Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Aner ikke hvor du vil hen. Er det på høyde med Behold... the Arctopus teknisk sett du er ute etter, eller er det mer i årene av Dissonance? Into the Moat kan sikkert være noe tess, men syns det blir altfor fort trassig når det virker som alle band følger breakdown-oppskrifta til punkt og prikke. Vildhjarta kan sikkert være noe for deg og, men skal innrømme det begynner å bli mange slike band som følger i samme sporene som Fellsilent mm. Vildhjarta var ikke så ille det, men kan ikke se om de har gitt ut noe skive. når jeg tenker på utfordring teknisk, skeve taker, så jeg har noe å tenke på, (få taktene til å fungere selv) imponerende gitar spilling. men ikke helt for eksprimentelt heller, burde være en form for rytme, groove også. liker sikkelig bra trommespilling. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 To-og-tyve. De har faktisk rappa et Meshuggah-riff, gitt ut EP, spilt live og mere du ikke nevnte i utgangspunktet. Da skal vel du være fornøyd? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nyttår til alle metallere der ute! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hmmm.. 2009 i full rulle allerede da! Noen utgivelser å se frem til dette året? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Blir nok en del godskiver i 09 ja... My Dying Bride - For Lies I Sire Napalm Death - Time Waits For No Slave Kreator - Hordes of Chaos Cannibal Corpse - Evisceration Plague Pestilence - Resurrection Macabre Anthrax - Worship Music Vader - Necropolis Exodus - The Atrocity Exhibition... Exhibit B Ellers ventes det vel også nye skiver fra f.eks Slayer, Morbid Angel, Candlemass, Old Man's Child, Susperia, Anaal Nathrakh, Megadeth etc. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Blir nok en del godskiver i 09 ja... My Dying Bride - For Lies I Sire Napalm Death - Time Waits For No Slave Kreator - Hordes of Chaos Cannibal Corpse - Evisceration Plague Pestilence - Resurrection Macabre Anthrax - Worship Music Vader - Necropolis Exodus - The Atrocity Exhibition... Exhibit B Ellers ventes det vel også nye skiver fra f.eks Slayer, Morbid Angel, Candlemass, Old Man's Child, Susperia, Anaal Nathrakh, Megadeth etc. Iiiiiihihhhh!!! Blir gøy med ny fra Immortal også Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Personlig liste: Myrkgrav - " Summoning - " Festung Nebelburg - " Wintersun - Time Finsterforst - ..zum Tode hin Black Messiah - War Of The Worlds Wolfchant - Determined Damnation Nastrandir - Prayer to Earth Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ser fram til Wintersun ja Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mastodons Crack the Skye. Gleder meg som en unge. Skal komme ut tidlig i 2009 sies det. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Selv ser jeg fram til ny plate fra Mastodon i Mars, Sólstafir nå i Januar, Callisto i februar og Isis og Devin townsend som ikke har kommet med noen offisiell dato enda. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg så en film om 5 metalheads som disser alt innen religion, hvor man kommer fra osv. Den heter: The Most offensive comedy ever made. Noe av musikken de hadde på der var suverent bra Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg fant! Jeg fant! Gratulasjoner til Doro Pesch for tidenes radbrekking. Verste coverlåt noensinne gjort. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Doro er nok penere å se på enn å høre på, stemmen er blit veldig begrenset etter hvert Og å behandle den låten der på den måten der er mildt sagt skivebom. Men de gamle Warlock-skivene, det var saker det! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Wtf? Skal ikkje Doro være den metal-kjerringa? Så kjører ho akustisk cover av Priest? Kunne spart seg bryet anyways... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) 2008 gav oss nye album med Guns 'N Roses, Metallica og AC/DC. Det blir rimelig vanskelig å overgå det i 2009. Edit: Tror hun der Doro-kjerringa har blandet "Breaking the law" og "Breaking the song"... Endret 4. januar 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Woh. Fant akkurat ut at Trivium har begynt å growle igjen. Har ikke hørt på de siden jeg var 13-14 0_o Skal gi det nye albumet en sjangse. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke gjør det. Jeg blir gal av han apen av bassist som ikke klarer å stå i ro et eneste sekund live. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trivium går vel inn i toppsjiktet av ultra kjedelige uoriginale søpleband! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå