Neslepaks Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ÅÅÅÅÅÅ PÅ DEN ÅTTANDE DAGEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!! SLUKTE HAN ALT VAAAAANN! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Endelig litt samspill i denne tråden. Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 [quote name='Dr. Jacoby' post='12851598' Selv har jeg begynt å høre en del på Bak de Syv Fjell. Meget bra norsk Folk/Black Metal-band. Noen flere som hører på dem? Har ikkje dem bare en EP med 2 sanger? det stemmer.. men må man ha et uttal sanger for å være bra? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 [quote name='Dr. Jacoby' post='12851598' Selv har jeg begynt å høre en del på Bak de Syv Fjell. Meget bra norsk Folk/Black Metal-band. Noen flere som hører på dem? Har ikkje dem bare en EP med 2 sanger? det stemmer.. men må man ha et uttal sanger for å være bra? Mener å ha hørt no demo/preprod greier også, der det var 4 låter. Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 [quote name='Dr. Jacoby' post='12851598' Selv har jeg begynt å høre en del på Bak de Syv Fjell. Meget bra norsk Folk/Black Metal-band. Noen flere som hører på dem? Har ikkje dem bare en EP med 2 sanger? det stemmer.. men må man ha et uttal sanger for å være bra? Mener å ha hørt no demo/preprod greier også, der det var 4 låter. Ja, du har rett. De lagde en demo i 1996, med 5 sanger, før de lagde EP'en med de 2 nevnte sangene året etter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 ÅÅÅÅÅÅ PÅ DEN ÅTTANDE DAGEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!! SLUKTE HAN ALT VAAAAANN! Amazing Knakanes bra låt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Berre meg som synes growlen i Enslaved er litt stress å høyre på? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Berre meg som synes growlen i Enslaved er litt stress å høyre på? Ja. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg liker den ikke hvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Grutle er hvertfall den beste live-screameren der ute. Han har så sinnssyk trøkk på scenen, veldig dominerende scenepersonlighet, og han snakker mye med publikum på graut-målet sitt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har aldri fått taket på nyere Enslaved, men klarer meg bra med de tre skivene Acrid nevnte. Synd at Hallows Eve og Trivial Act ble avlyst på Metal Merchants, ser de har satt opp Pagan Altar som den ene erstatteren. Ikke helt hva jeg håpet på, men de kan for alt jeg vet være bra live. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Den nye platen likte jeg faktisk. Ikke som det gamle dog, men det var ganske bra. Elsker Hercane Hertica(eller noe sånt), de trompetene i den sangen er så geniale. De brukte faktisk ekte trompeter der. Ezkaton er ikke så jævli imponerende syns jeg. Er jo bare 7 sanger på den, 2 av de er cover-låter og 3 av de er live-versjoner av tidligere låter. Likte Chant For Ezkaton 2000 e.v. da, men.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Se filmen hos Youtube Rock on! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Kommer med en liten albumanbefaling: Amaseffer - Slaves for Life Forfriskende prog metal skive fra Israel om første delen av det gamle testamentet. Tittelsporet finner du hos progarchives og et par andre på Youtube.http://www.progarchives.com/artist.asp?id=3789 De er signet av InsideOut så du finner skiva i deres nettbutikk, og den skal også være tilgjengelig på Amazon. I den sammenheng lurer jeg på om noen kjenner til andre prog/metal skiver med tydelig midtøsten-innflytelse? Er spesielt svak for "bønnerop" (eller hva man skal kalle det), som overnevnte band eller feks starten av Epica - Fools of Damnation Endret 18. januar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Skulle gjerne sett korpiklaani blandt anbefalingene under folk/vikingmetal. og det samma med suidakra Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Dere burde høre finske Faerghail. Hørte de nå i dag, og det er definitivt noe av det beste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den nye platen likte jeg faktisk. Ikke som det gamle dog, men det var ganske bra. Elsker Hercane Hertica(eller noe sånt), de trompetene i den sangen er så geniale. De brukte faktisk ekte trompeter der. Ezkaton er ikke så jævli imponerende syns jeg. Er jo bare 7 sanger på den, 2 av de er cover-låter og 3 av de er live-versjoner av tidligere låter. Likte Chant For Ezkaton 2000 e.v. da, men.. Mente ikke den nye Epen, men full lengden fra 2007 Men ep'en er da heftig den. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Åh. Ja, da så Jeg lasta ned denne gangen jeg Jama Pekel og Chant For Ezkaton 2000 e.v. likte jeg Fikk lyst til å se Behemoth live nå og egentlig. Skal laste ned The Apostasy og da, så går jeg muligens til innkjøp senere. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Grutle er hvertfall den beste live-screameren der ute. Han har så sinnssyk trøkk på scenen, veldig dominerende scenepersonlighet, og han snakker mye med publikum på graut-målet sitt. Digger Enslaved og Grutle live! så den i Bodø for noen år siden. Liten by, liten scene og max 200 i publikum, men konserten var langt fra liten. Enslaved ga alt, Drakk lokal pils, og slo gjerne av en prat med publikum. Eller, prøvde ihvertfall.(vi forsto ikke han, og han forsto ikke oss ). eneste som manglet var For Lenge Siden. Endret 19. januar 2009 av Soundchaser Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Håper det kommer noen bra metal band til Hove i år. Spesielt Wintersun. Sleeping Stars aah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå