Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg sagt det? Synes bare det var litt eksretmt, men de som liker det for like det.

Det er bare plagsomt å høre nybegynnere innen metall som forteller at de ikke liker det. Metall ble aldri likt for at folk flest skulle like det. Det ble lagd for de som liker det, ikke resten. Da blir det så unødvendig å høre om alle som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Har jeg sagt det? Synes bare det var litt eksretmt, men de som liker det for like det.

Det er bare plagsomt å høre nybegynnere innen metall som forteller at de ikke liker det. Metall ble aldri likt for at folk flest skulle like det. Det ble lagd for de som liker det, ikke resten. Da blir det så unødvendig å høre om alle som ikke liker det.

Har jeg sagt at jeg ikke lhører på metal da? Liker bare ikke så ektrem metal? If you wanæt a picture of the future, imagine a foot stamping on a peolples head?

Lenke til kommentar
Har jeg sagt at jeg ikke lhører på metal da? Liker bare ikke så ektrem metal? If you wanæt a picture of the future, imagine a foot stamping on a peolples head?

tror du mener "If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever" Hentet fra Orwells 1984

Lenke til kommentar

Castigation and Betrayal (Fra Anaal, takk til Programvare). DET er ekstremt. Noe som har noe lignende å anbefale?

edit: hjelp meg med views :roll:

Se filmen hos Youtube

edit 2:

Children Of Bodom spiller mørk metall fra de dype finske skoger. Bandet så dagens lys i 1993 og vakte raskt oppmerksomhet internasjonalt med debuten “Something Wild” i 1997. På årets album, ”Blooddrunk”, går det som vanlig unna i et hardt tempo for de teknisk meget begavede fanebærerne av orkestral ekstrem metall.

Noe så latterlig overddrevet :roll: Orksetral ekstrem metall? wtf. Det er melodisk thrash spør du meg..

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...