Tobo-Potato Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Digger albumcovert jeg òg! Gleder meg. Stemmer det at Crack the Skye er et slags coveralbum? Endret 27. januar 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det bekrefta at Anaal Nathrakh kommer med nytt album i '09 eller er det bare rykter? Gleder meg hvertfall til Nile. Behemoth blir litt kult det og. Og Immortal (: Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Stemmer det at Crack the Skye er et slags coveralbum? Er nok et helt vanlig studioalbum laget av Mastodon selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er et coveralbum fordi coveret er så drit fett..hø hø hø. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det bekrefta at Anaal Nathrakh kommer med nytt album i '09 eller er det bare rykter?Gleder meg hvertfall til Nile. Behemoth blir litt kult det og. Og Immortal (: Ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Digger albumcovert jeg òg! Gleder meg. Stemmer det at Crack the Skye er et slags coveralbum? Regner med at du tenker på konseptalbum? I såfall er svaret ja. Akkurat som med Leviathan og Blood Mountain så er det et eget tema, nemlig om Tsar-Russland på 1800 og begynnelsen av 1900-tallet. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er Entombed - Uprising mye likt de andre albumene til Entombed? Uprising var et fett album i alle fall. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nye Kalisia og Ephel Duath er tja, ble litt satt ut nå Ingen ga med et kick eller pirret min nysgjerrighet, forresten tre dager til Metal Merchants Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det jeg bare jeg som synes at det nye Mastodon-coveret ikke lignet grisen? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mange cover som er gjort fort og gæli i Paint Shop Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det jeg bare jeg som synes at det nye Mastodon-coveret ikke lignet grisen? Nja, så ulikt er det vel ikkje... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nye Kalisia og Ephel Duath er tja, ble litt satt ut nå Ingen ga med et kick eller pirret min nysgjerrighet, forresten tre dager til Metal Merchants Nye Ephel Duath er fett. Basta. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som har hørt om/liker Sörskogen? http://kjobben.wordpress.com/2009/01/27/so...rdet-i-grottan/ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Chill musikk, veldig inspirert av Camel. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Digg prosjekt det. Men så blir alt Dan tar i til gull og. Og satan, så svinebra Annihilation of the Wicked-skiva til Nile er. Håper nye plata kan måle seg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Digger albumcovert jeg òg! Gleder meg. Stemmer det at Crack the Skye er et slags coveralbum? Regner med at du tenker på konseptalbum? I såfall er svaret ja. Akkurat som med Leviathan og Blood Mountain så er det et eget tema, nemlig om Tsar-Russland på 1800 og begynnelsen av 1900-tallet. Nja, det er vel ikke helt riktig. Jo, det er et konseptalbum, og det handler om Tsar-Russland, men det er bare en liten del av det. Slik jeg forsto det dreide det seg om en slags psykadelisk reise gjennom tid og rom, der hovedpersonen blir reinkarnert som Rasputin i Tsar-Russland. Eller noe liknende. Men uansett, det høres utrolig bra ut. Spørsmålet er om det topper Blood Mountain... Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Digg prosjekt det. Men så blir alt Dan tar i til gull og. Og satan, så svinebra Annihilation of the Wicked-skiva til Nile er. Håper nye plata kan måle seg. V2d44qWuOl0&fmt=18 Enig! Synd jeg ikke har den Har bare Ithyphallic av Nile, men må vel få bestilt Annihilation snart og. Bestilte noe musikk her om dagen. Behemoth - Sventevith Dark Funeral - Diabolis Interium Darkthrone - Transilvanian Hunger Anaal Nathrakh - The Codex Necro og Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas har vært på vei lenge, men de kommer jo aldri... må mase på de jeg har bestilt fra tenker jeg. Gleder meg hvertfall til alt kommer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kjøpte Behemoth - Sventevith selv for en stund siden, bør være i postkassa snart nå. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kjøpte Behemoth - Sventevith selv for en stund siden, bør være i postkassa snart nå. Den er bra Hell Dwells In Ice er en råfin sang. Egner seg å høre på når man sitter på toget ^^. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som har noe musikk ala Anaal Nathrakh, Triumphator osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå