Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Hørte et nytt album i dag: Now, diabolical. Andre spor (King) Har en slik genial, drivende, steinhard takt, ikke ulik Manowars "Warriors Of The World". Noen som kan peke i retning flere sanger med samme smak? Var vanvittig fengende greier..

Enten har du nettopp blitt så gammel at du får lov til å se på tv, eller så har du levd under en stein.

Anbefaler tv-kanalen MTV hvis du liker den type musikk.

Det som er litt interessant er at han faktisk fremstår som noe mer moden enn deg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte et nytt album i dag: Now, diabolical. Andre spor (King) Har en slik genial, drivende, steinhard takt, ikke ulik Manowars "Warriors Of The World". Noen som kan peke i retning flere sanger med samme smak? Var vanvittig fengende greier..

Enten har du nettopp blitt så gammel at du får lov til å se på tv, eller så har du levd under en stein.

Det som er litt interessant er at han faktisk fremstår som noe mer moden enn deg..

Nei det gjorde han ikke.

Lenke til kommentar
Kan dere anbefale noen gode musikk dvder innne Black og Death metal?

har sett Cannibal Corse sin i helga, herlige saker!

Er Invaluable Darkness dvden til Dimmu verdt og skaffe seg?

Krakow-DVD-en til Gorgoroth var litt kul, selv om vokalen var mongolid.

Om den er like kjedelig som å se de live så skal jeg holde meg unna. Lett.

Lenke til kommentar

Nei det gjorde han ikke.

Jeez.. Flott respons her inne.. Men på topic: Enten så har MTV endret seg alvorlig siden jeg så på sist (~6 måneder?), eller så har definisjonen av listepop utvidet seg grovt. Jeg ler godt den dagen jeg ser mr. Vongraven sprader rundt på kanalen.

Jeg må lete et annet sted altså? Trodde jeg hadde fått blod på tann nå som jeg fant en låt med grimvokaler som faktisk hørtes noenlunde OK ut. Aldri likt greiene, egentlig. Tingen er, at det er et element i sangen som er så vanvittig fengende, i mangelen på et bedre ord. Et element jeg finner i mange av favorittsangene mine. Noen som har hørt Pretty Maids' Red hot and heavy? Introen og refrenget er elsk i mine øyne.

Jeg leter altså etter flere sanger med denne typen drivende takt. Det er nemlig fantastisk bilmusikk ^^

Lenke til kommentar
Isåfall, hva tycks?

Litt vanskelig å bedømme ut i fra live-versjonen, litt anonym synes jeg, litt anemisk. Liker ikke rettningen Mastadon går i, likte ikke noe særlig Blood Mountain. Singelen gir meg en dårlig magefølelse, fordi jeg tenker at det jeg ikke likte med deres forrige fullengder er det mer av nå.

Nei, er litt skuffet.

Edit: Gleder meg til Metal Merchants, bare fire dager igjen nå til mye god thrash :grin:

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Så dem sist de var i Oslo Spektrum..beste lyden jeg har hørt i det lokalet. Sannsynligvis pga en magiker av en lydmann. Ikke for høyt og ikke for lavt, men sylskarp lyd og alle instrumentene hørtes like bra. Og selvsagt er det dritartig å stå og rope Hail, hail, hail and kill sammen med 10000 andre :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...