Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Viss du synest det DER var for drøyt, tror jeg du bør holde deg unna ekstrem metal.

http://www.darklyrics.com/lyrics/cannibalc...utilated.html#5

1. Det var førsteintrykket. Hadde hørt på sangen noen sekunder eller noe. Musikken er ok, og jeg liker den, men er som sagt ikke begeistret for satanist metal eller likende. Men fior leve med det.

2. Til du som kommenterte megt med

Det er bare plagsomt å høre nybegynnere innen metall som forteller at de ikke liker det. Metall ble aldri likt for at folk flest skulle like det. Det ble lagd for de som liker det, ikke resten. Da blir det så unødvendig å høre om alle som ikke liker det.[/qoute]

Det er bare plagsomt og høre på folk som, tror dety vet alt om folk og hva det liker. Det var et førsteintrykk og jeg hører på metal. Jeg sa at jeg vill utvide ha det mest ektreme innen metall og ble tipsa om Anaal ett eller annet. Hadde jeg vært nybegyner hadde jeg spurt om god metal som passer for en som ikke er vandt med metal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville sagt hvordan man skriker og trommeslagene som utgjør hvor ekstrem et band er :)

Jeg har et band som kan sammenlignes (men ikke slå Silencer) med Varg Vikernes og Silencer blandet. Bandet heter Helvetespine. Ganske underground. Skal jeg laste opp på Youtube? Deppresivt er det òg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...