Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Faen Satte på Manowar - Kings of Metal, hakka som faen.. jadda..jadda.. det va dein fæsten. URK! Setter på siste Coroner.. in angels faces..... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Filmrettighetene for "The Dirt" er iallefall solgt eller no. Står på imdb. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som har noe alà denne sangen å anbefale? Hør hele sangen før du poster så du vet hva jeg er inne på Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ed Hunter: Thx for the info. Prometherion: Nei det gidder jeg ikke, beskriv den.. assosiasjoner.. så... ja, er at/ skifter ikke musikk nå. Edit: NSB Endret 23. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ed Hunter: Thx for the info. Prometherion: Nei det gidder jeg ikke, beskriv den.. assosiasjoner.. så... ja, er at/ skifter ikke musikk nå. Edit: NSB Melankolsk, episk, melodisk ''rolig'' Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hehe, lest The Dirt? Der forteller Nikki Sixx en historie fra midten av 80-tallet når de var på turne i England med Iron Maiden. Han sto og skifta på badet i venuen, da det banka på vinduet. Han åpnet, og det var ei dritflott dame som ville inn og hun ga ham en instant blowjob og de hadde sex på dass. Så sa hun "Thank you so much" og klatra ut vinduet igjen. Dagen etter skulle de henge sammen med Maiden før konsert, og da satt dama på armen til Bruce. Det var kjæresten hans. Nikki turte nesten ikke snakke til Bruce den dagen Hah! Epic.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Melankolsk, episk, melodisk ''rolig'' Takk. Evergrey - In Search of Truth (2001) -> - Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som har noe alà denne sangen å anbefale? Hør hele sangen før du poster så du vet hva jeg er inne på Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Kansje noe sånnt? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i lik kjede som Inferno har på seg i dette bilde ? Takk for Zyklon sangen btw Har bare hørt Disintegrate albumet Endret 24. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hei hei.Har lyst på noe ny metal musikk, noen tips? Har lyst på noe lett metal/nu metal. Metal jeg liker: SlipKnot, Disturbed, Rage Against the Machine, Godsmack, Metallica, Tool ++ Noe lignende de der. Vet ikke om alt det kan kalles metal da, liker ikke sånn skikkelig black metal for å si det sånn Hei, du kan jo sjekke ut noe norsk metal: Audrey Horne, El Caco, Stonegard, Skambankt. andre band: Black Tide, Death Angel, Kreator, Extol, Testament, Neurosis(litt sært, men du liker Tool så da går det vel greit), Gojira, Baroness, Kylesa, Mastodon. Der har du en del nytt=) http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=113089 Ny plate fra Nile i August/September.. Kanskje på tide å høre på Ithypallic, haha. Karls Sanders er rå, sies at de kommer til hente inn mer hindu og iranske greier på neste plate. Spennende. Endret 24. januar 2009 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ohh, blir fett med ny Nile ja, høres bra ut. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ny Nile blir bra, enda mer østlig rettning, hmm.. lurer på hvordan det vil låte. Uansett.. har sansen for artister som og . Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Regner med at noen har sett den før. En pioner i tildlig dømetal. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ingen som har tips til midtøsten-inspirert progmetal altså? Svakt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Håper på å se Enslaved spille The Watcher på Spellemann nå! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Dæven som Keep of Kalessin røska på Spellemann nå..de er flinke de karene. Og jeg har spilt i amatørband med bassisten..wee. Endret 24. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dæven som Keep of Kalessin røska på Spellemann nå..de er flinke de karene. Og jeg har spilt i amatørband med bassisten..wee. Ja KoK var jævlig bra. Men litt rart å se hu dama bak og spille fiolin wtf. Gleder meg ganske mye til Enslaved. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Enslaved vant hvertfall selv om vi ikke fikk se det på tv. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Enslaved vant hvertfall selv om vi ikke fikk se det på tv. Vi ser at de vinner snart. Har hørt lmest på Keep of Kalessin men Enslaved slo meg med The Watcher. OT: L o L på Maria Mena Edit: Har det vært? Har satt kanalen på pause her og der. Faen hvis man ikke fikk sett de Endret 24. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fikk ikke se Enslaved, det kom bare i en kjapp oppsummering "disse prisene har vi også delt ut". Men kanskje de skal spille etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå