Bytex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De tre skivene Olum nevner er mye bedre enn de nye. Destination 666! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ingenting som skikkelig tysk necro black metal! Kirchenbrand - Nekrophilienpassion Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg syns Shadows of the Sun fra Ulver passer jævlig til Far Cry 2. Spesielt Let The Children Go. Noen som liker Kanadiske Death Metal bandet ''The Agonist?'' Det er death metal med kvinne på mikrofonen Mye bedre enn Arch IMO Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hadde det ikke vært bedre enn Arch Enemy hadde det vel ikke vært verdt å nevne! Er også noen black metal band med kvinnelig vokalist! Wolves in the Throne Room og Darkestrah. Darkestarh er faktisk fra Kirgistan. Tenk dere det, black metal band fra Kirgistan med kvinnelig vokalist!? Finnes også et en "manns" Black Metal band med en dame som eneste medlem, Melancholia Estatica! Endret 6. januar 2009 av CharltonHeston89 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kvinnelige vokalister i ekstrem metal låter bare tamt, tynt, slapt og uengasjerende i forhold til mannfolka. Eneste unntaket er Runhild Gammelsæter sin vokal i Khlyst, men hun trumfer med dement galskap. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg leter etter band som er ganske eksteme på vokalen. Ikke noe typisk Death metal som Cannibal/Cannabis Corpse, Zyklon, Vital Remains osv. Men noen som liksom roper og growler for å få en skikkelig hard lyd. edit: Få med tekniske blast beats også. Endret 6. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gojira! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dimme Borgir har kjempehard vokal å sånn men kansje ikkje hardt nok. Vell nå er jo Nightwish ganske hardt menn med opera vokal. Like du sånn bråke musikk som Cradel Of Filth? Veit om andre slike band. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Men noen som liksom roperThe Dillinger Escape Plan. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det skal være screams. Ikke clean ffs. Og Gojira har jeg på lista fra førav. Cradle er ikke ekstrem, Dragonforce=Liker IKKE vokalen og de ter en mektig falsk gitarist. Dimmu borgir har jeg fra førav Hmm... Hvordan skal jeg forklare det.. Ikke bestandig blastbeats (som i death metal) Ikke death metal vokal (uten det untaket hadde jeg blitt anbefalt Opeth, men de digger jeg fra førav) Se på det som en Wintersun - Sleeping Stars Enslaved - The Watcher Slayer - Deciple (med growls hvis du klarer å se for deg det..) Liksom WRÆÆÆ rop. (i fail..) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Liksom WRÆÆÆ rop.Åja, sånn ja. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube TONIGHT! IT'S THE NIGHT OF THE VAMPIRE! Edit: VRÆÆÆÆÆ! Endret 6. januar 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Haha, rå musikkvideo. Rå låt og, forsåvidt. Endret 6. januar 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Roky Erickson er GUD. Basta. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Er også noen black metal band med kvinnelig vokalist! Wolves in the Throne Room. Yish, du får det til å høres ut som om WITTR har kun kvinnelig vokal. Hun synger kun noen melankolske toner en gang i blandt. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Roky Erickson er GUD. Basta. Syns nesten Entombed er hakket hvassere enn originalen her Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har hørt for mye på Roky til å like noen andres versjon bedre. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hit me with some Depressive sucidal bm Har hørt Wolves in the throne room (Egentlig doom) Burzum Gris Lifelover Skall se nærmere på Sombres Forêts Nyktalgia Hypothermia Blutklinge Peste Noire Nae'blis Strid Noe mer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå