer Arcturus. Oppdaget ikke bandet før ETTER at de hadde gått hver sin vei.

 

Og, noen som veit om Mayhem har klart å skaffe seg en ny gitarist/låtskriver?, eller om de har noen i kikkerten? Jævla trist a Rune har slutta i bandet.

Lenke til kommentar
Nå har jeg nesten ikke hørt på noe annet en Anaal Nathrakh de siste dagene, og vil ha mer. :D Foreløpig har jeg bare disse sangene MrVegard nevnte.

Men hvilke album er å anbefale? Liker spesielt godt de sangene med raske tromme slåing, ala The Final Absolution.

Skal du skaffe deg musikk er det kun hele album som gjelder. Har du uhørte sanger fra et album har du ikke fått hele inntrykket. Et album er som en sesong, hvor hver låt er som en episode, mener jeg.

Lenke til kommentar
Nå har jeg nesten ikke hørt på noe annet en Anaal Nathrakh de siste dagene, og vil ha mer. :D Foreløpig har jeg bare disse sangene MrVegard nevnte.

Men hvilke album er å anbefale? Liker spesielt godt de sangene med raske tromme slåing, ala The Final Absolution.

Skal du skaffe deg musikk er det kun hele album som gjelder. Har du uhørte sanger fra et album har du ikke fått hele inntrykket. Et album er som en sesong, hvor hver låt er som en episode, mener jeg.

Ja vet, men noen sider tilbake spurte jeg etter sanger, hvor de brukte clean voice, og så lastet jeg ned de sangene jeg fikk tips om fra youtube. Men nå vil jeg høre vilke album som er best, så jeg får skaffet meg de. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...