Acrid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror faktisk dette er det mest jalla jeg har hørt noensinne av folk metal, og det sier ikke reint lite med tanke på hvor grenseløst mye MØKK det er å finne i den sjangeren. Jeg får Robin Hood: Men in Tights-vibber her jeg sitter. Ser for meg musikken fremført i rosa ballerinaskjørt og tiara. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det der var jo ultrakult da! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sorgsvart, move over. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det der var passe elendig.. Det der var passe elendig.. Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ser at Lykathea Aflame allerede er i dødsmetall-lista og regner med at Opeth og lignende står godt planta der eller blant progressiv-metallen, så jeg får bare legge til Equilibrium på folk metal. Dødskult, anbefaler varmt det nyeste albumet deres, Sagas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg trenger desperat noe nytt å høre på, men ikke det meste som er i denne tråden. mer Progressiv Metal/death Metal, teknisk osv. noe alla: Gojira Scarve Sikth Benea Reach Fellsilent Hacride Mastodon Meshuggah Sybreed Textures noen som kan hjelpe meg? Endret 29. desember 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Spawn Of Possession Cynic Death Odious Mortem (siste skiva) Decrepit Birth (siste skiva) Strapping Young Lad Lykathea Aflame Endret 29. desember 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Opeth (obligatorisk) Atheist Quo Vadis Pain of Salvation Lykathea Aflame Orphaned Land Disillusion Edge of Sanity Hypcorisy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 mye kult der, men bare så jævlig synd at jeg er så picky med vokalen, stemmer ikke det vill jeg ikke høre på det. men keep it coming! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Aborted Nervecell Anaal Natrakh Anal Cunt Mortician Edit: la til ett band til. Endret 29. desember 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg trenger også noe nytt å høre på Jeg hører fra før på : Metallica Iron Maiden Anthrax (litt) Stonegard Turboneger Takk for svar på forhånd Endret 29. desember 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Du kan jo høre på det ordentlige bandet som Robert Trujillo var med i før, Suicidal Tendencies. Mye bedre enn Metallica Er tråden for all typer metal? Hvorfor er ikke Nu/New Metal iførsteposten som egen sjanger/genre? Og Suicidal Tendencies er ikke under Trash (flere cd'ene deres er i hvert fall Trash Metal)Genialt bra band. Endret 29. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg trenger også noe nytt å høre på Jeg hører fra før på : Metallica Iron Maiden Anthrax (litt) Stonegard Turboneger Takk for svar på forhånd Hørte faktisk på Ozzy før Robert var jo med der Men, skal sjekke det ut Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 . Fy faen så flaut å høre publikum stå der å gaule. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Nå er jeg et klikk ifra å bestille noen album ifra Gehenna. Men lurer på hva som er forskjellen på "First Spell" og "First Spell, Rerelease" ? Endret 29. desember 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen her som har noe å annbefale av EXODUS? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Førsteplata. Var det den Kirk Hammett var med på? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 . Fy faen så flaut å høre publikum stå der å gaule. Angere på at jeg ikke fikk sett Mare. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hørte heldigvis ikke noe fyllekauking der jeg stod. I ettertid er jeg glad jeg bare har sett Urfaust den ene kvelden, de er visst temmelig ensformig liveband. Kjører samma setlista hver gang, med bittesmå forandringer. De burde droppe gitaren, få frem synther på scena og spille "Drei Rituale Jenseits Des Kosmos" i sin helhet. DET ville jeg ofra mye for å fått med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå