Skogslik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ikkje så langt fra her eg bur det jo hadde vert morro. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeez.. Flott respons her inne.. Men på topic: Enten så har MTV endret seg alvorlig siden jeg så på sist (~6 måneder?), eller så har definisjonen av listepop utvidet seg grovt. Jeg ler godt den dagen jeg ser mr. Vongraven sprader rundt på kanalen. Jeg må lete et annet sted altså? Trodde jeg hadde fått blod på tann nå som jeg fant en låt med grimvokaler som faktisk hørtes noenlunde OK ut. Aldri likt greiene, egentlig. Ja, så kan jeg være mer seriøs da. MTV har ikke endret seg, Satyricon har tilpasset seg til å bli spillt på MTV! Now, Diabolical og K.I.N.G. var listepop på linje med alt annet på vg-lista. Så du får værsågod le. Du, som ikke liker grimvokal, synes det hørtes OK ut. Jeg som liker grimvokal synes det høres forjævlig ut. Og det er vel essensen i nyere tider, musikken blir lagd for de som ikke liker sjangeren, mens de som liker sjangeren får finne seg noe annet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Endelig en godnyhet for oss med hår i ræva http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=550606 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hehe, jeg postet den på forrige side også. Men kan aldri spre budskapet for mye. Jeg kommer til å gå til kvinesdal hvis jeg ikke har råd til buss/fly/tog. Endret 26. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Manowar til hjembygda ja, ikke verst Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Other bands play, Manowar KILL! Endret 26. januar 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er nok blakk etter Hellfest, men gjør ikke så mye ettersom Manowar også spiller der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Man kan ikke droppe Kings of Metal. Man o war \m/ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 23. Mars kommer MDBs album "For Lies I Sire". Blir nok bra. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg gleder meg sikkelig til Disarmonia Mundi sitt album, som forhåpentligvis ikke kommer noe senere enn om noen få uker. Optimistisk så håper jeg på Solutin .45 debut album ved slutten av 09. Endret 26. januar 2009 av Haventh Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ååh, Jeg elsker Insomnium, melankolsk, trist, Opeth-like, osv. Digger sangen ''Last Statement'' Triste saker. Og nye Cannibal Corpse er same shit. En litt forbedret version av Kill Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Og nye Cannibal Corpse er same shit. En litt forbedret version av Kill Isåfall er det ikke same shit og grisefett! Trommene på Evisceration Plague sangen er supertøffe! Mazurkiewicz er fan meg dyktig! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ser frem til nye plata til Cannibal Corpse! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Endelig en godnyhet for oss med hår i rævahttp://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=550606 Gode nyheter, men de kan jo faen ikke komme lenger sør uten å forlate landet! Hvis jeg alikevell må reise 200 mil for å se Manowar, drar jeg heller til Tyskland og ser dem innendørs Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg kommer til å gå til kvinesdal hvis jeg ikke har råd til buss/fly/tog. Du er ikke alene der nei. Begynte å bli redd Manowar aldri ville ta turen nordover til gamle norge. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ziltoid, vet du hva den endelige utgivelsesdatoen for Crack the Skye er i Norge? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Nei. Det står 24. mars på wikipedia, men jeg har ikke funnet noen kilder som bekrefter det. Det kommer nok uansett i løpet av mars om det er lik utgivelsesdato over hele verden. Endret 27. januar 2009 av Ziltoid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jævlig fett albumcover. Crack the Skye blir årets metalhøydepunkt for min del. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fett cover på Crack the Skye ja. Men ingenting vil nok slå Blood Maountains cover. Det er bare gudelig! Plata blir nok et høydepunkt musikalsk også, Divinations var ganske rå etter nok gjennomlyttinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå