Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Elsker den sangen Endret 25. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 The URL contained a malformed video ID. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Yes fikk det til! Det er Earth day av Devin Townsend:) Endret 25. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Moren min er også mega kristen, men så sier hun: Bedre at du hører slik musikk en alt den djevel musikken :angel:Tar bare musikk hun hørte på i sin ungdom os.v 80 talls heavy that is. Så sier hun det går bra Fikk Dio platene og Anthrax og en Primus av oldemor Jeg hadde flytta ut, tvert! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Glad jeg har fornuftige foreldre som har meldt oss ut av statskirka for lengst. De lar meg høre akkurat den musikken jeg vil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Foreldra mine er ateister, det er jeg og, hører det jeg vil Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Utrolig nok fikk jeg The Roundhouse Tapes Deluxe Edition DVD av svigers til jul. En meget allright DVD, anbefales. Special features var litt skuff, men konserten er magisk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk gavekort på 200 kr av jobben til kjøpesenteret. Kanskje jeg kjøper DVD'en Snakker de svensk på ''offstage'' materialene? klikk her for Loss And Curse of Reverence og I Am The Black Wizards cover (Fra et polsk black/industriell band) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Snakker de svensk på ''offstage'' materialene? Det begrenser seg til uttalelsen av navnene deres. Ellers går det på engelsk, intervjueren snakker lynkjapt, og med saftig engelsk aksent, så der er det ikke lett å skjønne noe. Ingen teksting heller. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Snakker de svensk på ''offstage'' materialene? Det begrenser seg til uttalelsen av navnene deres. Ellers går det på engelsk, intervjueren snakker lynkjapt, og med saftig engelsk aksent, så der er det ikke lett å skjønne noe. Ingen teksting heller. Det gjør ikke noe IMO Mikael er kjempe flink til å snakke britisk. Jeg har sett Within Temptation's Black Symphony. Anbefaler sterkt. Perfekt stemme, sound, orchester, alt. DVD'en er fantastisk Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Bandmedlemmene er fullt forståelige. Er soppen som intervjuer som er umulig, til tider. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Utrolig nok fikk jeg The Roundhouse Tapes Deluxe Edition DVD av svigers til jul. En meget allright DVD, anbefales. Special features var litt skuff, men konserten er magisk. Fikk den vanlige versjonen jeg. Merkelig nok den var den ikke pakket inn i vanlig dvd-cover, men noe så sært som "super jewel box", som er nytt for meg. Men konserten var fortsatt konge! Elsker de artige kommentarene Åkerfeldt kommer meg mellom sangene. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen av sangene til Anaal kan minnes om 70-80 talls vokal. Spesielt ''Shatter The Emperyan''. Tøft. God gammeldags norsk groovy death metal Se filmen hos Youtube Loss And Curse of Reverence cover Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Haha, Cadaver-videoen var urkomisk! Tidenes minst skumle film og band! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Haha, Cadaver-videoen var urkomisk! Tidenes minst skumle film og band! Aldri. Immortal - Call of the Wintermoon må være den mest latterligste musikkvideoen i historien! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Immortal er jo rå på videone sine Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Haha, Cadaver-videoen var urkomisk! Tidenes minst skumle film og band! Cadaver er griserått Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Immortal er jo rå på videone sine Du ska'ke kødde med gutta fra Immortal akkurat. Edit: feilquote. Endret 27. desember 2008 av v-gard Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hva syns dere? Jeg digger den her så jævlig. edit: Immortal er jo rå på videone sine Du ska'ke kødde med gutta fra Immortal akkurat. Edit: feilquote. Nei, for da kommer de med trollmansstaven og sender deg til galaxen! Endret 27. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Latterlig dårlig heimesnikra youtube video iallefall... Musikker var ikkje så gale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå