Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digger albumcovert jeg òg! Gleder meg. Stemmer det at Crack the Skye er et slags coveralbum?

Regner med at du tenker på konseptalbum? I såfall er svaret ja. Akkurat som med Leviathan og Blood Mountain så er det et eget tema, nemlig om Tsar-Russland på 1800 og begynnelsen av 1900-tallet.

Lenke til kommentar
Digger albumcovert jeg òg! Gleder meg. Stemmer det at Crack the Skye er et slags coveralbum?

Regner med at du tenker på konseptalbum? I såfall er svaret ja. Akkurat som med Leviathan og Blood Mountain så er det et eget tema, nemlig om Tsar-Russland på 1800 og begynnelsen av 1900-tallet.

Nja, det er vel ikke helt riktig. Jo, det er et konseptalbum, og det handler om Tsar-Russland, men det er bare en liten del av det. Slik jeg forsto det dreide det seg om en slags psykadelisk reise gjennom tid og rom, der hovedpersonen blir reinkarnert som Rasputin i Tsar-Russland. Eller noe liknende. Men uansett, det høres utrolig bra ut. Spørsmålet er om det topper Blood Mountain...

Lenke til kommentar
Digg prosjekt det. Men så blir alt Dan tar i til gull og.

Og satan, så svinebra Annihilation of the Wicked-skiva til Nile er. Håper nye plata kan måle seg.

V2d44qWuOl0&fmt=18

Enig! Synd jeg ikke har den :p Har bare Ithyphallic av Nile, men må vel få bestilt Annihilation snart og.

Bestilte noe musikk her om dagen.

Behemoth - Sventevith

Dark Funeral - Diabolis Interium

Darkthrone - Transilvanian Hunger

Anaal Nathrakh - The Codex Necro og Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas har vært på vei lenge, men de kommer jo aldri... må mase på de jeg har bestilt fra tenker jeg. Gleder meg hvertfall til alt kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...