Ed Hunter Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Oldest rocker in town Bestefar I wish... Kult hadde ikkje det vore?! Endret 22. januar 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Genialt! Håper jeg ikke er helt døv når jeg runder åtti, har hatt noen stygge tinnitus-episoder Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Maiden har alt for masse bra for å spørre hvilket album som er best. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Uansett greit å spørre slik at man ikke risikerer å gå rett på f.eks Virtual XI Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Uansett greit å spørre slik at man ikke risikerer å gå rett på f.eks Virtual XI Hehe.. Jepp. Er den tia rundt der de leverte det verste. Kjip vokalist. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Finnes værre vokalister en Blaze. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Japp, han er ikke helt på top bottom lista, men han er litt kjip. Vokalisten i CoB derimot, stiller høyt på crap-list. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Isis - Wavering Radiant. Utgivelsesdato 5. mai (21. april på vinyl). Edit: Isis - New song Live@London Scala Endret 22. januar 2009 av Ziltoid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Blaze var glimrende i sitt eget band, Wolfsbane. Der er vokalen lagt perfekt til musikken..men han ble litt for "mørk" eller dyster vokalmessig for å synge gamle Maiden-låter live. De beste livesangene hans ble de fra X factor og Virtual XI. De eldste låtene var jo lagt opp for et helt annet vokalspekter, så han greide ikke de høye tonene særlig godt. Ingen tvil om at Blaze er en førsteklasses vokalist, han fikk bare litt for mye å gape over i Maiden i livesammenheng. Endret 23. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Paul Di'Anno er perfekt på Killers, men overall er det nok Dickinson som regjerer, selvom han iikke kunne synget KIllers-låtene på samme måte. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Virtual XI og The X Factor var de dårligste av Maidens album, men jeg det er likevel mye bedre enn andre ting jeg hører på. The Clansman og Don't Look to the Eyes of a Stranger er to av sangene jeg liker meget godt og kommer høyt opp blandt Maidens beste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Paul Di'Anno er perfekt på Killers, men overall er det nok Dickinson som regjerer, selvom han iikke kunne synget KIllers-låtene på samme måte. Veldig enig. Han gamle metallmannen var fet da! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Paul Di'Anno er perfekt på Killers, men overall er det nok Dickinson som regjerer, selvom han iikke kunne synget KIllers-låtene på samme måte. Veldig enig. Flott. Har hørt noen klipp av Dickinson som synger Killers-låter, det funker ikke helt fjell. Men joda.. Apropos Killers.. Se filmen hos Youtube Fyf..så kul låt.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Så Maiden live to ganger i fjor, selv Dickinson går ikke like høyt som back in the good old days. De to siste Maiden skivene er litt skuff, greit de prøver nye ting, men for min del er det ikke mange lyspunkter, siste Dickinson var også skuff. Ja, ja.. håper på at de kommer med en mer progga og fengende skive snart. Spent på nye Isis, siste var litt skuffende, liveklippet sa meg ikke så mye. Siste Hieronymus Bosch begynner å sitte, ikke helt perfekt dog mer enn solid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 De nye har jeg ikke giddet å høre engang. Vært Maiden-fan veldig lenge og vært på konsert selv, og det er fete greier. De kommer nok aldri til bli så gode som de en gang var, men creds for å holde seg oppe og fortsette. Flotte gutter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har ingenting imot de nye Maiden-skivene, liker at de har beveget seg inn i en mer progressiv retning. Forøvrig er det ingen som synger Phantom of the Opera som Di'Anno. Der har ikke Bruce nubbesjans :-) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Må bare poste denne her og, Ides of March, en av Maidens instrumentale låter. Drittøff. Se filmen hos Youtube Forøvrig er det ingen som synger Phantom of the Opera som Di'Anno. Der har ikke Bruce nubbesjans :-) Det er heller ingen som synger Bohemian Rhapsody som Freddie Mercury, men vi har hatt gode etterlignere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ser og høyner med, etter min mening, tidenes Maiden-låt på tidenes Maiden-skive: Alexander the Great Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ah, den er vakker og fin, men ikke favoritt fra min side. "Caught Somewhere in Time" er bedre synes jeg - lett bedre enn Wasted Years, en av Maidens mest kjente - og har et fantastisk åpningsriff. Se filmen hos Youtube Endret 23. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Dickinson gjør Killers jævlig bra også..her fra Maiden England i 1989. Han gjør den til "sin egen" som Jan-Fredrik Karlsen ville sagt det. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå