Programvare Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Prometherion er den beste debattanten i verda. E9 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg skulle ønske jeg var som Prometherion. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Prometherion: En trommis som ikke kjører trigga.. mitt førstevalg er Sean Reinert. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vilket Iron Maiden album bør en absolutt ha? Har ingen, men har fått enormt dilla på 666: number of the beast nå etter og ha spillt gitar hero endel^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vilket Iron Maiden album bør en absolutt ha? Alle. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vilket Iron Maiden album bør en absolutt ha? Alle. Skulle akkurat til å si det samme. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 såpass ja, ingen som er spessielt verdt og merke seg? men, får vell bare skaffe allt da Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vilket Iron Maiden album bør en absolutt ha? Alle. Om du ikke er skikkelig Maiden-fan trenger man vel strengt tatt ikke alle. Nesten alt fra 90-tallet er jo møkk. Men siden de har så mye bra, burde man gå for alt fra 80-tallet og det 21. århundre. Blir en del album det også, så start med storhetstiden på 80-tallet med bl.a. The Number of the Beast, Powerslave, Iron Maiden og Seventh Son of a Seventh Son. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Begynn med Number of the Beast, Somewhere in Time, etc. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jepp, ser "Live After Death" som ground zero, så er det bare å utforske derfra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Takker, da skal eg handle inn endel, ser dem har Iron Maiden billigt på cdon! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg skulle ønske jeg var som Prometherion. Merker jeg et skjult angrep? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vilket Iron Maiden album bør en absolutt ha? Iron Maiden, Piece of Mind, Somewhere in Time, Seventh Son of a Seventh son. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dei to fyrste Maiden-skivene er dei beste. Du kan trygt kjøpe alt til og med SSOASS uten å bli skuffa. Brave New World er også verdt ein lytt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dance of Death er også en god skive du ikke bør gå glipp av. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dance Of Death er eit makkverk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Live After Death var min Ground Zero i 1989 (VHS). Så sjekka jeg ut studioplatene og elsket dem også. Fear of the Dark likte jeg også når den kom i '92. Kjøpte begge live-skivene fra FOTD-turneen og hørte dem ihjel. Så oppdaga jeg Live at Donington 1992-konserten på VHS. Så gikk det nedover, men jeg var fortsatt trofast, selv når Blaze tok over vokalen. Var lettet når Brave New World kom med Bruce i høysetet og toppform igjen. Men hadde allerede fulgt Bruce sin solokarriere gjennom 90-tallet. Accident of Birth var så nærme Maiden at han måtte jo bare rejoine dem. Endret 22. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Aha! ..lenge siden jeg har hørt Chemical Wedding, synes den og AoB var/ er bedre enn hva Iron Maiden presterte på den tia. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dei to fyrste Maiden-skivene er dei beste. JAU! litt Patton til folket. Se filmen hos Youtube dårlig lyd, men men. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dance Of Death er eit makkverk. Ventet på dette. Synes et par av sangene er kule jeg da, spesielt No More Lies. Dei to fyrste Maiden-skivene er dei beste. JAU! Killers er kanskje min favoritt. The Idies of March og tittelåten er fantastiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå