Skogslik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Om Wintersun kommer til hove, ja da skal eg gå dit fra her eg bur om eg må! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Se filmen hos Youtube fetfet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Knallsang! fik plata i posten for noen dager siden og Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) fått litt dilla på Cynic for tiden, og lurer på om noen vet om noe som ligner?har sett at de kaller det så lite som Jazz-fusion exprimental/avant-garde Death metal Cynic er bra prog-metall, men musikken har lite med jazz å gjøre. Kommer ikke på noe lignende i farten... Selv har jeg hørt en del på Gordian Knot i det siste, som bassisten i Cynic (Sean Malone) står bak. Anbefales sterkt hvis du liker prog, selv om det ikke ligner veldig på Cynic. Støttes. Eventuelt kan man jo ta en titt her. Endret 20. januar 2009 av walløe Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg tror jammen Vertebrae begynner å vokse på meg gitt! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Og så forsvinner det snart igjen. Ble skummelt lett lei av det albumet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Grutle har da en spesiell stemme. Det må jeg si. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kommer det en Live DVD av Behemoth? De har jo gitt ut "At the Arena ov Aion – Live Apostasy", og i slutten på From The Pagan Vastlands så sier Nergal "...thats why we decided to film tonights show for the upcoming DVD people, fuck yeah." Men lurer på da. Blir det noe DVD? Albumet kom ut i Oktober 2008 ifølge Wikipedia hvertfall Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har ikkje hørt noe vertfall, neste som kommer fra dem er vell nye plata, som virker og bli ganske så fet! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Noen som tør å tippe hvilket metalband Hove slipper i natt? http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1277 Endret 20. januar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Noen som tør å tippe hvilket metalband Hove slipper i natt?http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1277 Hadde store forventninger helt til det sto Hardcore... Orker ikke sånna talentløse korthårede menn med percing som synger så fucka rart (kan sees i emo band, min version av å si hardcore/post osv) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Den nye skiva til det russiske prog-deathmetal bandet Hieronymus Bosch er ikke den letteste å få tak på, men virker lovende etter tredje gjennomlyttning. Kan si at skiva er bra satt i sammen, noe av grunnen er sikkert Andy LaRocque. Anmeldelse av skiva her, så får jeg se om mer løsner ved fjerde gjennomlytting. Mye som ikke helt har falt på plass, men er nysgjerrig på om jeg forstår skiva etter hvert. Endret 20. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 80's hardcore er fædt som bare det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 talentløse korthårede menn med percing som synger så fucka rart (kan sees i emo band, min version av å si hardcore/post osv) Ser for meg deg. Du er vel en av de som henger utafor Nordli i drammen du? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Haha nei jeg er en av de som går forbi de som henger utafor Nordli. Men har sett masse til Mr. PurpleHair rundt omkring i byen Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 talentløse korthårede menn med percing som synger så fucka rart (kan sees i emo band, min version av å si hardcore/post osv) Ser for meg deg. Du er vel en av de som henger utafor Nordli i drammen du? Hahahahahaha! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er det bilde av deg du har Tuttebobo? Mener jeg har sett deg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Så vidt jeg vet er det bildet av han i profilen. Nocturnal Depression anbefales forresten. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ser man det. Coveret til Time Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Gleder meg til Time! Kommer til og bli herlig. Men, er nyeste til Kreator verdt og skaffe seg? Endret 20. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå