TurboHolte Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Skulle gjerne vert med på det flyet Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bump på nye Kreator plata, likte meget godt Enemy of God. Vill du si plata er verdt og kjøpe? er usikker på om eg skal kjøpe den eller ikkje. Bump som i ditto det spørsmålet om nokon har hørt plata. Har kost meg med den i en uke, absolutt ett godt kjøp Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Bump på nye Kreator plata, likte meget godt Enemy of God. Vill du si plata er verdt og kjøpe? er usikker på om eg skal kjøpe den eller ikkje. Bump som i ditto det spørsmålet om nokon har hørt plata. Kreator holder konsert i Oslo i den nærmeste fremtiden hvis dere er interesserte. Google it. edit: nærmeste fremtiden, ikke korteste. Også kommer det under hvor det står at det er redigert. Det er stygt, går det ann å forminske det? Endret 21. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kreator var jo sinnsykt fett! Takk for tipset der, har lengta litt etter noe nytt i det siste. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kreator holder konsert i Oslo i den nærmeste fremtiden hvis dere er interesserte. Google it. edit: nærmeste fremtiden, ikke korteste. Også kommer det under hvor det står at det er redigert. Det er stygt, går det ann å forminske det? Ahh, mille med den evige rasismetalen sin. Hvem faen er han til å bestemme hva som passer med metall eller ikke? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hvem er du I am Seamus DeVille, vocalist of Slave Whipping Blasphemy from Texas thank you very much. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som skal til Bergen snart ? Opeth kommer jo hit vet du. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kreator holder konsert i Oslo i den nærmeste fremtiden hvis dere er interesserte. Google it. edit: nærmeste fremtiden, ikke korteste. Også kommer det under hvor det står at det er redigert. Det er stygt, går det ann å forminske det? Ahh, mille med den evige rasismetalen sin. Hvem faen er han til å bestemme hva som passer med metall eller ikke? huh? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kreator holder konsert i Oslo i den nærmeste fremtiden hvis dere er interesserte. Google it. edit: nærmeste fremtiden, ikke korteste. Også kommer det under hvor det står at det er redigert. Det er stygt, går det ann å forminske det? Ahh, mille med den evige rasismetalen sin. Hvem faen er han til å bestemme hva som passer med metall eller ikke? Skal innrømme det var litt mood-killah på Hits '07. Jeg foretrekker taler om øl, damer, død, metall osv fra scenen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som skal til Bergen snart ? Opeth kommer jo hit vet du. Opeth kommer over hele landet... kommer.. hæhææææ.... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 haha! Solstafir var litt skuff... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Prøvde meg på Colosseum - Chapter II - Numquam, men må nok vente med den til de sene nattetimer. Ble stikk motsatt, temposkifte-bonanza med Atheretic - Apocalyptic Nature Fury. Selv når jeg koffeinhøy så blir dette til tider latterlig teknisk Endret 22. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Noen som vet om et band som IKKE bruker triggered trommer? Da mener jeg double bass trommer. Frost bruker triggered ikke sant..? Endret 22. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som vet om et band som IKKE bruker triggered trommer? Da mener jeg double blast beats. Frost bruker triggered ikke sant..? Hva faen mener du med double blast beats? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sorry. Double bass drums.. kontra Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Just bow to me faithfullyBow to me splendidly Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 He ha, fant ikke den i farta :!: Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Prometherion er den beste debattanten i verda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå