Neslepaks Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jøss, det er det nok ingen som visste, Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Slutt og grin, det visste ikke han som spurte. Eller burde jeg konsultere deg på PM før jeg svarer neste gang kanskje? Høre om det er greit først? Om jeg svarer noe du allerede vet? Endret 11. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Thrash er jævlig rått. CoB stinker fisk. Sier seg selv at CoB ikke akkurat er thrash, eller hva? Fight mellom Bytex og Neslepus!! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er den nye Vreid-skiva noe tess? Hører gjennom I Krig nå, heftig album det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er den nye Vreid-skiva noe tess? Hører gjennom I Krig nå, heftig album det. Tjaa... litt bedre en de foregående skivene, som alt i alt er ganske kjedelige. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Heiheihei, kom ikke her og si at CoB drar t(h)rash-elementer inn i sangene sine. Det vil vi da virkelig ikke ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 fått litt dilla på Cynic for tiden, og lurer på om noen vet om noe som ligner? har sett at de kaller det så lite som Jazz-fusion exprimental/avant-garde Death metal Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 fått litt dilla på Cynic for tiden, og lurer på om noen vet om noe som ligner?har sett at de kaller det så lite som Jazz-fusion exprimental/avant-garde Death metal Atheist? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som liker Behemoth? polsk blackened death metal på sitt beste. Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er den nye Vreid-skiva noe tess? Hører gjennom I Krig nå, heftig album det. Verdt pengane om du spør meg. Ein treng ikkje å vere megafan av "I Krig" for å like denne. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 fått litt dilla på Cynic for tiden, og lurer på om noen vet om noe som ligner?har sett at de kaller det så lite som Jazz-fusion exprimental/avant-garde Death metal Lykathea Aflame! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Nye Cannibal Corpse plata kommer snart, en låt ligger ute her: http://www.metalblade.com/cannibalcorpse/preorder.html Får ikkje hørt dne selv nå, men gji gjerne synspunkt på om det er noe bra. Endret 12. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Faen jeg finner ikke CC t-skjorta mi.. hvor i helvete har den blitt av? Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Faen jeg finner ikke CC t-skjorta mi.. hvor i helvete har den blitt av? Du har aldri hatt den! Din imbesill Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Skal vi vedde? Det var fra Butchered At Birth. Jeg fikk den av typen til søstra mi. Maken til kvinnfolk! Edit: Finnes det et bilde med høy oppløsning av Twilight Of The Thundergod fra Amon Amarth? Noen som har? Denne her bare stor nok til bakgrunn på pc Endret 12. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gleder meg til den nye skiva til Obscura, det som ligger på MySpace gir mersmak. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 fått litt dilla på Cynic for tiden, og lurer på om noen vet om noe som ligner?har sett at de kaller det så lite som Jazz-fusion exprimental/avant-garde Death metal De sier Pestilence er ganske bra, de har endel jazzfusion greier(på det siste albumet?). Endel mer dødsmetal enn Cynic tror jeg=) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 fått litt dilla på Cynic for tiden, og lurer på om noen vet om noe som ligner?har sett at de kaller det så lite som Jazz-fusion exprimental/avant-garde Death metal Ephel Duath Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Her er et bra jazz-fusion experimental/avantgarde black metal-band, norske Koldbrann med sin hitlåt Fortapelse i svovel og helvetesild: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå