michael691 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hm? Finner ingenting på union scene sin nettside om det..Gikk helt til februar på konsertkalenderen. http://www.unionscene.no/billetterpaanett.cfm Bla nedover så ser du Opeth med 18+. Hmm jeg er 18 om et år, kanskje jeg kan forandre litt på skolebeviset Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Husker ikke hele på wacken, men var vel noe ala dette her. Veil Of Maya I'm But A Wave To... Uroboric Forms Evolutionary Sleeper Textures Integral Birth How Could I Tror det kanskje var en låt til, husker ikke helt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Homoseksualitet er jo den ultimate tommelen i øyet på de kristne, så det er bare plusspoeng i boka til Gaahl spør du meg Har Pest og Hat gjort noe av verdi utenfor Gorgoroth? Pest var jo med i Obtained Enslavement, som har black metal-perlene Witchcraft og Soulblight. Jævlig bra rå og melodisk black metal. Ellers er han også med i Octagon og Blood Stained Dusk, to amerikanske band, sistnevnte virker ganske brukbart av det lille jeg har hørt på MySpace'n dems. Vet ikke om Hat har vært med på noe annet enn Gorgoroth. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Rekkefølgen var ikke slik, nei. Husker kun at Itegral Birth kom til slutt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Masse å glede seg til i 2009; Emperor - Live Inferno DVD (april) Wintersun - Time (februar) The Agonist - Lullabies For A Dormant Mind (april) Lamb of God - Wrath (februar) Killswitch engage - TBA (2009) har ikke hørt på de siden sommer, men samma. Breaking Benjamin - TBA (2009) Cannabis Corpse - TBA (2009) Until The Light Takes us DVD (sikkert 2009) Ihsahn og Opeth spiller live (mars) Hovefestivalen hvis det er god lineup (sommer) Edit: Behemoth DVD (tror jeg) Nice. Endret 17. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Trodde Untill The Light Takes Us var ute alt? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Rekkefølgen var ikke slik, nei. Husker kun at Itegral Birth kom til slutt. Mye mulig, husker ikke helt, var knallkonsert hvertfall! Deilig med regn også! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Tror ikke det? Tror de bare viste den på en film festival i LA. Har ikke sett noe til den hvertfall.. Endret 17. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 http://www.bt.no/bergenpuls/musikk/article678428.ece Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Eit par her inne er jo bevis på at artikkelen har rett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hehe, har vært på maaaange konserter men headbanger aldri. Får bare hodepine av det, pluss at det tar så mye plass. Liker ikke å få andre sitt hår i trynet, så da sparer jeg mine sidemenn for det samme. Kan fint hoppe og fekte med armene over hodet og synge for det. Endret 18. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Haha! Konsert uten headbanging blir bare litt for dumt Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Konsert uten headbanging er som en jøde uten nese. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 - For å minimere risikoen bør headbangere bange med mindre bevegelse, skifte til mer rolig rock, eventuelt bare headbange til annenhvert taktslag, sier McIntosh ifølge Daily Mail. Hva faen? Oppfordrer de meg til å slutte å høre på metall, og heller gå over til U2? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Akkurat nå hører eg på Metallica - Koengen 2008, lastet ned fra LiveMetallica.com - eg banger - eg spiller luftgitar - eg spiller lufttrommer :!: - eg skjærer grimasjer - eg synger - eg drikker øl kort sagt, koser meg værre Endret 18. desember 2008 av Dragavon Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg hører også på metallica nå men jeg gjør ikke noe av det andre som står der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 - For å minimere risikoen bør headbangere bange med mindre bevegelse, skifte til mer rolig rock, eventuelt bare headbange til annenhvert taktslag, sier McIntosh ifølge Daily Mail. Hva faen? Oppfordrer de meg til å slutte å høre på metall, og heller gå over til U2? Ikke noe galt i å høre på U2, bare så det er sagt GIEF FLAME WARZ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Check it out! Eksamensoppgåve til ein kompis: MySpace.com - Lux Aeterna Progressive/melodic death metal liknande.. Gojira + Windir + Enslaved = sant! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 http://www.bt.no/bergenpuls/musikk/article678428.ece Tror jeg er det største mølet jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei. Man merker at han er skuffet. Det skal vel ikke være noe problem med aldersgrensen siden det står i profilen din at du er født i -87. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå