DurinVIII Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Need halp. Kom over et band for litt siden. Det var av typen Death med endel elektroniske elementer, også var det med ei kjerring som sang. Tror bandnanvet startet med bokstaven K, og at de var tyske. Noen som hører bjelleklang? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som hører bjelleklang? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Wow!! Fort Men det det synger om likte jeg ikke speielt... Det de synger om synger de ikke for at du skal like det. Har jeg sagt det? Synes bare det var litt eksretmt, men de som liker det for like det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har jeg sagt det? Synes bare det var litt eksretmt, men de som liker det for like det. Det er bare plagsomt å høre nybegynnere innen metall som forteller at de ikke liker det. Metall ble aldri likt for at folk flest skulle like det. Det ble lagd for de som liker det, ikke resten. Da blir det så unødvendig å høre om alle som ikke liker det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han ble vel anbefalt et band og sa at han ikke likte det de sang om. Det må da være lov å mene det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Som om han veit hva AN synger om. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Anaal synger om armageddon.. Hva er det man ikke liker med det? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Tja, ikke vet jeg om de har sagt noe i intervjuer om hva de traller om, men de har ihverfall ikke gitt ut noen av tekstene sine. Endret 8. januar 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har jeg sagt det? Synes bare det var litt eksretmt, men de som liker det for like det. Det er bare plagsomt å høre nybegynnere innen metall som forteller at de ikke liker det. Metall ble aldri likt for at folk flest skulle like det. Det ble lagd for de som liker det, ikke resten. Da blir det så unødvendig å høre om alle som ikke liker det. Har jeg sagt at jeg ikke lhører på metal da? Liker bare ikke så ektrem metal? If you wanæt a picture of the future, imagine a foot stamping on a peolples head? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Viss du synest det DER var for drøyt, tror jeg du bør holde deg unna ekstrem metal. http://www.darklyrics.com/lyrics/cannibalc...utilated.html#5 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Viss du synest det DER var for drøyt, tror jeg du bør holde deg unna ekstrem metal. http://www.darklyrics.com/lyrics/cannibalc...utilated.html#5 Necropedophile Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har jeg sagt at jeg ikke lhører på metal da? Liker bare ikke så ektrem metal? If you wanæt a picture of the future, imagine a foot stamping on a peolples head? tror du mener "If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever" Hentet fra Orwells 1984 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Castigation and Betrayal (Fra Anaal, takk til Programvare). DET er ekstremt. Noe som har noe lignende å anbefale? edit: hjelp meg med views Se filmen hos Youtube edit 2: Children Of Bodom spiller mørk metall fra de dype finske skoger. Bandet så dagens lys i 1993 og vakte raskt oppmerksomhet internasjonalt med debuten “Something Wild” i 1997. På årets album, ”Blooddrunk”, går det som vanlig unna i et hardt tempo for de teknisk meget begavede fanebærerne av orkestral ekstrem metall. Noe så latterlig overddrevet Orksetral ekstrem metall? wtf. Det er melodisk thrash spør du meg.. Endret 9. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dritt spr du meg, men så har alle hver sine meningar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bloodrunk høres ut som noe helt annet på nordnorsk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dritt spr du meg, men så har alle hver sine meningar.Enig. alle metalheadsa jeg kjenner synes de eier, men jeg kan ikke fordra vokalisten.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dritt spr du meg, men så har alle hver sine meningar.Enig. alle metalheadsa jeg kjenner synes de eier, men jeg kan ikke fordra vokalisten.. Hvorfor ikke? syns han har kul stil jeg.. Stemmen hans er fæl nå til dags men før var den excellent Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vel, nå har jeg ikke hørt så mye CoB fordi det lille jeg har hørt mislikte jeg. Det der klippet viser egentlig ikke hvordan jeg kan huske stemmen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå