michael691 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jævlig epic haha. Tatt fra Wintersuns forum: Album art will be a picture of Jari, with a sledgehammer, smashing his previous computers that kept fucking up...maybe throw a clock or two in there for fun. Here it is guys!! The official cover! :!: Er vel ikke alle som skjønner men... Morsomt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Oh no. The thread is dead. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 De sier Pestilence er ganske bra, de har endel jazzfusion greier(på det siste albumet?). Endel mer dødsmetal enn Cynic tror jeg=) Spheres? Et større trappetrinn på vei ned skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Så ille er ikke Spheres i mine ører, angående Cynic så burde man sjekke ut WatchTower "Control and Resistance" hvis man kan tåle fistelvokal. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nylig begynt å høre igjennom diskografien til Falkenbach, og dette var godsaker for meg som liker pagan bm/extreme metal slik som for eksempel Forefather. Mange Falkenbach fans her? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Falkenbach er fine saker det Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Craft? Svensk metal som ikke smaker tynn blomkålsuppe kokt sammen av middelklassekids fra Göteborg? Hmph. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Silencer - The Slow Kill In The Cold Så kommer det en settning fra (en film?) hvor han sier: uh...I... I.. I got blood on my hands..! *rewind* I..I got blood on my hands.... *rewind* osv. Noen som vet hvor det er fra? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hmmz.. Jeg bestillte 3 Gehenna album og Myrkgrav albumet fra CDON, for rundt 2 uker siden. Først så trakk de pengene rett fra konton, men så sendte de tilbake pengene.. Sikkert fordi de ikke hadde det på lager, men uansett så brukte jeg opp pengene mine igår på bensin og diverse, og nå ble CD'ene sendt.. Sist dette skjedd ble ikke varene sendt før jeg hadde nokk penger på kontoen. Men men, skal ikke klage Gleder meg! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tenker jeg skal gå til innkjøp av litt Enslaved materiale. Hva er best? Og hva syntes folk om den nye plata? Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tenker jeg skal gå til innkjøp av litt Enslaved materiale. Hva er best? Og hva syntes folk om den nye plata? Hvis du skal kjøpe noe av Enslaved, så anbefaler jeg Ruun og/eller Isa. Vertebrae er også bra, men definitivt ikke Enslaved på sitt beste.. Selv har jeg begynt å høre en del på Bak de Syv Fjell. Meget bra norsk Folk/Black Metal-band. Noen flere som hører på dem? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) I min mening syns jeg albumet er litt kjedelig Høydepunktet var The Watcher. Edit: Bak De Syv Fjell var bra :o takk for at du nevnte de! Endret 14. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tenker jeg skal gå til innkjøp av litt Enslaved materiale. Hva er best? Og hva syntes folk om den nye plata? Hvis du skal kjøpe noe av Enslaved - for all del ikke kjøp Isa, Ruun eller Vertebrae. Skaff deg Frost, Blodhemn og Below The Lights. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Monumension og Mardraum er sjølvsagt dei to beste Enslaved-skivene. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Pfff! Eld all the way! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tenker jeg skal gå til innkjøp av litt Enslaved materiale. Hva er best? Og hva syntes folk om den nye plata? Hvis du skal kjøpe noe av Enslaved, så anbefaler jeg Ruun og/eller Isa. Vertebrae er også bra, men definitivt ikke Enslaved på sitt beste.. Selv har jeg begynt å høre en del på Bak de Syv Fjell. Meget bra norsk Folk/Black Metal-band. Noen flere som hører på dem? Har ikkje dem bare en EP med 2 sanger? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har hørt mye på Below the Lights (eneste albumet som ligger ute på spotify) hvordan er det i forhold til Mardraum og Monumension? Er de enda mer BM? Uansett tror jeg at jeg går for Ruun, Vertebrae og Mardraum... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vertebrae er helt grei den, kjøpte den netopp sjøl. Men har dere noe Empyrium lignede musikk og anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå