Neslepaks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hæ? Evanescence skiva er knall? Her må jeg ha gått glipp av noe, enten plata eller ironien (tar å sjekker dette ut nå..). Du gjekk nok glipp av ironien. Evanescense er makkverk på høgde med Nightwish. Hvorfor er det makkverk? Produksjon? Vokal? Låter? Salgstall? Fanskare? Hva er makk med Evanescense? Pls Grunngi....Eller er du rett og slett for bonehard til å like Evanescense? Kom ut av skapet da. Set pris på metall med trøkk i - ikkje pompøs poprock med ei kjerring bak mikrofonen. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Holder på å få tak i skiva nå Singelen jeg hørte fra "Fallen" falt ikke i smak den gang (over fire år siden). Jeg prøver å være åpen for det meste, det du ellers lister opp Hr.Hildershavn er bra så... Edit: Så du liker ikke f.eks The Gathering - Mandylion (1995) Neslepaks? Endret 1. november 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kan noen anbeale noe ala Dethklok? Har fått helt dilla på det Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Holder på å få tak i skiva nå Singelen jeg hørte fra "Fallen" falt ikke i smak den gang (over fire år siden). Jeg prøver å være åpen for det meste, det du ellers lister opp Hr.Hildershavn er bra så... Edit: Så du liker ikke f.eks The Gathering - Mandylion (1995) Neslepaks? Det veit eg ikkje. Aldri høyrt bandet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jævla god sveis på han lengst til høgre. Grusomt ikke sant? Så et intervju for noen år siden av Manowar på tysk tv, hvor programlederen faktisk spurte om sveisen hans var en parykk. Ser ikke ut som en som er glad i utfordringer større enn å spille gitar for Manowar. Nå nå, mobb stilen og utseende så mye dere vil, men det musikalske er det intet feil med. Å spille gitar for Manowar er nok en større utfordring enn hva mange andre gitarister ville klare å overkomme. Hvorfor er det makkverk? Produksjon? Vokal? Låter? Salgstall? Fanskare? Hva er makk med Evanescense? Pls Grunngi....Eller er du rett og slett for bonehard til å like Evanescense? Kom ut av skapet da. Kjedelig, flatt, kvalmende, ufengende og trist fjortis-"jegharnettoppblittgothogsynesdetertøft!!11!" musikk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Å spille gitar for Manowar er nok en større utfordring enn hva mange andre gitarister ville klare å overkomme. Nå overdriver du en dinosaursmule.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Langt ifra. Logan er en gitarist i toppklasse. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva er deres mening om Liquid Tension Experiment? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det synes jeg nok er veldig kjedelig, siden du lurte. Men det er altså ingen som kan anbefale meg noe (annet enn Houdini, Stag eller Stoner Witch) av Melvins? Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva er deres mening om Liquid Tension Experiment? LTE er digg da! Universal Mind og Acid Rain er fantastiske sanger!! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det synes jeg nok er veldig kjedelig, siden du lurte. Men det er altså ingen som kan anbefale meg noe (annet enn Houdini, Stag eller Stoner Witch) av Melvins? Bullhead og A Senile Animal er gode. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva er deres mening om Liquid Tension Experiment? LTE er digg da! Universal Mind og Acid Rain er fantastiske sanger!! Synes nå det er rimelig kjedelig, men Hourglass og State of Grace er nydelige låter! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sild i tønne! Her er det feite riff som er silda! Tønna sprekk nesten! Herre-jesus! Dette er gromt! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det synes jeg nok er veldig kjedelig, siden du lurte. Men det er altså ingen som kan anbefale meg noe (annet enn Houdini, Stag eller Stoner Witch) av Melvins? Bullhead og A Senile Animal er gode. Takk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 En liten oppfordring til Metalheadsa. Nevn 5 favorittalbum atm. Ta gjerne med sjanger. Fastkill - Infernal Thrashing Holocaust - Thrash Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas - Black In Flames - The Jester Race - Melodeath Bethlehem - Dictius Te Necare - Dark Anthrax - Among The Living - Thrash Fantastiske album Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Dette blir egentlig OT, men her i gården er det lite med metal nå, mest RIO (Råkk I Opposisjon). Etron Fou Leloublan: 1977 Batelages 1978 Les Trois Fous Perdégagnent (Au Pays Des...) 1982 Les Poumons Gonflés 1984 Les Sillons de la Terre 1985 Face Aux Éléments Déchaînés Io Prefero fra '82. Trommisen er meget god, må nok kjøpe noen flere skiver med han. Endret 2. november 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
gimme Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva er deres mening om Liquid Tension Experiment? LTE er digg da! Universal Mind og Acid Rain er fantastiske sanger!! Synes nå det er rimelig kjedelig, men Hourglass og State of Grace er nydelige låter! Må si meg enig med deg der Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) En liten oppfordring til Metalheadsa. Nevn 5 favorittalbum atm. Ta gjerne med sjanger. Morbid Saint - Spectrum Of Death - Thrash Recipients Of Death - S/T - Thrash Hobbs' Angel Of Death - S/T - Thrash Taurus - Signo de Taurus - Thrash Chakal - Abominable Anno Domini - Thrash Dette er skivene det går mest i om dagen. Ei salig blanding av amerikansk, australsk og brasiliansk thrash. Endret 2. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dette blir egentlig OT, men her i gården er det lite med metal nå, mest RIO (Råkk I Opposisjon). Etron Fou Leloublan: 1977 Batelages 1978 Les Trois Fous Perdégagnent (Au Pays Des...) 1982 Les Poumons Gonflés 1984 Les Sillons de la Terre 1985 Face Aux Éléments Déchaînés Io Prefero fra '82. Trommisen er meget god, må nok kjøpe noen flere skiver med han. Mye bra i RIO ja. Men aldri fått sjekka ut Etron Fou Leloublan da. Hvordan er de i forhold til de andre RIO banda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå