hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Viss du synest det DER var for drøyt, tror jeg du bør holde deg unna ekstrem metal. http://www.darklyrics.com/lyrics/cannibalc...utilated.html#5 1. Det var førsteintrykket. Hadde hørt på sangen noen sekunder eller noe. Musikken er ok, og jeg liker den, men er som sagt ikke begeistret for satanist metal eller likende. Men fior leve med det. 2. Til du som kommenterte megt med Det er bare plagsomt å høre nybegynnere innen metall som forteller at de ikke liker det. Metall ble aldri likt for at folk flest skulle like det. Det ble lagd for de som liker det, ikke resten. Da blir det så unødvendig å høre om alle som ikke liker det.[/qoute]Det er bare plagsomt og høre på folk som, tror dety vet alt om folk og hva det liker. Det var et førsteintrykk og jeg hører på metal. Jeg sa at jeg vill utvide ha det mest ektreme innen metall og ble tipsa om Anaal ett eller annet. Hadde jeg vært nybegyner hadde jeg spurt om god metal som passer for en som ikke er vandt med metal Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vel, nå har jeg ikke hørt så mye CoB fordi det lille jeg har hørt mislikte jeg. Det der klippet viser egentlig ikke hvordan jeg kan huske stemmen hans. Nei stemmen hans var mer svartmetal aktig før. Her: Se filmen hos Youtube Det er ren elsk spørr du meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Anaal Nathrakh er jo en reklamejingle for bleier sammenlignet med Gnaw Their Tongues. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Anaal Nathrakh er jo en reklamejingle for bleier sammenlignet med Gnaw Their Tongues.Gnaw Their Tongues var jo kjedelig som faen... tempoet er så treigt at det ikke egner seg som annet enn stemningsmusikk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Anaal Nathrakh er jo en reklamejingle for bleier sammenlignet med Gnaw Their Tongues.Gnaw Their Tongues var jo kjedelig som faen... tempoet er så treigt at det ikke egner seg som annet enn stemningsmusikk. Helt enig! Siste sangen på siste plata til Anaal. Finnes det noe mer ekstremt enn det? Tror ikke jeg hvertfall! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) "Nihilism Tied Up and Burning" proves you wrong. Men om tempo er alt dere greier å forbinde med "ekstrem" musikk, så kommuniserer jeg med skylappbefengte kromosomtabber nå. Endret 9. januar 2009 av Glint Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Var det ikke det mest "ekstreme" metalbandet vi diskuterte? Jeg syns iaffal at tempo er et relativt viktig element i ekstremmusikk. Gnaw Their Tounges var rett og slett døllt, dårlig lydkvalitet eller ikke. Endret 9. januar 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Gnaw their tongues har stemning men ikke så mye annet vil jeg påstå. Anaal er mer ekstremt. Btw, kanskje Silencer er pretty fucked up shit, ganske ekstreme greier. Endret 9. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Se filmen hos Youtube Kan noen finne en mer fucked up vokal? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ville sagt hvordan man skriker og trommeslagene som utgjør hvor ekstrem et band er Jeg har et band som kan sammenlignes (men ikke slå Silencer) med Varg Vikernes og Silencer blandet. Bandet heter Helvetespine. Ganske underground. Skal jeg laste opp på Youtube? Deppresivt er det òg Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 er jo bare en kjip etterligning av Bethlehem Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 er jo bare en kjip etterligning av Bethlehem De er også syke ja. Visste ikke at de var det, men Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Prometherion er min favoritt på diskusjon.no. Trur Acrid er enig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal si meg enig når blodet mitt har slutta å koke. Kort lunte ja. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skrev en liste på syv bands og låter som alle får Silencer til å fremstå som hva det virkelig er; en pretensiøs liten attentionwhore som gjør alt for å fremstå som sinnsyk. Men så ga jeg faen, noe jeg fortsatt gjør. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jasså ja. edit: faen til det samme trippelt da.. Endret 9. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jasså ja. Jasså ja. Jasså ja. WTF?! Hørt noe mer ekstrem? Blir gira opp.. Se filmen hos Youtube edit: Prometherion er min favoritt på diskusjon.no. Trur Acrid er enig. Jasså? Endret 9. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå