CypheroN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det tenkte jeg også på. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Pestifere Metallensemble+Solitude 2.Juledag/26.desember på SubUrban i Molde! Hvis du bor i nærheten så ta en tur. Blir en tung kveld! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Check it out! Eksamensoppgåve til ein kompis: MySpace.com - Lux Aeterna Progressive/melodic death metal liknande.. Gojira + Windir + Enslaved = sant! Bra saker! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei. Man merker at han er skuffet. Det skal vel ikke være noe problem med aldersgrensen siden det står i profilen din at du er født i -87. Ser du på lst.fm profilen hans ser du noe annet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Da har Torture Division sluppet demoen som fullfører deres første trilogi(With endless wrath, we bring upon thee, our infernal torture). Her er resultatet: With Endless Wrath 1. Ejaculation of the wicked 2. Bludgeoning your flesh into dust 3. We are Torture Division We Bring Upon Thee 1. Invoking the knifer 2. We bring upon thee 3. Terroreyes Our Infernal Torture 1. Duble barrel remedy 2. Left for dead 3. End this rotten world (Høyreklikk -> lagre som) www.torturedivision.net www.globaldomination.se/forum Endret 19. desember 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mindgrinder - White Christmas Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei. Man merker at han er skuffet. Det skal vel ikke være noe problem med aldersgrensen siden det står i profilen din at du er født i -87. Jeg foretrekker anonymitet på internettet Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 minner meg litt om en dårlig versjon av dette: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hvilken Sunn O))) plate er best? Eller enklest å forstå for den saks skyld Endret 22. desember 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Noen som kunne hjulpet meg med å finne to CD'er i norsk nettbutikk? Fikk lyst på Anaal Nathrakh - Total Fucking Necro og The Codex Necro, men Total Fucking... er ikke inne på Aftermath, og jeg fant ikke begge to i noen av de andre nettbuttikkene annet enn de utenlandske. Og jeg vil helst slippe å betale £73 (+ frakt : D) for én CD, og i tillegg vente i to uker på at den skal komme frem. Hvor bestiller dere musikken deres fra? Jeg bor i Gjøvik og den eneste platebutikken her jeg vet om er Platekompaniet, som bare hadde de tre siste albumene til AN. :[ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 play.com er jo en vinner. Ellers kan du sjekke webshoppen til sound of noise. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvilken Sunn O))) plate er best?Eller enklest å forstå for den saks skyld For min del liker jeg ØØ Void, White2 og Altar (sammen med Boris) best. Når det gjelder ren Sunn så foretrekker jeg det stort sett instrumentalt, men skivene med en del vokal er også knall, for all del. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ØØ Void er min fave! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har akkurat begynt å hørt litt på metal, og syns det er rått. Liker sanger som Laid to rest av Lamb of god. Kan jeg få noen anbefalinger om noe lignende? Thank you Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Har akkurat begynt å hørt litt på metal, og syns det er rått. Liker sanger som Laid to rest av Lamb of god. Kan jeg få noen anbefalinger om noe lignende? Thank you Sjekk ut platene: DevilDriver - Last Kind Words Pantera - Cowboys From Hell Slayer - South Of Heaven Dismember - Like An Ever Flowing Stream Sodom - Sodom Vader - This is The War (EP) Siden du hører på LOG regner jeg med du tåler disse ganske bra. Endret 23. desember 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skal sjekke dem ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul metallers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå