Soundchaser Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 2008 gav oss nye album med Guns 'N Roses, Metallica og AC/DC. Det blir rimelig vanskelig å overgå det i 2009. Det ryktes om Immortal, Vader, Candlemass, Anaal Nathrakh og Megadeth. syns ikke det var særlig vanskelig. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor hater alle Trivium? De 2 første albuma var jo kjempe bra. Gode riffs, soloer, vokal, tekster osv. Men The Crusade (Metallicawannabe) var jo en kjempe skuffelse. Men nå ar de begynt med growling igjen så Da skal jeg prøve. Det er litt morsomt at de var ''metallica'' Håret til Heafy er akkurat som Arayas. Så nå er de Slayer akti. Lurer på hvilket trash metal band de skal herme etter neste år. Goatwhore, anyone? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi Trivium suger! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi Trivium suger! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) .. Endret 4. januar 2009 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trivium er kjedelig fordi.. det ikke er... spennende.. ? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Uoriginalt, kjedelig, dårlig! Ingenting med det som er bra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Så lenge du liker det selv har det null og niks og nada å si hva andre måtte mene om bandet. Endret 4. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så lenge du liker det selv har det null og niks og nada å si hva andre måtte mene om bandet. Ingen som har nektet for det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hm, når annonsereres alle inferno-bandene? Det som er hittil frister ikke stort å bruke 1500kr på. Endret 4. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Complete lineup will be announced at the Inferno Kick off party – February 7th @ John Dee Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bra noen kan holde denne tråden saklig! Den pågående debatten har vært useriøs og barnslig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nokon som har gode tips til metal-festivaler i nærheten av Norge (England, Tyskland f.eks)? Eg og nokre kompisar vurderer å reise til sommaren. Er klar over at dei mesteparten av programma ikkje er annonsert. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hm, når annonsereres alle inferno-bandene? Det som er hittil frister ikke stort å bruke 1500kr på. Troll, Meshuggah og <code> er vedt penga for meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har Troll gjort noe fett siden Drep de Kristne? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har Troll gjort noe fett siden Drep de Kristne? Den nye blir feit! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Og Nagash holder seg til Nagash, ikke Lex Icon og lager spacerock, håper jeg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Og Nagash holder seg til Nagash, ikke Lex Icon og lager spacerock, håper jeg I og med at Troll og The Kovenant er to forskjellige band, så ja. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 faen, jeg som trodde lineupen skulle komme til jul, og nå må jeg vente helt til februar! For oss som eventuellt må reise 150 mil, så er det greit å kunne planlegge litt tidlig. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Trivium - A Cumshot To The Head Of Trepidation. Haha. Her er litt interpretation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå