Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bump på nye Kreator plata, likte meget godt Enemy of God. :)

Vill du si plata er verdt og kjøpe? er usikker på om eg skal kjøpe den eller ikkje.

Bump som i ditto det spørsmålet om nokon har hørt plata. :)

Har kost meg med den i en uke, absolutt ett godt kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar
Bump på nye Kreator plata, likte meget godt Enemy of God. :)

Vill du si plata er verdt og kjøpe? er usikker på om eg skal kjøpe den eller ikkje.

Bump som i ditto det spørsmålet om nokon har hørt plata. :)

Kreator holder konsert i Oslo i den nærmeste fremtiden hvis dere er interesserte. Google it.

edit: nærmeste fremtiden, ikke korteste. Også kommer det under hvor det står at det er redigert. Det er stygt, går det ann å forminske det?

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Kreator holder konsert i Oslo i den nærmeste fremtiden hvis dere er interesserte. Google it.

edit: nærmeste fremtiden, ikke korteste. Også kommer det under hvor det står at det er redigert. Det er stygt, går det ann å forminske det?

Ahh, mille med den evige rasismetalen sin. Hvem faen er han til å bestemme hva som passer med metall eller ikke?

Lenke til kommentar

Ahh, mille med den evige rasismetalen sin. Hvem faen er han til å bestemme hva som passer med metall eller ikke?

huh? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Skal innrømme det var litt mood-killah på Hits '07. Jeg foretrekker taler om øl, damer, død, metall osv fra scenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...