Dr. Jacoby Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hørte et nytt album i dag: Now, diabolical. Andre spor (King) Har en slik genial, drivende, steinhard takt, ikke ulik Manowars "Warriors Of The World". Noen som kan peke i retning flere sanger med samme smak? Var vanvittig fengende greier.. Enten har du nettopp blitt så gammel at du får lov til å se på tv, eller så har du levd under en stein. Anbefaler tv-kanalen MTV hvis du liker den type musikk. Det som er litt interessant er at han faktisk fremstår som noe mer moden enn deg.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg hørte ikke KoK, men de spilte hvertfall sammen med Valkyrien Allstars, så det var sikkert noe de fiksa sammen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg hørte ikke KoK, men de spilte hvertfall sammen med Valkyrien Allstars, så det var sikkert noe de fiksa sammen. De spilte A New Empire's Birth fra Kolossus. Det var skit bra performance. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hørte et nytt album i dag: Now, diabolical. Andre spor (King) Har en slik genial, drivende, steinhard takt, ikke ulik Manowars "Warriors Of The World". Noen som kan peke i retning flere sanger med samme smak? Var vanvittig fengende greier.. Enten har du nettopp blitt så gammel at du får lov til å se på tv, eller så har du levd under en stein. Anbefaler tv-kanalen MTV hvis du liker den type musikk. Det som er litt interessant er at han faktisk fremstår som noe mer moden enn deg.. Nei det gjorde han ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 jo det gjorde han nei det gjorde han ikke jo det gjorde han SÅDETSÅ nehehehei det gjorde han IKKE jojojojojojojojojjojoo neineineineineineineineineineineineineinei! For et fantastisk nivå.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Så var det stein, glashus og alt det der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan dere anbefale noen gode musikk dvder innne Black og Death metal? har sett Cannibal Corse sin i helga, herlige saker! Er Invaluable Darkness dvden til Dimmu verdt og skaffe seg? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan dere anbefale noen gode musikk dvder innne Black og Death metal?har sett Cannibal Corse sin i helga, herlige saker! Er Invaluable Darkness dvden til Dimmu verdt og skaffe seg? Krakow-DVD-en til Gorgoroth var litt kul, selv om vokalen var mongolid. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har den, fet nok den. men enig at vokalen ikkje akuratt er som den skal. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan dere anbefale noen gode musikk dvder innne Black og Death metal?har sett Cannibal Corse sin i helga, herlige saker! Er Invaluable Darkness dvden til Dimmu verdt og skaffe seg? Krakow-DVD-en til Gorgoroth var litt kul, selv om vokalen var mongolid. Om den er like kjedelig som å se de live så skal jeg holde meg unna. Lett. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som har hørt den nye singelen "Divinations" fra Mastodon som kom ut i dag?. Isåfall, hva tycks? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hørte et nytt album i dag: Now, diabolical. Andre spor (King) Har en slik genial, drivende, steinhard takt, ikke ulik Manowars "Warriors Of The World". Noen som kan peke i retning flere sanger med samme smak? Var vanvittig fengende greier.. Enten har du nettopp blitt så gammel at du får lov til å se på tv, eller så har du levd under en stein. Anbefaler tv-kanalen MTV hvis du liker den type musikk. Det som er litt interessant er at han faktisk fremstår som noe mer moden enn deg.. Nei det gjorde han ikke. Jeez.. Flott respons her inne.. Men på topic: Enten så har MTV endret seg alvorlig siden jeg så på sist (~6 måneder?), eller så har definisjonen av listepop utvidet seg grovt. Jeg ler godt den dagen jeg ser mr. Vongraven sprader rundt på kanalen. Jeg må lete et annet sted altså? Trodde jeg hadde fått blod på tann nå som jeg fant en låt med grimvokaler som faktisk hørtes noenlunde OK ut. Aldri likt greiene, egentlig. Tingen er, at det er et element i sangen som er så vanvittig fengende, i mangelen på et bedre ord. Et element jeg finner i mange av favorittsangene mine. Noen som har hørt Pretty Maids' Red hot and heavy? Introen og refrenget er elsk i mine øyne. Jeg leter altså etter flere sanger med denne typen drivende takt. Det er nemlig fantastisk bilmusikk ^^ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan dere anbefale noen gode musikk dvder innne Black og Death metal?har sett Cannibal Corse sin i helga, herlige saker! Er Invaluable Darkness dvden til Dimmu verdt og skaffe seg? Drit i sjanger og kjøp Sepulturas Chaos dvd. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Isåfall, hva tycks? Litt vanskelig å bedømme ut i fra live-versjonen, litt anonym synes jeg, litt anemisk. Liker ikke rettningen Mastadon går i, likte ikke noe særlig Blood Mountain. Singelen gir meg en dårlig magefølelse, fordi jeg tenker at det jeg ikke likte med deres forrige fullengder er det mer av nå. Nei, er litt skuffet. Edit: Gleder meg til Metal Merchants, bare fire dager igjen nå til mye god thrash Endret 26. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Selv syns jeg den var ganske bra. Men Divinations er vel uansett en av de korteste låtene på albumet vil jeg tro, så den sier sikkert ikke så mye om albumet som en helhet. Forøvrig høres singelen bedre ut enn live-versjonen. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Kommer til å høre albumet i sin helhet når det kommer, skal gi de en sjangse til. Ser på hva som kommer i førsten av '09, det er noen utgivelser jeg virkelig ser frem til. Edit: Ta f.eks Thorns.. lenge siden vi har hørt noe fra den kanten. Endret 26. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Blood Mountain var minst like bra som Leviathan, skjønner ikke hvorfor du ble så skuffet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dæven: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=550606 Manowar til Kvinesdal-festivalen i sommer..spørs om man ikke må ta turen dit, da Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dæven: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=550606 Manowar til Kvinesdal-festivalen i sommer..spørs om man ikke må ta turen dit, da Word up. Så dette idag. Siden Manowar kommer skal jeg dit om jeg så må gå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Så dem sist de var i Oslo Spektrum..beste lyden jeg har hørt i det lokalet. Sannsynligvis pga en magiker av en lydmann. Ikke for høyt og ikke for lavt, men sylskarp lyd og alle instrumentene hørtes like bra. Og selvsagt er det dritartig å stå og rope Hail, hail, hail and kill sammen med 10000 andre Endret 26. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå